ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Για την κίνηση στα πλοία, τις άγονες γραμμές και το μεταναστευτικό μίλησε στην ΕΡΤ μεταξύ άλλων ο Γιάννης Πλακιωτάκης, υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
«Η κίνηση στα πλοία είναι αρκετά καλή, έχουμε προσεγγίσει κατά 85-90% την κίνηση του 2019 με αυξητικές τάσεις. Τόνισε ότι είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων και κάλεσε τους πολίτες να τηρούν το μέτρο.
Ο κ. Πλακιωτάκης είπε ακόμα ότι «τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε αυξήσει το κονδύλι των άγονων γραμμών κατά 136 εκατ. ευρώ και 24 νέα γραμμές».
Ο υπουργός ανέφερε ότι θα χρηματοδοτηθούν μικρά λιμάνια, όπως οι Οθωνοί, Αμμουλιανή και Αλόννησος) με 175 εκατ. ευρώ για σημαντικά λιμενικά έργα.
«Για πρώτη φορά χρηματοδοτούμε μικρές άγονες γραμμές». Όσον αφορά στα αυξημένα εισιτήρια είπε ότι συνδέονται με την υπερβολική αύξηση της τιμής των καυσίμων.
Ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στο μεταναστευτικό λέγοντας ότι «παρατηρούμε ότι η τουρκική ακτοφυλακή επιτρέπει και σε πολλές περιπτώσεις διευκολύνει τη δράση των κυκλωμάτων, τα οποία εκμεταλλεύονται απελπισμένους και δυστυχισμένους ανθρώπους. Τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος επιχειρούν με απόλυτο σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο κι έχουν σώσει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους».
Τέλος έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι «Θα συνεχίσουμε να προστατεύουμε τα θαλάσσια σύνορά μας τα οποία αποτελούν ταυτόχρονα και σύνορα της ΕΕ».
Διαβάστε επίσης:
Dorian LPG: Έσοδα 76,8 εκατ. δολάρια και καθαρά κέρδη 24,8 εκατ. δολάρια στο 6μηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προσύμφωνο αγοράς ακινήτου: Σε ποιες περιπτώσεις δεν εξασφαλίζει τον αγοραστή και πώς μπορείτε να προστατευθείτε
- Νέες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της υγείας και ασφάλειας στην εργασία – Το «Mononews» αποκαλύπτει το νομοσχέδιο
- Φώτης Μανούσης: Από τον τραυματισμό του στο Σέιχ Σου από τα ΜΑΤ του Αρκουδέα, στο σταθμό New Chanel και στην ακτοπλοΐα
- Νεμπής (ΟΤΕ): Πώς ακολουθεί το παράδειγμα της Τ- Mobile στις ΗΠΑ
