Ο Σεμπαστιάν Οζιέ την γλύτωσε στο τσακ στην τελευταία ειδική διαδρομή και εξασφάλισε την 5η του νίκη στο Ράλι Σαρδηνίας. Πέρυσι ένα σκασμένο ελαστικό στην τελευταία ειδική που είχε κοστίσει τη νίκη από τον Τάνακ με μόλις 0,2 δευτερόλεπτα, πρόκειται για την μικρότερη διαφορά στην ιστορία του WRC. Σήμερα ο Οζιέ βρέθηκε και πάλι στο επίκεντρο του δράματος στο μεσογειακό νησί πριν το τέλος του αγώνα.
Ο οδηγός του Toyota GR Yaris Rally1 ήταν φαβορί για τη νίκη και όλα συνέτειναν σε μια σχετικά ήρεμη πορεία προς τον τερματισμό. Έχοντας δημιουργήσει μια διαφορά 17,1 δευτερολέπτων πριν από την Wolf Power Stage έδειχνε σίγουρος, αλλά μια έξοδος στα τελευταία χιλιόμετρα μείωσε αυτή τη διαφορά κατά περισσότερο από το μισό.
Ο Οζιέ αναγκάστηκε να σταματήσει και να βάλει όπισθεν καθώς το αυτοκίνητό του δεν κατάφερε να στρίψει σε μια στενή στροφή όπου υπήρχαν έντονες αυλακώσεις: «Λόγω των αυλακιών, απλά δεν μπορούσα να στρίψω το αυτοκίνητο”, εξήγησε ο Οζιέ: “Δεν υπήρχε καθόλου ταχύτητα, οπότε δεν προσπάθησα να το πιέσω και να το χτυπήσω – προτίμησα να σταματήσω και να οπισθοχωρήσω. Προφανώς έχασα χρόνο αλλά παρόλα αυτά, η διαφορά ήταν αρκετή για να κερδίσω.”
Ήταν μια νίκη που βασίστηκε στην επιμονή και στην ψυχραιμία και όχι στην απόλυτη κυριαρχία. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε επικεφαλής κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας, μιας μέρας με πολλές εγκαταλείψεις σε πληρώματα Rally1 να εγκαταλείπουν. Ο Οζιέ κράτησε με προσεκτική διαχείριση τη διαφορά από τον Τάνακ καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Μιλώντας σχετικά τόνισε : “Υπάρχουν πολλοί αγώνες που έχω κερδίσει αρκετές φορές. Ο συγκεκριμένος είναι ένας τύπος ράλι που μου αρέσει – απαιτείται ακριβής οδήγηση, αλλά και διαχείριση των ελαστικών. Ευχαριστώ την ομάδα – εξαιρετική ανάκαμψη μετά την Πορτογαλία όσον αφορά στην ταχύτητα και στη ρύθμιση, έκαναν καλή δουλειά».
Ο Γάλλος πέτυχε δεύτερη συνεχή νίκη μετά τον θρίαμβό του στο Ράλλυ Πορτογαλίας τον περασμένο μήνα: Είναι η τρίτη του νίκη στη σεζόν σε μόλις τέσσερις συμμετοχές. Ο Έλφιν Έβανς, ο οποίος τερμάτισε τέταρτος, είδε το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος να μειώνεται σε 17 βαθμούς έναντι του Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβανπέρα – που ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου, 42,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ – βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση της βαθμολογίας. Ο Ροβανπέρα, πραγματοποίησε ένα συνετό αγώνα ως το βάθρο αφού ανέβηκε από την πέμπτη θέση κατά τη διάρκεια των γεμάτων δράση ειδικών διαδρομών του Σαββάτου στην τρίτη. Ο Φινλανδός κέρδισε επίσης τους μέγιστους βαθμούς της Super Sunday, συμπεριλαμβανομένης της νίκης στην Wolf Power Stage.
Ο Έβανς περιορίστηκε στην 4η θέση γιατί καθυστέρησε σε μια αλλαγή τροχού το Σάββατο, ενώ οι Τακαμότο Κατσούτα και Όλιβερ Σόλμπεργκ συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Ο Σάμι Παγιάρι υπέστη ζημιά στον πίσω άξονα μετά από ένα τετ-α-κε στην πρώτη ειδική της Κυριακής και έπεσε από την πέμπτη στην έβδομη θέση στον τερματισμό. Ο Νικολάι Γκριάζιν ήταν όγδοος, ενώ οι Ρομπέρτο Νταπρά και Καγετάν Καγετάνοβιτς εκμεταλλεύτηκαν ένα ατύχημα της τελευταίας μέρας για τον Έμιλ Λίντχολμ και συμπλήρωσαν το υπόλοιπο της πρώτης δεκάδας τερματίζοντας στις δύο πρώτες θέσεις στο WRC2. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το θρυλικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από 26 έως 29 Ιουνίου.
Τελική κατάταξη:
- S Ogier / V Landais FRA Toyota GR Yaris 3h 34m 24.5s
- O Tänak / M Järveoja EST Hyundai i20 N +7.9s
- K Rovanperä / J Halttunen FIN Toyota GR Yaris +50.5s
- E Evans / S Martin GBR Toyota GR Yaris +5m 05.7s
- T Katsuta / A Johnston JPN Toyota GR Yaris +7m 29.6s
- O Solberg / E Edmondson SWE Toyota GR Yaris Rally2 +8m 32.9s
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο δισεκατομμυριούχος της H&M οδηγεί αθόρυβα την εταιρεία προς την έξοδο από το χρηματιστήριο
- Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι της Wall Street από το φορολογικό νομοσχέδιο του Ντόναλντ Τραμπ
- Η μάχη των Εμπειρίκων: Πώς η κληρονομιά του πατέρα έγινε δικαστικό θρίλερ ανάμεσα στις αδερφές σε Παναμά, Λονδίνο και Νέα Υόρκη
- Ευάγγελος Πιστιόλης: Οι τολμηρές επιχειρηματικές ναυτιλιακές επιλογές τον ωθούν πάντα ψηλότερα
