Ο Όσκαρ Πιάστρι εκκίνησε καλά διατήρησε την 1η θέση στην πρώτη στροφή και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Αντίθετα σημείωσε και ταχύτερο γύρο συμπληρώνοντας ένα εμφατικό χατ τρικ. Πίσω του τερμάτισε ο Νόρις με τη δεύτερη McLaren ο οποίος έχασε στην εκκίνηση τη 2η θέση από το Φερστάπεν και έδωσε μάχη για να την ανακτήσει.
Πιο πίσω Mercedes και Ferrari έδωσαν μάχη για τις 4 επόμενες θέσεις με τον Αντονέλι να εγκαταλείπει λόγω πτώσης της πίεσης λαδιού. Το αυτόματο σύστημα προστασίας της υβριδικής μηχανής ενεργοποιήθηκε για να την προστατεύει σβήνοντάς την στη στροφή 10. Αντίστοιχα ο Χάμιλτον αν εξαιρέσει κανείς τη μάχη που έδωσε στην αρχή με το Λεκλέρκ στη συνέχεια δεν είχε νεύρο, ούτε ρυθμό με αποτέλεσμα τελικά να πέσει 6ος πίσω από το Χούλκενμπεργκ που τον πέρασε στο φινάλε.
Ο Φερστάπεν επέλεξε μια επιθετική στρατηγική 3 αλλαγών από μαλακή γόμα σε μέση και ξανά δυο σετ μαλακής. Έτσι η εγκατάλειψη του Αντονέλι που έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας, τον βρήκε χωρίς επιλογές σε φρέσκα λάστιχα. Εκεί ο Ολλανδός έκανε λάθος καθώς μπαίνοντας στα πιτ το μόνο σετ που είχε ήταν ένα σκληρής γόμας, εντελώς ακατάλληλης για τις συνθήκες αγώνα. Ο Ολλανδός το πλήρωσε χάνοντας την 3η θέση από το Λεκλέρκ. Προσπαθώντας να αμυνθεί στο Ράσελ χτύπησαν βγήκε εκτός στην στροφή 2 και επιστρέφοντας του είπαν από την ομάδα να δώσει τη θέση στο Ράσελ.
Ο Φερστάπεν εκνευρίστηκε, προσποιήθηκε ότι συναινεί και όταν ο Ράσελ πήγε να προσπεράσει στην 5 τον κοπάνησε τόσο – όσο. Μετά τον άφησε να περάσει στην 11. Οι αγωνοδίκες έριξαν λάδι στη φωτιά λέγοντας πως δεν χρειάζονταν να δώσει πίσω τη θέση ο Φερστάπεν και του έβαλαν 10 δευτερόλεπτα ποινή Stop and Go που προστέθηκε στον τελικό του χρόνο, ρίχνοντάς τον δέκατο στην τελική κατάταξη. Αντίστοιχα του έδωσαν 3 βαθμούς ποινής, ο Ολλανδός έφτασε τους 11 βαθμούς τώρα οπότε αν πάρει άλλον έναν μέσα στον Ιούνιο θα χάσει αγώνα.
Εκτός από τον Λάντο Νόρις που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές (FP1), ο Αυστραλός βρέθηκε στην κορυφή σε όλα τα υπόλοιπα χρονομετρημένα σκέλη, συμπεριλαμβανομένων και των τριών τμημάτων των κατατακτήριων δοκιμών. Ήταν η έβδομη νίκη του Πιάστρι στην Formula 1, η πέμπτη αυτή τη σεζόν, καθώς και το δεύτερό του χατ-τρικ (νίκη, pole position και ταχύτερος γύρος αγώνα). Η McLaren έχει πλέον στο ενεργητικό της 196 νίκες, εκ των οποίων οι εννέα σε αυτό το Grand Prix. Με τον Λάντο Νόρις να τερματίζει δεύτερος, η ομάδα σημείωσε το 52ο (1 – 2). Η τελευταία φορά που συνέβη αυτό σε αυτή την πίστα ήταν το 2000, όταν ο Μίκα Χάκινεν κέρδισε μπροστά από τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε τρίτος, κατακτώντας το 46ο του βάθρο, το πρώτο του σε αυτόν τον αγώνα. Είναι το τρίτο βάθρο της Ferrari αυτή τη σεζόν, το 39ο σε αυτόν τον αγώνα.

Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο νικητής δήλωσε: «Ήταν δύσκολο σε κάποια σημεία, όταν χρειαζόταν, πίεζα, μπορούσα να κάνω καλή δουλειά, και προφανώς με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στο τέλος, νομίζω ότι το διαχειρίστηκα αρκετά καλά καθώς είχα τον ρυθμό. Ένα καλό Σαββατοκύριακο. Ήταν λίγο έκπληξη να δω τον Μαξ να δοκιμάζει τρεις αλλαγές και παραλίγο να του βγει, αλλά, ναι, ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο συνολικά. Νομίζω ότι ο ρυθμός ήταν πολύ καλός, μπορούσαμε να τον ανεβάσουμε όταν χρειαζόταν. Είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά που κάναμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν ήταν η καλύτερη πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών, αλλά μετά συνήλθαμε.
Είναι ένας ωραίος τρόπος να ανακάμψουμε από το Μονακό, οπότε ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Η επανεκκίνησή μου ήταν εντάξει από άποψη χρόνου. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν τα πίσω ελαστικά μου ήταν σε σωστή θερμοκρασία, νομίζω ότι σπινάριζα στην έκτη ταχύτητα, οπότε όχι η πιο καθαρή επανεκκίνηση, αλλά ήταν αρκετά καλή. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ακριβώς το είδος του Σαββατοκύριακου που έψαχνα. Εκτελέσαμε όλα όσα έπρεπε όταν μετρούσε και αυτό είναι το μόνο που μπορείς να ζητήσεις. Η ομάδα μου έδωσε ένα υπέροχο μονοθέσιο για άλλη μια φορά. Είναι πολύ διασκεδαστικό να κερδίζεις αγώνες αυτή τη στιγμή, οπότε το απολαμβάνω και ελπίζω και η ομάδα να το απολαμβάνει. Ευχαριστώ το κοινό που με υποστήριξε».
Επόμενος αγώνας το Καναδικό GP στις 15/6.

Η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία των οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών διαμορφώθηκε ως εξής:
Διαβάστε επίσης:
F1 Ισπανία: Να γιατί οι χρόνοι είναι πιο αργοί από πέρυσι
F1 Ισπανία: Ο Πιάστρι στην pole!
F1 Ισπανία: Ταχύτερες οι McLaren στα ελεύθερα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- stegasi.gov: Σήμερα στις 10:00 παρουσιάζεται η νέα πλατφόρμα από την Δόμνα Μιχαηλίδου
- Αυξήθηκαν κατά 6,8% οι τιμές των διαμερισμάτων το α’ τρίμηνο του 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ – MononewsTV
- Πανελλαδικές: Στα μαθηματικά εξετάζονται σήμερα οι μαθητές των ΕΠΑΛ
- Βρούτσης: Όλη η Ελλάδα είναι αηδιασμένη – Τέλος το πρωτάθλημα, αν δεν βρεθούμε και οι τρεις μαζί
