Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Εντός της εβδομάδας αναμένεται να καταλήξουμε στα θέματα της παραχώρησης μονάδων της ΔΕΗ στις συζητήσεις με τους θεσμούς. Μεγαλόπολη και Μελίτη είναι αυτές που προτάσσονται. Θα υπάρξει πρόνοια για τους εργαζόμενους ή για άλλα θέματα όπως τα προγράμματα τηλεθέρμανσης σε πόλεις της Β. Ελλάδος. Αυτό τόνισε μιλώντας στο Real Fm o υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Σταθάκης.

Σε σχέση με το άνοιγμα της αγοράς φυσικού αερίου ο υπουργός ενέργειας τόνισε ότι στόχος είναι η ΔΕΠΑ να έχει ισχυρή παρουσία στη λιανική μέσα σε μία μόνο από τις εταιρίες που θα υπάρχουν.

Αναφορικά με τις εξελίξεις στη Γερμανία δήλωση ότι η ευχή της Ελληνικής πλευράς είναι να υπάρξει λύση το συντομότερο δυνατό.