Οι φίλοι της BMW X2 από όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα, μέσω των κινητών τηλεφώνων τους, να δουν και να διαμορφώσουν ένα ρεαλιστικό τρισδιάστατο μοντέλο (3D) του τελευταίου μέλους της οικογένειας BMW X, πριν αυτή λανσαριστεί στις αγορές.

Μέσω του προγράμματος Snapchat, η BMW επεκτείνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, επιστρατεύοντας ένα καινοτόμο και απολαυστικό μέσον που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε ένα δημιουργικό κοινό που λατρεύει τα gadgets. Άλλωστε η BMW X2, με κατανάλωση μικτού κύκλου 6,3-4,5 λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 144-118 γρ/χλμ απευθύνεται σε νέους σε ηλικία και στην καρδιά, καθώς κυρίως σε εξωστρεφείς και δραστήριους πελάτες που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομίκευση και το lifestyle. Καινοτόμες εφαρμογές όπως το Snapchat αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του ψηφιακού τους κόσμου, σημειώνει επίσης το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Έτσι, η BMW γίνεται η πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί Snapchat Augmented Trial Lens, εμπλουτίζοντας την πραγματικότητα με ψηφιακό περιεχόμενο. Η εφαρμογή αυτόματα ενσωματώνει ένα τρισδιάστατο μοντέλο της BMW X2 στο οπτικό πεδίο της κάμερας. Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν τη νέα BMW X2, εικονικά, οπουδήποτε στον κόσμο, πριν καν φτάσει στις εκθέσεις BMW. Το τρισδιάστατο μοντέλο είναι ενσωματωμένο ρεαλιστικά στο περιβάλλον του και οι χρήστες μπορούν να περπατήσουν γύρω από αυτό και να το παρατηρήσουν από όλες τις γωνίες, ακόμα και να αλλάξουν την εξωτερική του απόχρωση μέσω της εφαρμογής.

Να σημειώσουμε ότι το μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά τον Μάρτιο του 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τέλη κυκλοφορίας: Αύριο στο Taxis – Δείτε πόσο θα πληρώσετε

BLOOMBERG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Όλες οι ειδήσεις

DESIGN
ARCHITECTURE &

Όλες οι ειδήσεις
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

STORIES
BLOOMBERG

Όλες οι ειδήσεις