• AUTO

    Επαναφορτιζόμενη Alfa Romeo Tonale!

    Επαναφορτιζόμενη Alfa Romeo Tonale!

    Alfa Romeo Tonale!


    Το μεσαίο SUV της Ιταλικής φίρμας στην έκδοση Sprint Plug-In Hybrid Q4 δεν υπόκειται σε φόρο εταιρικής χρήσης.

    Το ιστορικό έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί ώστε να τονίζει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της μάρκας : το :”biscione – φιδάκι” από το οικόσημο της μάρκας κοσμεί το πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης. Η επαναφορτιζόμενη Tonale είναι η πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον Alfa Romeo, που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με εκπομπές CO2 από 26 έως 33 gr/km. Η τιμή πώλησης, προ φόρων, της έκδοσης Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 δεν υπερβαίνει τις 40.000€ καθιστώντας τη ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες καθώς δεν έχει φόρο εταιρικής χρήσης. Η υβριδική μηχανή αποδίδει μέγιστη ισχύ 280PS, ενώ το σύστημα τετρακίνησης Q4, προσφέρει ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

    Αμιγώς ηλεκτρικά η Tonale phev μπορεί να διανύσει έως  80km σε αστικό κύκλο (WLTP). Η ποιότητα και η σημασία στη λεπτομέρεια συνδυάζονται με  δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η ενσωματωμένη τεχνολογία και οι διαθέσιμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας συμπληρώνουν το πακέτο. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας σημαντικό για εταιρικούς χρήστες.

    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

    • Υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές
    • Σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης
    • Πίνακας οργάνων 12,3” πλήρως παραμετροποιήσιμος
    • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2’’ και σύστημα πλοήγησης
    • Θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone
    • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή περιοχή 4 επιλογών για τον οδηγό

    Εξοπλισμός

    • Είσοδος & εκκίνηση χωρίς κλειδί
    • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
    • Ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης
    • Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με AQS (Air Quality System)
    • Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
    • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης
    • Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού
    • Σύστημα προειδοποίησης παρεκτροπής & διατήρησης πορείας
    • Αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
    • iACC – Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Cruise Control
    • Apple CarPlay/ Android auto

    Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει στην Tonale Plug-in Hybrid Q4 Sprint, κορυφαίες επιδόσεις, οικονομία, φιλικότητα προς το περιβάλλον και αυτονομία. Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3lt με απόδοση 180PS, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τα 280PS.

    Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306 Volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80km σε αστικό κύκλο. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 gr/km, ενώ στις τυποποιημένες μετρήσεις η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 1.5lt/100km. Η μπαταρία χρειάζεται 150min για μία πλήρη φόρτιση από φορτιστή ισχύος 7.4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ το μοντέλο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000km.

    H Tonale Sprint Plug-in Hybrid Q4 διαθέτει σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς και κατανομή βάρους (50% – 50%), ώστε να προσφέρει οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς. H επιτάχυνση από στάση ως τα 100km/h διαρκεί μόλις 6,2sec και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 206km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Oι λειτουργίες του επιλογέα Alfa D.N.A. έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας. O οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει προκαθορισμένες χαρτογραφήσεις:

    Στο πρόγραμμα ‘D’ (Dynamic) δίνεται προτεραιότητα στις επιδόσεις: Αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, πιο γρήγορες αλλαγές, πιο αργή παρέμβαση των βοηθημάτων διατήρησης ευστάθειας, απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

    Στο πρόγραμμα ‘N’ (Natural) χρησιμοποιείται το υβριδικό σύστημα κίνησης με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας.

    Στο πρόγραμμα ‘A’ (Advanced Efficiency) επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καθώς το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία «ρολαρίσματος» (Sailing), ενώ η νέα λειτουργία Ελέγχου Κατάβασης (‘eCoasting’), ενεργοποιείται διατηρώντας μια σταθερή ταχύτητα 41km/h (και μπορεί να ρυθμιστεί με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού ή του φρένου).

    Διαβάστε επίσης

    F1 Καναδάς: Τρεις πρωταθλητές στο βάθρο!

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ