• Μετοχές

    JPMorgan για ΟΠΑΠ: Μειώνει ελαφρώς την τιμή στόχο στα €19 – Παραμένει αγοραστής

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ


    Η J.P. Morgan επικαιροποιεί τις εκτιμήσεις της για τον ΟΠΑΠ, ενόψει των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.

    Η Estelle Weingrod επαναλαμβάνει τη σύσταση υπεραπόδοσης (overweight) με νέα ελαφρώς χαμηλότερη τιμή-στόχο, στα €19 από €19,5 πριν, με χρονικό ορίζοντα τον Δεκέμβριο του 2024.

    “Ενόψει των αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου του ΟΠΑΠ που θα δημοσιευθούν στις 21 Νοεμβρίου μετά το κλείσιμο, μειώνουμε τις παραδοχές μας για να λάβουμε υπόψη: 1) τις δυσμενείς αθλητικές διοργανώσεις, όπως επισημαίνεται και από όλους τους ομολόγους του κλάδου τυχερών παιχνιδιών, 2) τις δύσκολες συγκρίσεις με τα αριθμητικά παιχνίδια (μεγάλα τζάκποτ πέρυσι), και 3) τις καιρικές συνθήκες (καύσωνας το καλοκαίρι ακολουθούμενος από πλημμύρες το Σεπτέμβριο). Η αύξηση του μικτού εσόδου (GGR) του γ’ τριμήνου μειώνεται -3% έναντι προηγούμενου +7%, και η αύξηση του δ’ τριμήνου στο GGR +7% έναντι προηγούμενης πρόβλεψης +5,5%. Ως αποτέλεσμα, προβλέπουμε τώρα GGR για το έτος +8% (πρόβλεψη +6-10%, προηγούμενη 10 %) και αναμένουμε ότι τα EBITDA θα διαμορφωθούν στα 755 εκατ. ευρώ (πρόβλεψη 740-760 εκατ. ευρώ, προηγούμενα 778 εκατ. ευρώ). Επίσης, μειώνουμε τις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος 2024-2025 στα έσοδα/EBITDA κατά 2% περίπου, εξακολουθώντας να είμαστε 2% περίπου πάνω από το consensus. Παρά τη μείωση της τιμής στόχου στα €19 (έναντι προηγούμενου €19,5), ο ΟΠΑΠ παραμένει ένα από τα προτιμώμενα ονόματά μας στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών. Συνεχίζουμε να βλέπουμε τα θεμελιώδη μεγέθη του ΟΠΑΠ ως ισχυρά, υποστηριζόμενα από το αμυντικό επιχειρηματικό μοντέλο, την ηγετική θέση στην αγορά (αποκλειστικότητα στο λιανικό εμπόριο, #1 online παίκτης), και τον ισχυρό ισολογισμό και το προφίλ ρευστότητας, τα οποία υποστηρίζονται περαιτέρω από την ευνοϊκή δυναμική του κλάδου. Ο ΟΠΑΠ διαπραγματεύεται σήμερα με 7 φορές τα ΕBITDA του 2024 (σε ευθυγράμμιση με το μέσο όρο πριν από το COVID)”, εκτιμά η Weingrod.

    Η επενδυτική θέση και η αποτίμηση του ΟΠΑΠ

    Σύμφωνα με την J.P. Morgan, o ΟΠΑΠ διαθέτει κορυφαία λιανική/online παρουσία στην Ελλάδα (95 % των εσόδων) και την Κύπρο (5 %). Η εταιρεία λειτουργεί μια αμυντική επιχείρηση λιανικής πώλησης ελαφρών περιουσιακών στοιχείων μέσω αποκλειστικών αδειών (περίπου 80% των εσόδων), χωρίς ανταγωνισμό, παρέχοντας έτσι στην εταιρεία μια ασφαλή ροή εσόδων με περιορισμένο καθοδικό κίνδυνο για τα περιθώρια κέρδους. Ο ΟΠΑΠ ελέγχει επίσης το 60% της διαδικτυακής αγοράς, γεγονός που σημαίνει ότι είναι στην καλύτερη θέση για να κατακτήσει την ανάπτυξη του χώρου (η διείσδυση του διαδικτύου είναι χαμηλή σε ποσοστό 30% περίπου). Η μετατροπή των ταμειακών ροών της είναι ξεχωριστά υψηλή (περίπου 70%), επιτρέποντας στην εταιρεία να επιστρέφει πλεονάζον κεφάλαιο στους μετόχους σε βιώσιμη βάση (δείκτης πληρωμών πάνω από 100%).

    “Η δυναμική της αποδεικνύεται ξεχωριστά πιο ανθεκτική από ότι αρχικά αναμέναμε και πιστεύουμε ότι αυτό θα υποστηριχθεί περαιτέρω από μια σταθερή ελληνική οικονομία. Ως εκ τούτου, βλέπουμε ανοδική πορεία για τις εκτιμήσεις βραχυπρόθεσμα-μεσοπρόθεσμα, με βάση: 1) μια καλύτερη από την αναμενόμενη δυναμική μετά το COVID και την καταναλωτική ανθεκτικότητα, σε συνδυασμό με την επιτυχή υλοποίηση των εμπορικών πρωτοβουλιών που συμβάλλουν στην ανάπτυξη (εφαρμογή του καταστήματος ΟΠΑΠ, iLottery πρόταση, αναβαθμίσεις VLT, κ.λπ.), και 2) μια βελτιωμένη οικονομική κατάσταση. Ως εκ τούτου, το βελτιωμένο καταναλωτικό κλίμα θα πρέπει να είναι υποστηρικτικό για τη μελλοντική ανάπτυξη”, καταλήγει η Weingrod.

    Διαβάστε επίσης

    Eurobank Equities για ΟΠΑΠ: Σκληρός ανταγωνισμός και αδύναμα περιθώρια – Αφαιρεί τη μετοχή από τις κορυφαίες επιλογές της

    The Body Shop: Κι όμως δεν έχουν ακόμη τελειώσει…



    ΣΧΟΛΙΑ