ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το χωρητικότητας 81,000-dwt πλοίο Seatrust (κατασκευής 2013) της Thenamaris του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου, ναυλώθηκε σε μια εταιρεία που δεν αποκάλυψε το όνομά της έναντι 6.250 δολαρίων την ημέρα. Η τιμή αυτή θα καλύπτει τα λειτουργικά κόστη αλλά όχι και τα κόστη κεφαλαίου του πλοίου, το οποίο αγοράστηκε με το όνομα “Liberty Dawn” τον Μάρτιο 2016 στην τιμή των 13 εκ. δολαρίων. Στην spot αγορά, η τιμή για τα panamax κυμαίνεται στα 4.800 δολάρια ημερησίως.
Μια άλλη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, η Trade & Transport, προχώρησε σε συμφωνία ναύλωσης του χωρητικότητας 82,000-dwt Trade Quest (κατασκευής 2016) για ένα χρόνο στην Louis Dreyfus & Cie, με την τιμή, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, να διαμορφώνεται στο ποσό των 6.500 δολαρίων την ημέρα.
Ακόμα, η KC Maritime ναύλωσε το χωρητικότητας 81,000-dwt Darya Devi (κατασκευής 2013) στην Cargill για 11-13 μήνες και τιμή μόλις 5.850 την ημέρα.
Στη spot αγορά για τα supramax η τιμή διαμορφώνοντας στα μέσα της εβδομάδας στα 6.000 δολάρια την ημέρα και για τα πλοία capesize, στα 6.300 δολάρια ημερησίως.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί συμφωνίες που αφορούν πλοία capesize. Όμως, υπάρχουν φήμες για ένα ναυλοσύμφωνο διάρκειας ενός έτους για ένα πλοίο χωρητικότητας 180,000-dwt που αναμένεται να αποφέρει κέρδη 7.000 δολάρια την ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/se-pia-timi-navlose-plio-o-n-tsakos-pies-alles-naftiliakes-eklisan-simfonies/49016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/pies-perioches-tis-attikis-protimoun-na-menoun-i-simmetechontes-stin-ekthesi-posidonia/48906
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για την ακρίβεια στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια – Αυξήσεις 43% από το 2019 έως το 2025
- Chartworld Shipping (Λου Κολλάκης): Ναυπηγεί 4 κοντέινερ αξίας 168 εκατ. δολαρίων
- Ελεγκτικό Συνέδριο: «Απογοητευτικοί» οι έλεγχοι στις παραλίες – Καθυστερήσεις σε πρόστιμα και διοικητικά μέτρα
- Η Φρίντα Κάλο όπως δεν την ξέραμε – Αδημοσίευτες φωτογραφίες σε έκθεση
