ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απότομη μείωση των δαπανών των τουριστών για αγορές ειδών πολυτελείας στην Ιαπωνία και την Ευρώπη επηρεάζει τις πωλήσεις του κλάδου, αυξάνοντας περαιτέρω τις προκλήσεις σε έναν τομέα που ήδη παλεύει με το τέλος μιας πολυετούς άνθησης και τις επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου στην αυτοκρατορία ειδών πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό, LVMH, καθώς και στις Prada και Moncler, επηρεάστηκαν από τις λιγότερες δαπάνες των Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη και των Κινέζων τουριστών στην Ιαπωνία.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλή: Σφοδρή σύγκρουση Λαζαρίδη-Γερουλάνου για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- Εγκρίσεις καταλληλότητας έλαβε η Euronext από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
- Wall Street: Νέο sell-off για τις τεχνολογικές μετοχές παρασύρει τον S&P 500 στο -1%
- Ευρωαγορές: Βουτιά άνω του 1% σε Λονδίνο και Φρανκφούρτη μετά το τέλος του Shutdown στις ΗΠΑ