• AUTO

    F1: Έγραψε ιστορία ο Πιάστρι!

    Oscar Piastri, McLaren, 3rd position, sprays Champagne on the podium


    Ο νεαρός Αυστραλός έγινε ο πρώτος ρούκι οδηγός που ανεβαίνει στο βάθρο από το 2017.

    Η προηγούμενη φορά που είχε βρεθεί στο βάθρο ένα ρούκι ήταν στο Μπακού ο Στρολ το 2017. Μόνο άλλοι 4 οδηγοί έχουν ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο στη Σουζούκα οι Μορένο, Σουζούκι. Κομπαγιάσι και Χάκινεν. Απ’ αυτούς μόνο ο Φινλανδός ανέβηκε ξανά και πήρε και τίτλο. Αντί να επαναπαυτεί στις δάφνες του ο 22χρονος Αυστραλός που έχει πάρει φέτος 57 βαθμούς ψάχνει ήδη τρόπους για να βελτιωθεί. O Πιάστρι εκκινούσε 2ος στην Ιαπωνία και έχασε μια θέση από τον Λάντο Νόρις με την άλλη McLaren: «Δεν ήμουν αρκετά γρήγορος σε ορισμένα σημεία του αγώνα, νομίζω. Ξέρετε, αυτοί οι αγώνες με την υψηλή πτώση απόδοσης στα ελαστικά είναι ίσως το αδύνατο που πρέπει να δουλέψω για να βελτιώσω αυτήν τη στιγμή. Είναι ακόμα αρκετά νωρίς ​​για μένα, προφανώς. Σε όλες τις κατηγορίες πριν τη F1 δεν υπάρχουν αγώνες σαν αυτόν με αλλαγές γομών ελαστικών. Έτσι, ο μόνος τρόπος που μπορείς να μάθεις είναι στους αγώνες της F1. Σίγουρα μερικά πράγματα, αν είχα πρότερη εμπειρία από τον αγώνα στη Σουζούκα θα τα είχα κάνει λίγο διαφορετικά. Αλλά όλα αυτά είναι μέρος της μάθησης. Οπότε, ναι, είναι συναρπαστικό να γνωρίζω ότι μπορούμε να τερματίσουμε στο βάθρο, νιώθω ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα. Η διαχείριση των ελαστικών και ο ρυθμός σε ορισμένα σημεία του αγώνα δεν ήταν τόσο δυνατοί όσο θα ήθελα. Στο πρώτο μέρος ένιωθα ότι όλοι οδηγούσαν εξαιρετικά αργά και μετά, όταν προσπάθησα να πιέσω λίγο περισσότερο, τα ελαστικά δεν με άφησαν να πάω πολύ πιο γρήγορα. Σε αυτού του είδους τους αγώνες, δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να μάθεις, εκτός από το να συμμετέχεις στους αγώνες και να έχεις μια εμπειρία. Ο ρυθμός ενός γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές ειδικά τα τελευταία Σαββατοκύριακα ήταν μια καλή βελτίωση από την αρχή της χρονιάς, αλλά σίγουρα, σε τέτοιου είδους αγώνες, ο ρυθμός είναι ένας τομέας που πρέπει να βελτιωθεί.»

    O Όσκαρ Πιάστρι πήρε τον τίτλο στη Formula Renault το 2019, στη Formula 3 το 2020, στην F2 το 2021 αλλά δεν βρήκε θέση το 2022 στη F1 γιατί η Alpine είχε τους Οκόν Αλόνσο. Εν τέλει πήγε στη McLaren αφού έγινε καυγάς με την Alpine. Η φετινή του χρονιά ξεκίνησε καλά και εξελίσσεται καλύτερα. Ο Πιάστρι έχει να αντιμετωπίσει εσωτερικό ανταγωνισμό από ένα ταλαντούχο οδηγό το Λάντο Νόρις που ήταν στη 2η θέση του βάθρου στη Σούζουκα.

    Ο Νόρις συγχαίρει τον Πιάστρι για την 3η θέση στη Σουζούκα.

    Διαβάστε επίσης

    BMW: Επαναφορτιζόμενη σειρά 5



    ΣΧΟΛΙΑ