• AUTO

    Ποια τεχνολογική πατέντα της Nissan αλλάζει το χάρτη;


    Η Nissan, χρόνια τώρα σχεδιάζει και εξελίσσει κινητήρες διαθέτοντας μια τεράστια πείρα αλλά και τεχνογνωσία για το πώς να τους καθιστά πιο αποδοτικούς πιο αξιόπιστους αλλά και πιο οικονομικούς. Αυτό δεν σταματά ποτέ αφού οι επιστήμονες που διαθέτει στη φαρέτρα της αναζητούν διαρκώς νέες λύσεις, οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν ακόμη και με σημαντικές συνεργασίες στο συγκεκριμένο χώρο. Πρόσφατα λοιπόν, χορήγησε την άδεια της Nissan Machining Cutting Process (“NMRP”), μιας ιδιόκτητης τεχνολογίας που χρησιμοποιείται για την κατασκευή κινητήρων, στην  κορυφαία Γερμανική εταιρεία  κατασκευής εργαλειομηχανών Gebr. Heller Maschinenfabrik GmbH.

    Με την χρήση μηχανημάτων της HELLER που ενσωματώνουν την τεχνολογία NMRP, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, θα είναι σε θέση να παράγουν μαζικά  κινητήρες με υψηλής ενεργειακής απόδοσης κυλινδρικές οπές με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, με σταθερό επίπεδο ποιότητας.

    Αντί να περιορίσουμε τη χρήση των δικών μας τεχνολογιών όπως η NMRP εντός της εταιρείας, η Nissan συμβάλλει στην τεχνολογική πρόοδο της βιομηχανίας καθιστώντας αυτές  ευρέως διαθέσιμες“, δήλωσε η Catherine Perez, corporate vice president εταιρικής στρατηγικής, συνεργασιών και επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Nissan. “Επιπλέον, η Nissan θα προωθήσει την έρευνα και την ανάπτυξη, επενδύοντας το κέρδος που αποκτάται από τη χορήγηση αδειών εκμετάλλευσης, όπως αυτής της NMRP. Προσδοκούμε ότι η αδειοδότηση της NMRP στη HELLER θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών,  καθώς και της ικανοποίησης των πελατών στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας”.

    Για να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να αντικαθιστούν τις επενδύσεις από χυτοσίδηρο,  με επίστρωση ψεκασμού από σίδηρο  πάχους 0,2 mm,  ή από χυτό χάλυβα με χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα,  ψεκασμένο στην εσωτερική επιφάνεια ( κυρίως σε αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων). Η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, γνωστή και ως “επένδυση – καθρέπτης”, λόγω του φινιρίσματος που μοιάζει με καθρέπτη,  βοηθά τους κατασκευαστές να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να διευκολύνουν την ψύξη, ενισχύοντας σημαντικά την ενεργειακή απόδοση, χωρίς να επηρεάζουν την οδηγική εμπειρία.

    Το NMRP είναι ένας τύπος διεργασίας που χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένα εργαλεία και συνθήκες επεξεργασίας για να ενισχύσει την εσωτερική επιφάνεια μιας οπής κυλίνδρου,  έτσι ώστε η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου να παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή. Συνδυάζοντας την κατάλληλη τεχνολογία θερμικού ψεκασμού και το NMRP, οι κατασκευαστές μπορούν να παράγουν μαζικούς κινητήρες με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου σε σταθερό επίπεδο ποιότητας και σε σχετικά προσιτή τιμή.

    Η HELLER παράγει και πωλεί μονάδες επεξεργασίας για επίστρωση κυλινδρικών οπών. Η άδεια της Nissan  για την χρήση του NMRP, επιτρέπει στην HELLER να προσφέρει ένα συνδυασμό τεχνολογιών σε  κατασκευαστές αυτοκινήτων για   μαζική παραγωγή κινητήρων με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δες πρώτος το ιπτάμενο αυτοκίνητο της AeroMobil!

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Η νέα σειρά 2 της BMW θα είναι και πάλι πισωκίνητη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αποκρυπτογραφούμε το Honda Urban EV Concept



    ΣΧΟΛΙΑ