Σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες η Hyundai είναι ψηλά στην εκτίμηση του ελληνικού κοινού, το οποίο εκδηλώνει θετικά συναισθήματα στο διαδίκτυο.
Η μια έρευνα από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.
Ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς σημείωσε: «Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από μια μάρκα είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και, επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση – και τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό Δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος έκδηλος.»
Ο Διευθυντής Marketing της Hyundai Ελλάς, Νάσος Δέδες συμπλήρωσε: «Η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας της Hyundai στην ελληνική αγορά. Το 2021 λανσάραμε τις «μηχανές συγκίνησης» που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό Crossover BAYON, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του TUCSON, που βραβεύθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022. Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγάπη είναι αμοιβαία. Η Ελλάδα είναι ιστορικά το πρώτο Ευρωπαϊκό κράτος στο οποίο επέλεξε η Hyundai να φέρει τα αυτοκίνητά της. Η Hyundai Ελλάς έχει στο ενεργητικό της βραβευθεί από την Hyundai Motor Company ως ο Καλύτερος Εισαγωγέας παγκοσμίως, με πρόσθετες πανευρωπαϊκές διακρίσεις στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.
Διαβάστε επίσης:
Ραγκούσης: Η κυβέρνηση έδωσε παράταση στα μονοπώλια διαχείρισης των αποβλήτων πλοίων
Αυξημένη κίνηση στα λιμάνια σε σχέση με πέρσι – Νέα έξοδος από τις 29/4
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Jefferies για τράπεζες: Η έκρηξη στις επιχειρηματικές χορηγήσεις αλλάζει το τραπεζικό τοπίο
- Η European Profiles εντάσσεται στον Όμιλο BRIGHT – Ενδυνάμωση συνεργειών και διεύρυνση της διεθνούς παρουσίας
- ΟΠΕΚΑ: Αναρτήθηκαν τα ονόματα των δικαιούχων για τα προγράμματα της Αγροτικής Εστίας
- ΤτΕ: Αύξηση σε καταθέσεις και νέα δάνεια τον Μάιο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

O εξωτικός γάμος στο Μπαλί του Γιάννη Λύρα, τα κορίτσια του Βασίλη Ζούλια, το Maggoosh της Μαργαρίτας και το Φεστιβάλ Σαπφώ με τον αξεπέραστο Σταύρο Ξαρχάκο
Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Η μπομπονιέρα της βάφτισης του John Junior Coustas – Με ιταλική φινέτσα και πολυτέλεια (φωτογραφίες)

Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Βίντεο και φωτογραφίες από το πάρτι στο Κάπρι για τη βάφτιση του John Junior Coustas
