Η υγιεινή διατροφή, εκτός από το γεγονός ότι είναι ωφέλιμη, έχει γίνει “εργαλείο” μάρκετινγκ για πολλές μεγάλες εταιρείες προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Οι Αμερικανοί, εξακολουθούν να επιθυμούν τα ανθυγιεινά σνακ γι’ αυτό και πολλές εταιρείες στη βιομηχανία τροφίμων, επινοούν νέα συσκευασμένα είδη που παρασκευάζονται με ελάχιστα επεξεργασμένα φρούτα και λαχανικά, καθώς και σνακ που μιμούνται τη γεύση και την υφή των δημοφιλών πρόχειρων φαγητών, αλλά έχουν λιγότερες θερμίδες και τεχνητά συστατικά.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κρυπτονομίσματα: «Λουκέτο» στην πλατφόρμα «eXch» έβαλαν οι γερμανικές αρχές – Κατασχέθηκαν €34 εκατ.
- Οι νέες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο επίκεντρο της συνάντησης του Δ. Κοπελούζου με τον Αιγύπτιο Πρόεδρο, Σίσι
- Ο Γιώργος Βερνίκος στο My Story με την Μάριον Μιχελιδάκη
- Αναβλήθηκε η δίκη του 34χρονου φοιτητή που χαστούκισε ιδιοκτήτρια κυλικείου στην Πολυτεχνειούπολη
