ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλο το παρασκήνιο του placement Metlen – Μυτιληναίου και η αγωνία για την μετοχή, η επίθεση Καραβία, ο άμπαλος CEO, η super κίνηση Λασκαρίδη, το γκαλά της Κίμπερλι και η κίτρινη κάρτα της chic & elegant κυρίας
Υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της The Lujiazui Financial City Council και της Ένωσης Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας. Η τελετή έγινε διαδικτυακά και θεωρείται ορόσημο στις σινοελληνικές σχέσεις που αποσκοπεί να ενισχύσει περαιτέρω τη συνεργασία των δύο χωρών της ναυτιλιακής βιομηχανίας με αιχμή του δόρατος τη χρηματοδότηση.
Μιλώντας στη διαδικτυακή συζήτηση ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου, επισήμανε ότι από το 2009 έως και το 2022 έχει παραλάβει 66 πλοία τα οποία έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα από οκτώ διαφορετικά ναυπηγεία και πρόσθεσε επίσης ότι ο όμιλος ναυτιλιακών συμφερόντων του ήταν ο πρώτος που επένδυσε στη ναυπήγηση FSRUs στην Κίνα, μέσω της παραγγελίας δύο FSRUs.
Τα πλοία αυτά, τόνισε ο Γιώργος Προκοπίου, μετέχουν ενεργά στη διασφάλιση των αναγκών φυσικού αερίου της Ευρώπης, γεγονός που αντανακλά μονάχα μερικά από τα οφέλη της σινοελληνικής συνεργασίας αλλά και τις εξαιρετικές προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσής της.
Τέλος, ο Γιώργος Προκοπίου εμφανίστηκε δύσπιστος προς τις απόψεις που διατυπώνονται για μια επικείμενη παγκόσμια ύφεση και τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος οδεύει προς μια παγκόσμια ύφεση και η Κίνα θα παρασύρει τις υπόλοιπες οικονομίες προς μια ανοδική πορεία, μέσω της δυναμικής αναπτυξιακής δραστηριότητας”.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σκότωσαν με καλάσνικοφ τον Γιάννη Λάλα, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων