EKO Acropolis Rally 2025
Ημερομηνία: 28/6/2025 Flash N°: 14
Σέρβις: B (Λαμία)
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Χρησιμοποιήσαμε μαλακή γόμα χθες γιατί ήμασταν πρώτοι στη σειρά εκκίνησης, και θα χρειαστούμε κάποια για αύριο. Σίγουρα δεν είναι το ιδανικό να έχουμε σκληρά ελαστικά, ειδικά στην τελευταία ειδική. Γλιστρούσε πολύ, αλλά τη βγάλαμε. Δεν παίρνουμε ρίσκο. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Δεν έχουμε καθόλου καλή ταχύτητα. Δεν έχουμε πετύχει τον σωστό συνδυασμό οδήγησης και στησίματος αυτοκινήτου. Προς το παρόν αυτό δεν λειτουργεί».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Δεν ήταν δυνατόν να ακολουθήσουμε τον ρυθμό των υπολοίπων. Έχουμε ένα μαλακό ελαστικό, και αυτό είναι μεγάλος συμβιβασμός. Λόγω της φθοράς των ελαστικών χθες, δεν έχω διαθέσιμα μαλακά ελαστικά σήμερα το πρωί. Αλλά ήταν εντάξει. Γλιστρούσε περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Έχουμε καλύτερη σειρά εκκίνησης σε σχέση με χθες, αλλά και καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου. Αλλά είναι μια πολύ απαιτητική λούπα. Ο κύριος στόχος και η πρόκληση είναι να προφυλάξουμε τα ελαστικά και να διατηρήσουμε καλό ρυθμό».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Μειώσαμε τη διαφορά από τον Taka. Έχουμε μάχη, αλλά όχι για τη θέση που ελπίζαμε. Είναι πολύ απογοητευτικό. Ήταν δύσκολο το πρωί για εμάς. Ξεκινούσαμε δεύτεροι και ένα ελαστικό έχασε αέρα. Και ήταν μαλακό ελαστικό, που θα μας ήταν πολύ χρήσιμο. Καθαρίζαμε πολύ την ειδική. Το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ σκληρό. Θα προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τον Taka για να ανέβουμε μία θέση. Πρέπει να κάνουμε τη σωστή επιλογή και να το κυνηγήσουμε».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Σίγουρα καλύτερα από χθες. Θα μπορούσαμε να πιέσουμε περισσότερο, αλλά δεν θα είχε νόημα. Παρ’ όλα αυτά, ο ρυθμός μας ήταν αρκετά καλός. Τα χαρακτηριστικα ήταν διαφορετικά και γνωρίζαμε πως θα χάσουμε χρόνο, αλλά δεν χάσαμε πολύ. Ήταν εντάξει».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα με το χειρόφρενο από το ξεκίνημα της ημέρας. Η πρώτη ειδική ήταν πολύ στενή και ήταν πολύ δύσκολο χωρίς χειρόφρενο. Χάσαμε πολύ χρόνο προσπαθώντας να τοποθετήσουμε το αυτοκίνητο στις στροφές. Αλλά έτσι είναι, και συνεχίζουμε. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Η απογευματινή λούπα θα είναι σκληρή και απαιτητική».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Χτυπήσαμε μια πέτρα στην πρώτη ειδική και σπάσαμε έναν βραχίονα της ανάρτησης. Το επισκευάσαμε στην απλή, άλλα είχε κοπεί και το ημιαξόνιο. Καταφέραμε να επιστρέψουμε στο σέρβις, και αυτό είναι το σημαντικό».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Ήταν δύσκολα. Από τις Αναγνωρίσεις καταλάβαινες πως οι ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής θα έχουν μπόσικο χώμα και σκόνη. Όλοι παραπονιούνται – φαντάσου πώς είναι να είσαι πρώτος στο δρόμο. Οδηγούσαμε αργά και παρ’ όλα αυτά στο τέλος της ειδικής γλιστρούσαμε».
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «EKO Acropolis Rally Diary 2025»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γουόρεν Μπάφετ: Το μυστικό της μακροζωίας του θρυλικού επενδυτή
- Γιατί το πρώτο sell-off του φθινοπώρου δεν ανησυχεί τους αναλυτές
- Σωκράτης Κόκκαλης: Γατί και πόσο είναι το εξτρά μπόνους που δίνει στους ομολογιούχους της Intralot
- Ο άγνωστος εφοπλιστής Μιχάλης Παπαϊωάννου της Helikon Shipping που ναυπηγεί 9 πλοία και διαχειρίζεται άλλα 40

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Μπορώ να αγοράσω μόνο πάρκινγκ ή αποθήκη σε πολυκατοικία; Πότε επιτρέπεται και πότε όχι από τη νομοθεσία
Αλεξία Κεφαλογιάννη: Ποια είναι η corporate δικηγόρος που συμβουλεύει τις τράπεζες σε deals δισεκατομμυρίων

Τα hot stories των τραπεζών και της Intralot, τα 100 ραντεβού του Ψάλτη, τα ωραία της Αλουμύλ, τα γκάλοπ και ο ανασχηματισμός, ο Πιερ και οι τραπεζίτες και ποιος σεΐχης είναι στο Πόρτο Χέλι με 2 θηριώδη yachts (vid)
