Είναι η μοναδική ευκαιρία να δούμε τα δέκα νέα μονοθέσια μαζί στην πίστα πριν την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στη Μελβούρνη στις 14 Μαρτίου.
Καθημερινά οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους 8 ώρες στην πίστα από τις 10:00 έως τις 14:00 και από τις 15:00 έως τις 19:00. Σ’ αυτό το διάστημα ως και την Παρασκευή θα πάρουμε μια πρώτη γεύση από τα φετινά μονοθέσια και τις δυνατότητές τους. Επιπλέον θα δούμε σε δράση και τα νέα ελαστικά της Pirelli. Ο σκελετός τους έχει ενισχυθεί για να ταιριάζει καλύτερα στις αυξημένες αεροδυναμικές φορτίσεις που θα υποστούν από την τελευταία έκδοση αυτής της γενιάς μονοθεσίων.

Έξι διαφορετικές γόμες θα είναι διαθέσιμες στο Σακχίρ και μπορούν να αναγνωριστούν ως εξής: C1 με τις λέξεις Pirelli και P Zero στα λευκά, αλλά χωρίς λωρίδες. C2 με τις λέξεις και τις λωρίδες στα λευκά. C3 με τις λέξεις στα κίτρινα, χωρίς λωρίδες. C4 με τις λέξεις και τις λωρίδες στα κίτρινα. C5 με τις λέξεις στα κόκκινα χωρίς λωρίδες. C6 με τις λέξεις και τις λωρίδες στα κόκκινα.
Τα ενδιάμεσα και τα βρόχινα ελαστικά διατηρούν τα συνηθισμένα τους χρώματα, πράσινο και μπλε αντίστοιχα. Νέα είναι η γόμα C6 που τοποθετείται στο πιο μαλακό άκρο της γκάμας. Θα είναι κατάλληλη για Grand Prix που διεξάγονται σε δημόσιους δρόμους και σε πίστες όπου τα ελαστικά δε φθείρονται πολύ.
Όσον αφορά στις άλλες γόμες, η C1 είναι η πιο σκληρή και ίδια με το 2024, ενώ η C2 είναι πλέον πιο κοντά στη C3, η οποία βρίσκεται σε όλους στους αγώνες και δεν έχει αλλάξει. Αντίθετα νέες γόμες είναι οι C4 με μεγαλύτερη αντίσταση στη φθορά και η C5, με στόχο την αύξηση της ικανότητας να λειτουργεί σε συνθήκες αγώνα.

Για τη δοκιμή του Σακχίρ, κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει έως και 35 σετ ελαστικών, εκ των οποίων τα 30 μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια των τριών ημερών. Η μελέτη των επιλογών που έκαναν οι ομάδες βοηθά για κάποια πρώτα συμπεράσματα. Η πίστα του Σακχίρ είναι πολύ σκληρή για τα ελαστικά, γι’ αυτό και οι τρεις πιο σκληρές γόμες επιλέγονται συνήθως για το Grand Prix του Μπαχρέιν.
Όπως είναι αναμενόμενο η γόμα C3 είναι μακράν η πιο δημοφιλής επιλογή για τη δοκιμή, καθώς αποτελεί σημείο αναφοράς και θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπως συνέβη και το 2024. Ωστόσο, φέτος, με έξι διαθέσιμες γόμες, η C3 θα μπορούσε να απουσιάζει από ορισμένα Grand Prix. Η Mercedes ε΄χει ζητήσει τα περισσότερα σετ C3 (27), με τη Williams στο άλλο άκρο με μόλις 15 σετ αυτής της γόμας. Αυτές οι ομάδες αλλάζουν θέσεις όσον αφορά τη γόμα C2: 12 σετ για τους Carlos Sainz και Alexander Albon και μόλις δύο για τους George Russell και Kimi Antonelli. Η Ferrari και η Williams επέλεξαν να αξιολογήσουν τις έξι γόμες, έστω και μ’ ένα μόνο σετ C5 και C6 η καθεμία.
Αντίθετα η Aston Martin και η Alpine περιόρισαν την επιλογή τους μόνο στις τρεις πιο σκληρές γόμες. Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι η Aston Martin και η Haas είναι προετοιμασμένες για κάθε ενδεχόμενο αφού πήραν και βρόχινα ελαστικά Προς το παρόν, σύμφωνα με τον επίσημο μετεωρολόγο της FIA, τη Meteo France, δεν υπάρχει πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια των τριών ημερών. Από αύριο, όλα τα βλέμματα θα βρίσκονται στην πίστα του Σακχίρ: Η σεζόν του 2025 ξεκινά!
Διαβάστε επίσης
Ηλεκτρικό FIAT 600 σε τιμή προσιτή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι θα ανακοινώσει ο Εξάρχου για τη μεταφορά LNG – O ρόλος της αμερικανικής DFC
- Metlen: Τι θα γίνει με τη μετοχή μέχρι τις 24 Νοεμβρίου – Πού ποντάρουν αυτοί που πουλούσαν χθες
- Λαμίν Γιαμάλ: Ο 18χρονος των 350 εκατ. ευρώ που αλλάζει τους κανόνες της αγοράς!
- FIFA και Ινφαντίνο… καλοπιάνουν τον Τραμπ για 100 εκατ. λόγους (και ευρώ)
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Μιχάλης Στασινόπουλος: Με μόλις 200 εκατ. ευρώ θα λυνόταν το πρόβλημα με το υψηλό ενεργειακό κόστος της βιομηχανίας στην Ελλάδα
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ο Νίκος Τσάκος και η Σήλια Κριθαριώτη υποδέχθηκαν στο σπίτι τους τη νέα πρέσβη, με φόντο την Ακρόπολη