Η F1 πατάει γκάζι προς την απανθρακοποίηση δείχνοντας το δρόμο που θα ακολουθήσει η αυτοκίνηση.
Η F1 το 2019 ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μηδενίσει το ανθρακικό της αποτύπωμα ως το 2030 ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για βιώσιμη λειτουργία. Αυτό περιλαμβάνει όλους τους επιμέρους τομείς λειτουργίας: Ομάδες, Οργανωτές, Συνεργάτες, Προμηθευτές, Κανάλια που μεταδίδουν, τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου όλοι με τον τρόπο τους συμβάλλουν στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος.
Ειδικότερα η F1 εξελίσσει ένα 100% βιώσιμο καύσιμο που θα είναι διαθέσιμο από το 2026 για να χρησιμοποιηθεί στις υβριδικές μηχανές νέας γενιάς. Αυτό το καύσιμο θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί και σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής ανά τον πλανήτη. Απομένουν 8 χρόνια για το 2030 και η F1 θέλει να δείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει.

Η F1 αφού κατασκεύασε την πιο αποδοτική υβριδική μηχανή στον πλανήτη θέλει τώρα να δώσει τη λύση και με βιώσιμα καύσιμα 2ης γενιάς. Το 2026 θα χρησιμοποιεί 100% βιώσιμο καύσιμο στις νέες υβριδικές μηχανές που σχεδιάζονται τώρα. Το καύσιμο αυτό εξελίσσεται σε συνεργασία με την Aramco και τους κατασκευαστές υβριδικών μηχανών.
Όμως ας μην γελιόμαστε η καύση του αγωνιστικού καυσίμου προκαλεί λιγότερο από το 1% των εκπομπών ρύπων της, οπότε είναι ξεκάθαρο πως ο στόχος της ανάπτυξης του βιώσιμου καυσίμου είναι αυτό να επηρεάσει τις μεταφορές παγκοσμίως. Το καύσιμο εξελίσσεται ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε θερμικούς ή και υβριδικούς κινητήρες.

Για να μειώσει το ανθρακικό της αποτύπωμα η F1 δημιούργησε κινητές μονάδες αναμετάδοσης των GP. Σχεδίασε ξανά τα κοντέινερ ώστε να πιάνουν λιγότερο χώρο. Τροφοδοτεί τα γραφεία της με ενέργεια από ΑΠΕ κατά 100%. Έχει τα τρία αστέρια πιστοποίησης της FIA για το ανθρακικό αποτύπωμα στα GP.
Όλοι οι οργανωτές αγώνων ασχολούνται μεθοδικά και σοβαρά με την κατανάλωση ενέργειας, με τα πλαστικά τα σκουπίδια και τις μεταφορές των φιλάθλων. Τα επόμενα βήματα θα αφορούν στον περιορισμό των μετακινήσεων κατά τη διάρκεια των GP, ώστε να μειωθούν αντίστοιχα οι εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κλειστός ο σταθμός Βικτώρια μετά τις 22:00 – Διέλευση συρμών χωρίς στάση προς Κηφισιά
- Μητσοτάκης: Αιχμηρό σχόλιο για Καραμανλή ,Σαμαρά και τις «αγωνίες των πολιτικών του καναπέ»
- Ο Μερτς στηρίζει την πρόταση της Κομισιόν για συνέχιση της παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035
- ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Από το 2025 στο 2026
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Email-gate αποδήμων: Βγήκε η πρώτη δικαστική απόφαση για αποζημίωση σε πολίτη – Σε εκατομμύρια αναμένεται η ευθύνη του Δημοσίου
Ποιος αγόρασε Optima, τι συμβαίνει με Motor Oil, στα δικαστήρια Grivalia και Στράφτη, το super κάλεσμα της ΕΕΝΕ και του Κρίστιαν, οι γκρίνιες στην Εθνική Ασφαλιστική, η μεταγραφή στην Πειραιώς, οι κινήσεις της Μιλένας Παππά, και το πάρτι της Μελίνας Τραυλού