Εκπλήξεις και ανατροπές δεν είχαμε την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην Βαρκελώνη.

Όλες οι ομάδες υιοθέτησαν τα πιο στιβαρά μπροστινά φτερά, αλλά δεν είχαμε κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή στις ισορροπίες δυνάμεων. Οι McLaren παραμένουν μπροστά, Red Bull και Mercedes είναι κοντά, ίσως πιο κοντά αλλά μέχρι εκεί. Οι Ferrari  επέστρεψαν στο γνωστό περίπου ενώ η Aston Martin στα χέρια του Αλόνσο δείχνει να έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα.

1

Οι θερμοκρασίες εδάφους (46 -50 βαθμούς Κελσίου) και αέρα (31 βαθμούς Κελσίου) ήταν υψηλές και αυτό σίγουρα επηρέασε την αντοχή των ελαστικών. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της (C1, C2, C3) και όλοι χρησιμοποίησαν στο FP1 τη C1 κυρίως και τις άλλες δυο (C2, C3) στο FP2. Στην πρώτη περίοδο δοκιμών είδαμε πολλές ομάδες να κάνουν δοκιμές εξέλιξης με πλέγματα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων και μπογιά αεροπορικού τύπου.

Η Βαρκελώνη προσφέρεται γι’ αυτό όντας πίστα δοκιμών από την δημιουργία της. Κάποιοι οδηγοί όπως ο Τσουνόντα και ο Χάμιλτον διαμαρτύρονταν για την έλλειψη πρόσφυσης στο μονοθέσιο τους. Οι χρόνοι ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγοροι από τους αντίστοιχους περσινούς. Είδαμε αρκετές εξόδους με οδηγούς να πληρώνουν το λάθος τους χάνοντας πολύτιμο χρόνο πίστας όπως ο Μπέαρμαν.

Η τελική κατάταξη στο FP2 ήταν:

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1+

Διαβάστε επίσης

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με 69 συμμετοχές