Μετά από δύο μακροχρόνιες θητείες στις McLaren και Mercedes, όπου πήρε 7 παγκόσμιους τίτλους, ο Χάμιλτον έκανε μια μεγάλη αλλαγή μεταβαίνοντας στην Ιταλία και τη Ferrari.
Η μέχρι στιγμής πορεία του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στα κόκκινα έχει σκαμπανεβάσματα, με υψηλά όπως την pole position και τη νίκη στον αγώνα Sprint του Κινεζικού Grand Prix, και χαμηλά όπως οι αποκλεισμοί στις κατατακτήριες δοκιμές από το Q1 και οι αγώνες χωρίς βαθμούς.

Ο Φρεντ Βασέρ, ωστόσο, δεν ανησυχεί, τονίζοντας τους διάφορους παράγοντες στους οποίους ο Χάμιλτον έχει χρειαστεί να προσαρμοστεί:
«Δεν ξέρω αν υποτιμήσαμε τη δυσκολία της αλλαγής. Πέρασε 10 χρόνια στη McLaren, μετά 12 στη Mercedes, αλλά υπήρχε ένα είδος συνέχειας – δύο ομάδες με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, με τον ίδιο κινητήρα, το ίδιο περιβάλλον, την ίδια κουλτούρα. Το να έρθει στη Ferrari είναι μια πλήρης αλλαγή για εκείνον, στη ζωή του, στην κουλτούρα της ομάδας και σε όλα. Να το πετύχεις αυτό σε τρεις μέρες δοκιμών κατά τη χειμερινή περίοδο είναι αρκετά δύσκολο – και νομίζω επίσης ότι οι προσδοκίες ήταν τεράστιες.
Πρέπει να βάλουμε τα πάντα στη θέση τους, και αυτό απαιτεί χρόνο. Πρέπει επίσης να διαχειριστούμε τις προσδοκίες και τη φασαρία γύρω από την ομάδα. Τα σχόλια για τις επιδόσεις είναι θετικά ή αρνητικά για συν ή πλην ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ή συν ή πλην ένα κλικ στην μπροστινή αεροτομή που έκανες ή όχι – είναι πάντα οριακό.
Αν δεν είμαστε σε θέση να συνδυάσουμε όλες τις παραμέτρους, από την προετοιμασία του Σαββατοκύριακου, την προσαρμογή στον προσομοιωτή, κ.λπ., μέχρι την Κυριακή, μπορεί να χάσεις ένα δέκατο εδώ ή ένα δέκατο εκεί. Αυτό κάνει μια τεράστια διαφορά σε όρους καθαρών αποτελεσμάτων. Είναι στο χέρι μας να τον υποστηρίξουμε όταν δυσκολεύεται, και επίσης πρέπει να τον πιέσουμε όταν δυσκολεύεται. Αγώνες όπως το Σπα και η Βουδαπέστη δεν εξελίχθηκαν καλά αλλά έχει την πλήρη υποστήριξη όλων για να ανακάμψει, για να επιστρέψει.
Είμαι πραγματικά πεπεισμένος ότι θα το κάνει. Πρέπει να είμαστε υποστηρικτικοί μαζί του κάθε μέρα, και εγώ είμαι υποστηρικτικός κάθε μέρα. Είναι αφοσιωμένος, πιέζει σαν τρελός. Προσπαθεί να πάρει το καλύτερο από όλους, και θα έχει πάντα την υποστήριξή μου για αυτό. «Είναι πρωταθλητής, τα πηγαίνει πολύ καλά και έχει τον ρυθμό. Το άλλο χαρακτηριστικό είναι να προσπαθείς να πάρεις το καλύτερο από τους ανθρώπους γύρω σου, επιπλέον κίνητρο, και επιπλέον ώθηση. Σίγουρα, αυτό το έχει και το αξιοποιεί».

Ο Χάμιλτον φέτος έχει συγκεντρώσει 117 βαθμούς και βρίσκεται στην 6η θέση του πρωταθλήματος οδηγών 46 βαθμούς πίσω από τον έτερο οδηγό της Ferrari Σαρλ Λεκλέρκ που είναι 5ος. Μέχρι τώρα σε 16 αγώνες ο Χάμιλτον δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο, πρόκειται για αρνητικό ρεκόρ τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Ferrari.
H καλύτερη θέση που έχει τερματίσει φέτος είναι η 4η, σε Ίμολα, Αυστρία και Βρετανία. Επόμενος αγώνας αυτή την Κυριακή 21/9 στους δρόμους του Μπακού (απευθείας ΑΝΤ1+, 14:00).

Διαβάστε επίσης:
F1 Ιταλία: Ο Χάμιλτον κυνηγά μια Χίμαιρα (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κορκίδης: Σε διαβούλευση το σχέδιο εργασιών της ΕΕ για το 2026
- Τράπεζα Πειραιώς: Απέκτησε 3,3 εκατ. ίδιες μετοχές
- «Κόλλησε» το ενιαίο πιστοποιητικό ενημερότητας – Γιατί δεν τρέχει ο κοινός σχεδιασμός ΑΑΔΕ και ΕΦΚΑ
- MIG: Aυξημένα τα κέρδη μετά φόρων στα 8,3 εκατ. ευρώ στο 9μηνο – Στα 1,6 εκατ. ευρώ τα EBITDA
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Κρυφό παράθυρο εξόδου πριν τα 67- Πώς η διαδοχική ασφάλιση «ξεκλειδώνει» σύνταξη έως και 10 χρόνια νωρίτερα
Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος