Ξεκίνησαν οι δοκιμές του πρωτότυπου RS Q e-tron που φέρει καινοτόμο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα από DTM και Formula Ε, ειδικά για το Ράλι Ντακάρ.
Οι δοκιμές του RS Q e–tron, του ηλεκτρικού πρωτότυπου με το οποίο η Audi θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, ξεκίνησαν. Η Audi έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας που στηρίζεται σε θερμικό κινητήρα, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.
Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Sport GmbH, Τζούλιους Σίμπα τόνισε: «Το quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Μαν με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες. Το RS Q e-tron δημιουργήθηκε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού σε χρόνο ρεκόρ και αντιπροσωπεύει το Vorsprung durch Technik», λέει ο υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi.
Δεδομένου ότι το μέγεθος των ειδικών διαδρομών στο Ράλι Ντακάρ σε καθημερινή βάση, που φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, αντιπροσωπεύει από μόνο του μία πρόκληση. Επειδή δεν υπάρχουν ευκαιρίες φόρτισης στην έρημο, στο Audi RS Q e-tron, υπάρχει ο εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας TFSI από το DTM. Είναι μέρος ενός μετατροπέα ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Δεδομένου ότι ο κινητήρας καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., η ειδική κατανάλωση είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.
Το Audi RS Q e–tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλι Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh. Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό να αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ των αξόνων, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου.
Οπτικά, το Audi RS Q e–tron διαφέρει επίσης σημαντικά από τα συμβατικά πρωτότυπα του Ντακάρ, όντας πιο φουτουριστικό. «Στόχος μας ήταν ένα πρωτότυπο που συμβολίζει το Vorsprung durch Technik και το μέλλον της μάρκας μας», δήλωσε ο Juan Manuel Diaz, επικεφαλής της Motorsport Design στην Audi.
Το πρωτότυπο Audi RS Q e–tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο, με ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, που περιλαμβάνει συμμετοχές σε cross-country αγώνες, να έχει ήδη ξεκινήσει. Όπως δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας Q Motorsport με την οποία συνεργάζεται η Audi στην εξέλιξη του πρωτότυπου, «το κλειδί της επιτυχίας, εκτός της αξιοπιστίας που είναι πρωταρχικής σημασίας, είναι η επικοινωνία όλων των διαφορετικών συστημάτων μεταξύ τους, καθώς το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων, σε ένα τόσο δύσκολο τερέν όπως η έρημος, διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του».
Διαβάστε επίσης:
Οδική ασφάλεια: Τέσσερις επικίνδυνες συνήθειες στο ταξίδι!
Στην Ελλάδα ο τελικός eSports WRC!
Lamborghini Lounge στο Πόρτο Τσέρβο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΣΕΠ: Προσωρινά αποτελέσματα της 7Κ/2024 για 1.113 θέσεις στο Δημόσιο
- ΣΥΡΙΖΑ: Δεύτερη ημέρα κόλασης από τις πυρκαγιές – Κενό γράμμα οι διαβεβαιώσεις για ετοιμότητα
- Ρωσία: Οι θέσεις μας δεν έχουν αλλάξει, «ασήμαντες» οι διαβουλεύσεις που ζητά η Ευρώπη
- Αεροδρόμιο «Μακεδονία»: Δυναμικό το πρώτο 7μηνο με αύξηση επιβατών σε ποσοστό 7,3% και πτήσεων σε 6%

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Προπλήρωσε δάνεια 100 εκατ. δολαρίων – Είχε μείωση εσόδων κατά 44,6% και ζημίες

Χρηματιστήριο: Την ερχόμενη Δευτέρα οι 2.200 μονάδες αν… – Το play σε Aegean, Metlen, Τιτάν, ΒΙΟ, ΕΛΠΕ, Αττικής
