array(0) {
}
        
    
Menu
-0.42%
Τζίρος: 164.66 εκατ.

Χρηματιστήριο: Αlpha, Πειραιώς, Coca Cola 3E έστειλαν τον δείκτη στις 2.000 μονάδες

Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping
Comments

Την πώληση δύο πλοίων της, αντί για τα επτά που είχαν ανακοινωθεί αρχικά, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με το deal να συρρικνώνεται λόγω της αδυναμίας εύρεσης χρηματοδότησης από την πλευρά του αγοραστή.

Τον περασμένο Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό ότι η Diana Containerships θα πουλούσε συνολικά επτά πλοία, χωρίς να αποκαλυφθεί ο αγοραστής (πληροφορίες ήθελαν την Poseidon Container Holdings και την Euroseas να είναι πίσω από το deal). Ωστόσο, τη Δευτέρα η εταιρεία αποκάλυψε ότι ο αγοραστής δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να προχωρήσει η συμφωνία, και ως εκ τούτου η συμφωνία τερματίστηκε, και στη θέση της υπεγράφη μία νέα συμφωνία, αυτή τη φορά για δύο μόνο πλοία, έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων αθροιστικά. Πρόκειται για τα πλοία March και Great, αμφότερα χωρητικότητας 5.576 teu και κατασκευής 2004.

Τα έσοδα από τη συμφωνία αυτή θα αξιοποιηθούν για την διευθέτηση χρεών της Diana Containerships.

Όσο για το αν η εταιρεία σχεδιάζει ακόμα να πουλήσει τα υπόλοιπα πέντε πλοία, αυτό παραμένει ασαφές, σε μία περίοδο όπου η αγορά των containerships κινείται ανοδικά.

Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά από αυτή τη συμφωνία, αποτελείται πλέον από 9 πλοία, εκ των οποίων 4 post-panamax και 5 panamax.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν το τέλος του 2017 η εταιρεία υπέγραψε μία άκρως συμφέρουσα συμφωνία, πετυχαίνοντας για τη ναύλωση ενός πλοίου της σε σχεδόν διπλάσια τιμή των ημερήσιων ναύλων σε σχέση με τις τιμές της περιόδου. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρία υπέγραψε συμβόλαιο με την Wan Hai Lines (με έδρα τη Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax, Rotterdam, έναντι 13.150 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο το λιγότερο 120 ημερών, με maximum διάρκεια τις 170 ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Ποια είναι η εταιρεία που αγόρασε τα δύο τάνκερ suezmax της TEN

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Κεφάλαια 111 εκατ. ευρώ στα ταμεία της GasLog Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι νέες κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών στα LR1 tankers

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος στην οκταετή δικαστική μάχη της Diana Containerships για την υπόθεση Kalani
Α. Μιχαλόπουλος: Αλλαγή πλεύσης για την Performance Shipping – Πούλησε το τελευταίο containership του στόλου της
Συνεχίζεται το δικαστικό σίριαλ με πρωταγωνιστές δύο Έλληνες εφοπλιστές

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΑΝΑΚΑΜ: Νέος Διευθυντής Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών ο Δημήτρης Πλιάγκος
Γκίκας: Επενδύσεις στις δυτικές ακτές και στα Ιόνια Νησιά για τη δημιουργία «hub» θαλάσσιου τουρισμού
EGR Awards 2025: Παγκόσμια διάκριση για τον ΟΠΑΠ και τις πολιτικές του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι
Εκατοντάδες Τούρκοι διαιτητές κατηγορούνται για στοιχηματισμό
Mazda: Κοινοπραξία με την Changan για τους ρύπους
CEO Groq: Η Σαουδική Αραβία είναι έτοιμη να εξελιχθεί σε κέντρο δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης
Ο Πειραιάς αγκάλιασε το ΔΗΛΑRTΒΕΡΗ Χρώματα, ήχοι και ιστορίες στο νέο φεστιβάλ πολιτισμού στο πάρκο Δηλαβέρη
Οι big tech προειδοποιούν για «φούσκα» στην αγορά ΑΙ – Γιατί ανησυχούν 
Ελληνικό Νηολόγιο: Μειώθηκαν κατά 14 τα ποντοπόρα, αυξήθηκαν κατά 16 τα επιβατηγά και 6 τα διάφορα πλοία
Μασκ: Μπορεί να αποχωρήσει από την Tesla εάν απορριφθεί το πακέτο αποδοχών ύψους 1 τρισ. δολαρίων