• AUTO

    F1, 70 χρόνια: Τότε και τώρα!


    Με την πρώτη ματιά τίποτα δεν είναι ίδιο, κοιτώντας όμως πιο προσεκτικά τα θεμελιώδη παρέμειναν αναλλοίωτα.

    H F1 είναι πιθανόν η σύγχρονη εκδοχή των αρματοδρομιών. Το αρχέγονο ένστικτο του ανθρώπου να κινηθεί ταχύτερα από τους άλλους.

    Από το Μάιο του 1950 έως σήμερα ελάχιστα πράγματα έχουν παραμείνει ίδια στον κόσμο. Αθλήματα άνθισαν και παρήκμασαν, θεσμοί γιγαντώθηκαν και εξαφανίστηκαν.

    Προφανώς οι αξίες της F1 είναι διαχρονικές. Αξίζει να δούμε μέσα από ένα info graphic την αντιπαραβολή ανάμεσα στο Βρετανικό GP της προηγούμενης εβδομάδας και σ’ αυτό του 1950.

    Ο αγώνας της προηγούμενης Κυριακής πήρε δραματική τροπή μετά την αστοχία των ελαστικών στο τέλος. Η Pirelli έκανε ανάλυση και έδωσε απαντήσεις που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Όσον αφορά στο ελαστικό του Κβίατ υπερθερμάνθηκε η ζάντα από μηχανικό πρόβλημα του αυτοκινήτου και έκαψε το συρματόσχοινο που συγκρατεί το ελαστικό πάνω της.

    Δεδομένου ότι σ’ αυτόν τον αγώνα τα ελαστικά θα είναι ένα επίπεδο πιο μαλακά (C2, C3, C4) η Pirelli ανέβασε για λόγους ασφαλείας κατά 2psi την πίεση των εμπρός ελαστικών που θα είναι 27psi και κατά 1psi την πίεση των πίσω ελαστικών που θα είναι στα 22psi.

    Λόγω του ότι οι γόμες θα είναι πιο μαλακές αναμένεται στρατηγική δυο πιτ στοπ τουλάχιστον.

    Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα οδηγήσει για τη Racing Point στη θέση του Πέρεζ αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Μεξικάνος οδηγός ήταν ξανά θετικός στο τεστ Covid -19.  Ο Μπότας ανανέωσε το συμβόλαιό του για τη Mercedes έως και το τέλος του 2021. Ο Φινλανδός αγωνίζεται από το 2017 για τη γερμανική ομάδα και έχει πετύχει 8 νίκες και 12 pole.

    Οι κατατακτήριες δοκιμές του επετειακού GP για τα 70 χρόνια της F1 είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 και ο αγώνας για την Κυριακή στις 16:10.

    Το ελαστικό που χρησιμοποιούνταν το 1950



    ΣΧΟΛΙΑ