Σε μια επιθετική κίνηση, την πρώτη μετά την ένωση με το brand Telekom, σηκώνοντας το… γάντι στον ανταγωνισμό, προχώρησε η Cosmote (πλέον Cosmote Telekom), καθώς προσφέρει νέα εμπειρία με σημαντικές εκπτώσεις στις υπηρεσίες, κάνοντας πράξη τις δεσμεύσεις της διοίκησης και του Κώστα Νεμπή.

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό» είχε πει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ Κώστας Νεμπής την ημέρα του επίσημου «λανσαρίσματος» της Cosmote Telekom. Αυτή λοιπόν η νέα στρατηγική φαίνεται να παίρνει σάρκα και οστά, αφού έγινε η πρώτη…εμπορική σύμπλευση των δύο σημάτων, δίνοντας ηχηρό μήνυμα στον ανταγωνισμό.

1

Την Τετάρτη, κατά τη διάρκεια του conference call με τους αναλυτές, σε ερώτηση προς τον κ. Νεμπή εάν τον ανησυχεί ο αυξημένος ανταγωνισμός, ο ίδιος απάντησε ότι ο ΟΤΕ είναι πολύ καλά τοποθετημένος στην αγορά και συνεχίζει να κυριαρχεί. Σημειώνοντας ότι η δραστηριότητά τους δεν έχει επηρεάσει την πελατειακή βάση του ΟΤΕ, ενώ συμπλήρωσε ότι ο όμιλος διαθέτει ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο portfolio υπηρεσιών.

Αυτό το portfolio, με την βοήθεια, την τεχνογνωσία και το διεθνές αποτύπωμα της Telekom αναμένεται να ενισχυθεί, να ισχυροποιηθεί και να οδηγήσει την Cosmote στην νέα εποχή.

Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

Το MagentaONE και οι εκπτώσεις

Αυτή την πεποίθηση εξέφρασαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας υπηρεσίας MagentaONE, τα στελέχη του ΟΤΕ Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment του ομίλου και Νίκος Φρέρης Product Marketing Director του ομίλου. Όπως είπε ο κ. Γαβριηλίδης, «η Cosmote Telekom προήλθε από την ανάγκη να πάρουμε μια αύρα international. Συγκρινόμαστε πλέον με τη Meta, το Instagram, το Netflix και τη Disney», τόνισε, δίνοντας τον τόνο της αλλαγής αλλά και των υψηλών προσδοκιών που δημιουργούνται.

To MagentaONE είναι η εξέλιξη του CosmoteONE, ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα για να διαχειρίζονται οι πελάτες της Cosmote τα προϊόντα τους, το οποίο προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις στις υπηρεσίες της Cosmote Telekom, με τον κ. Γαβριηλίδη να λέει ότι είναι η ναυαρχίδα που ενώνει όλα τα προϊόντα. Από τη σταθερή, την κινητή και την τηλεόραση, μέχρι τις παραγγελίες, τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις ασφάλειες. Μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μία σύνδεση σταθερής και μία κινητής ενώ το συνολικό όφελος για ένα νοικοκυριό μπορεί να φτάσει τα 35 ευρώ το μήνα.

Για αρχή, λανσάρεται και στοχεύει στην οικογένεια και το νοικοκυριό, ωστόσο όπως είπαν οι κκ. Γαβριηλίδης και Φρέρης, σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί και στις επιχειρήσεις.

Η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για πρώτη φορά, συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι.

(από αριστερά) Νίκος Φρέρης, Product Marketing Director Ομίλου ΟΤΕ και Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ κατά την παρουσίαση του MagentaONE

Το MagentaONE ουσιαστικά αποτελεί την «ομπρέλα» για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια σε όλους. Μέσα από μια αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία στο COSMOTE App, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους MagentaONE σχήμα.

Ανάλογα με τις συνδέσεις που συνδυάζει, ο πελάτης κερδίζει εκπτώσεις σε προγράμματα κινητής (συμβόλαια, καρτοσυμβόλαια), εκπτώσεις σε προγράμματα σταθερής (COSMOTE Fiber, COSMOTE 5G WiFi), δωρεάν λεπτά ομιλίας στα καρτοκινητά για επικοινωνία με όλα τα μέλη της οικογένειας και επιπλέον χρηματική αξία με κάθε ανανέωση των καρτοκινητών, αλλά και επί του ποσού μηνιαίας ανανέωσης του COSMOTE Neo.

Οφέλη υπάρχουν και στο payzy καθώς υπάρχει επιστροφή 2%, μέσω του BOX υπάρχει διάθεση κουπονιού 5 ευρώ σε κάθε παραγγελία, ενώ μέσω της Cosmote Insurance υπάρχει ασφάλιση περιεχομένου σπιτιού με κάλυψη έως 3.000 ευρώ, με μόλις 12 ευρώ τον χρόνο.

Παράλληλα όμως η Cosmote Telekom λανσάρει και μια νέα υπηρεσία, από τις πολλές που θα έρθουν σε αυτή τη νέα εποχή. Ο λόγος για το  Always OnLine προσφέροντας συνεχή πρόσβαση στο internet στο σπίτι, ακόμα και αν υπάρξει διακοπή στη σταθερή σύνδεση. Το router συνδέεται αυτόματα στο δίκτυο της κινητής μέσω hotspot και συνεχίζει να παρέχει απρόσκοπτα internet σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές, ενώ απολαμβάνουν και έξτρα απεριόριστα data.

Διαβάστε επίσης:

Νεμπής (ΟΤΕ): Γιατί είναι σημαντικές οι εξελίξεις με την TKRM

ΟΤΕ: Έσοδα 878,8 εκατ. ευρώ και προσαρμοσμένα EBITDA 329,1 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο

Pfizer: Επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά ομολόγων με έκδοση 2 δισ. ευρώ