Ο σημερινός αγώνας (15:00 απευθείας ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+) είναι καθοριστικός για την έκβαση του πρωταθλήματος. Πιθανότατα η McLaren θα σφραγίσει τη διατήρηση του τίτλου των κατασκευαστών (χρειάζεται μόλις 13 βαθμούς) ενώ η μάχη του πρωταθλήματος οδηγών αναμένεται να φουντώσει.
Οι 3 διεκδικητές εκκινούν από την 2η (Φερστάπεν), την 3η (Πιάστρι) και την 5η θέση (Νόρις). Ανάμεσά στους βρίσκονται οι δυο Mercedes των Ράσελ (1η θέση) και Αντονέλι (4η θέση) που φιλοδοξούν ν’ ανέβουν στο βάθρο.
Το Grand Prix της Σιγκαπούρης, ένας από τους πιο απαιτητικούς αγώνες της χρονιάς λόγω της ζέστης, της υγρασίας και της φύσης της διαδρομής. Αναμένεται να είναι ένας αγώνας στρατηγικής. Οι επιλογές ελαστικών και η πιθανή εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.

Πιθανές στρατηγικές:
Η ταχύτερη θεωρητικά στρατηγική, σύμφωνα με τις προσομοιώσεις της Pirelli, είναι αυτή του ενός (1) pit stop:
Λογικά: Μέση γόμα (C4) → Σκληρή γόμα (C3): Θεωρείται η ιδανική προσέγγιση για τους πρωτοπόρους. Οι οδηγοί αναμένεται να ξεκινήσουν με τη μέση γόμα, η οποία προσφέρει καλή ισορροπία πρόσφυσης και διάρκειας, και να πραγματοποιήσουν την αλλαγή σε Σκληρή γόμα μεταξύ του 25ου και 30ού γύρου περίπου σε σύνολο 62, για να ολοκληρώσουν τον αγώνα.
Εναλλακτικά: Μαλακή γόμα (C5) → Σκληρή γόμα (C3): Μια πιο επιθετική επιλογή, ειδικά για οδηγούς που θέλουν να κερδίσουν θέσεις στην εκκίνηση, εκμεταλλευόμενοι την επιπλέον πρόσφυση της μαλακής γόμας. Ωστόσο, η φθορά της είναι πολύ υψηλή στη Σιγκαπούρη, πιθανά θα χρειαστεί να μπουν στα πιτ πριν το 15ο γύρο.
Δυο αλλαγές: Αν και το ένα pit stop είναι η ταχύτερη διαδρομή σε έναν “καθαρό” αγώνα, η αυξημένη ταχύτητα στο pit lane (από 60 σε 80 km/h) καθιστά τα δύο pit stop ελαφρώς πιο ελκυστικά, ειδικά για ομάδες που φθείρουν τα ελαστικά ή εκκινούν πίσω από το μέσο της κατάταξης. Πιθανοί συνδυασμοί για δύο pit stop είναι:
- Μέση γόμα → Μέση γόμα → Σκληρή γόμα
- Μαλακή γόμα → Μέση γόμα → Μέση γόμα

Ο παράγοντας που μπορεί να ανατρέψει οποιοδήποτε προ-σχεδιασμό είναι η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που ιστορικά συμβαίνει κατά 90% στη Σιγκαπούρη.
Μια περίοδος αυτοκινήτου ασφαλείας ή εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) επιτρέπει στις ομάδες να κάνουν μια αλλαγή ελαστικών με πολύ μικρότερο κόστος σε χρόνο, γεγονός που μπορεί να μετατρέψει την στρατηγική ενός (1) pit stop σε δύο (2) ή να δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε οδηγούς που δεν έχουν κάνει ακόμη την αλλαγή τους.
Οι ομάδες θα είναι έτοιμες να αντιδράσουν άμεσα σε οποιαδήποτε εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, αναζητώντας την ευκαιρία για ένα “δωρεάν” pit stop για τη Σκληρή γόμα.
Η στρατηγική του σημερινού αγώνα θα εξαρτηθεί από την ακραία ζέστη και υγρασία που προκαλεί μεγάλη θερμική καταπόνηση στα ελαστικά, με τους οδηγούς να πρέπει να τα διαχειριστούν προσεκτικά καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου μέρους.

Η στρατηγική θα επηρεαστεί από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, προσφέροντας σε όσους είναι τυχεροί την ευκαιρία να κερδίσουν πολύτιμο χρόνο.
Το όφελος υπολογίζεται σε 11,3 sec σε σχέση με αλλαγή σε κανονική ροή αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπορεί να χρειαστεί ανά πάσα στιγμή.
Περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν στον πρώτο γύρο, ή προς το τέλος όταν η κόπωση καταβάλει τους οδηγούς. O οδηγός που θα μπει στον προηγούμενο γύρο στα πιτ (undercut) έχει όφελος περίπου 1.4 sec. Πιστεύουμε ότι μάχη για τη νίκη θα δώσουν οι Ράσελ, Φερστάπεν, Πιάστρι, Νόρις.

H σημερινή σειρά εκκίνησης μετά το μηδενισμό των Williams λόγω παρατυπίας στο DRS είναι:
Διαβάστε επίσης:
F1 Σιγκαπούρη: Ο Ράσελ στην pole
F1 Σιγκαπούρη: Τράκαραν μέσα στα πιτ
F1 Σιγκαπούρη, ελεύθερα: Ταχύτερος ο Πιάστρι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πέθανε ο πρώην βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πρασιανάκης
- Πούτιν: Η παράδοση πυραύλων τόμαχοκ στην Ουκρανία, θα καταστρέψει τις σχέσεις ΗΠΑ – Ρωσίας
- ΑΔΜΗΕ: Διαψεύδουμε κατηγορηματικά ότι διεκδικήσαμε άμεσα 251 εκατ. ευρώ από την Κύπρο για το καλώδιο
- Βορίδης κατά ΠΑΣΟΚ: Θέμα παραγραφής των δήθεν αδικημάτων μου δεν υπήρξε

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Εφοπλιστές: Κέρδη άνω των 2 δισ. στο εξάμηνο – Κούστας, Φράγκου, Κωνσταντακόπουλος, Τσάκος τα περισσότερα

Πιστοποίηση ασανσέρ στις πολυκατοικίες: Ποιοι υποχρεούνται να πληρώσουν – Μπορούν να αρνηθούν και πώς;
