
Μία δυναμική τραπεζίτισσα, η Χριστίνα Θεοφιλίδη, έχει αναλάβει να «κτίσει» το νέο πρόσωπο της Εθνικής Τράπεζας στο κομμάτι της λιανικής.
Εγχείρημα με υψηλό βαθμό δυσκολίας καθώς η Εθνική Τράπεζα τα τελευταία χρόνια έδειχνε να έχει πέσει σε «λήθαργο». Σαν να ήταν ένα βήμα πίσω από τον ανταγωνισμό. Στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια, κάρτες, δίκτυο, private banking, bank assurance είναι τομείς που «τρέχει» η κα Θεοφιλίδη.
Ήρεμη, ψύχραιμη, μεθοδική, συνεργάσιμη, χαμηλών τόνων η έμπειρη τραπεζίτισσα, βάζει στόχους και τους κατακτά καθώς γνωρίζει πώς να πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Εξάλλου έχει μακρά πορεία στον τραπεζικό χώρο, καθώς μετρά περισσότερα από 30 χρόνια στο banking και μάλιστα στο κομμάτι της λιανικής.
Εν προκειμένω θα πρέπει να διαχειριστεί τη μετάβαση της τράπεζας από το παρελθόν στο μέλλον.
Να αναδείξει πρόσωπα. Να δώσει ευκαιρία στους εργαζόμενους της τράπεζας, και είναι πολλοί αυτοί που έχουν τα προσόντα, να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο και δράση.
Να αναμορφώσει το δίκτυο των καταστημάτων.
Κακά τα ψέματα οι τράπεζες, όλες οι τράπεζες, βαδίζουν προς την ψηφιακή εποχή. Άλλες πιο γρήγορα, άλλες με χαμηλότερη ταχύτητα. Το μέλλον όμως είναι το digital. Με τη διαφορά ότι η Εθνική θέλει αυτή η μετάβαση να γίνει όσο το δυνατόν πιο ήπια σε ό,τι αφορά τους μεγαλύτερης ηλικίας πελάτες της.
Η κα Θεοφιλίδη ήταν ανάμεσα στα στελέχη που μαζί με τον CEO της ΕΤΕ, τον κ. Παύλο Μυλωνά, παρουσίασαν τον περασμένο Μάιο σε επενδυτές στο Λονδίνο, το πλάνο μετασχηματισμού της τράπεζας.
Πλάνο που υλοποιείται σταθερά.
Στόχος είναι η Εθνική να γίνει πιο σύγχρονη, πιο πελατοκεντρική, να αλλάξει και στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες της, να έρθει πιο κοντά τους.
Αυτή είναι ίσως και η μεγαλύτερη πρόκληση, όπως παραδέχεται η ίδια η κα Θεοφιλίδη. Διότι όπως λέει η ίδια μπορεί να κάνουμε ωραία και πρωτοποριακά πράγματα για παράδειγμα στο digital, όμως το σημαντικό είναι να αλλάξουμε νοοτροπία και κουλτούρα.
Οι στόχοι της για την επόμενη μέρα, είναι πολλοί.
Έχουμε ικανότατους ανθρώπους σε όλες τις βαθμίδες της τράπεζας, και θέλουμε να τους αναδείξουμε. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το όνομα Εθνική είναι συνυφασμένο με την έννοια τράπεζα στην Ελλάδα. Για αυτό όλες οι αλλαγές γίνονται με σεβασμό στο DNA της Εθνικής, λέει η ίδια.
Και ταυτόχρονα λανσάρει καινοτόμα προϊόντα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών της, αφού πάντα τα μερίδια και κατ’ επέκταση η αύξηση των εσόδων είναι το μεγάλο ζητούμενο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζα Κύπρου: Στα 117 εκατ. ευρώ τα κέρδη το α΄ τρίμηνο
- Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Παπασταύρου με τον αντιπρόεδρο της υποεπιτροπής Ενέργειας των ΗΠΑ και μέλος του Κογκρέσου R. Weber
- UniCredit: Τα κέρδη ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών – Ανοίγει ο δρόμος για νέες εξαγορές υπό τον Orcel
- Euroxx Securities για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση στην τιμή στόχο στα €28
