• Real Estate

    Φιλόδοξα σχέδια από Πανγαία και Dimand για την ανάπτυξη του ξενοδοχειακού brand Moxy της Marriott

    • Τέτη Ηγουμενίδη

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Πανγαία ΑΕΕΑΠ κ. Αριστοτέλης Καρυτινός


    Περιθώριο για την ανάπτυξη έως και 20 ξενοδοχείων υπό το εμπορικό σήμα της Marriott, Moxy, στην Ελλάδα, εκτιμούν ότι υπάρχει οι διοικήσεις της Πανγαία και της Dimand με επικεφαλής τους Αριστοτέλη Καρυτινό και Δημήτρη Ανδριόπουλο αντίστοιχα, όπως ανέφεραν με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια του Moxy Patra Marina.

    Το πρώτο για την περιοχή της Μεσογείου Moxy στην Πάτρα, brand που αποκαλείται ο «Βενιαμίν» του ξενοδοχειακού ομίλου Marriott International, διαθέτει 116 δωμάτια, είναι συνολική επένδυση 10 εκατ. ευρώ (αγορά ακινήτου και ανακατασκευή) και δημιουργήθηκε στη θέση του ιστορικού ξενοδοχείου Μορέας, το οποίο λειτούργησε από το 1974 έως και τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Το ακίνητο ανήκει τώρα στην Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ (Ανώνυμη Εταιρεία Επενδύσεων Ακίνητης Περιουσίας) η οποία το μισθώνει στην DPN ΑΕ (φορέα της επένδυσης) το Project Management του έργου ανέλαβε η Dimand και το management του ξενοδοχείου έχει η CS Hospitality/Shaner Group, εγκεκριμένος operator της Marriott International.

    Εγκαινιάστηκε την Τετάρτη το βράδυ, παρουσία του Αμερικάνου πρέσβη στη χώρα μας, Τζέφρι Πάιατ, που συνέπεσε να βρίσκεται στην πόλη και είχε επιλέξει το Moxy για τη διαμονή του, όπως το ίδιο έπραξε και η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Φώφη Γεννηματά, η οποία πραγματοποίησε την ίδια μέρα στην Πάτρα προεκλογική ομιλία.

    Το δεύτερο Moxy, δυναμικότητας 200 δωματίων, έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται από την Dimand με την μετατροπή σε σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα του Σαρόγλειου Μεγάρου στην Ομόνοια (Σταδίου 65) επένδυση προϋπολογισμού 19 εκατ. ευρώ και προοπτική να λειτουργήσει έως τον Μάρτιο του 2020.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι και για το δεύτερο Moxy είναι πιθανό η Dimand, η οποία μίσθωσε το ακίνητο (παλαιότερα στέγαζε το Ειρηνοδικείο) από το Μετοχικό Ταμείο Στρατού και τη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων (συνιδιοκτησία) να συνεργαστεί με την Εθνική Πανγαία, η οποία καταγράφει πλέον έντονη επενδυτική δραστηριότητα και στον χώρο του hospitality.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των διοικήσεων των προαναφερόμενων εταιρειών, έπειτα από τις σχετικές μελέτες που έχουν πραγματοποιήσει, η αγορά της Ελλάδας θα μπορούσε να φιλοξενήσει ακόμα και 20 ξενοδοχεία με το συγκεκριμένο brand, το οποίο χαρακτηρίζεται από το νεανικό του design (πιθανότατα ακόμα 2 στην Αθήνα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, τα Χανιά, τη Λάρισα, ακόμα και σε νησιά όπως είναι η Σαντορίνη). Με βάση τη συνήθη κατάταξη το Moxyεντάσσεται στα τριών αστέρων ξενοδοχεία, ωστόσο, η ποιότητα των χώρων και οι προσφερόμενες υπηρεσίες θεωρείται πως δεν συμβαδίζουν με τη συγκεκριμένη κατηγοριοποίηση. Επίσης, εκτίμηση αποτελεί ότι με τις νέες αναπτύξεις που βρίσκονται σε εξέλιξη επέρχεται κορεσμός στην κατηγορία των ξενοδοχείων πέντε αστέρων, ενώ αντίθετα διαπιστώνεται κενό στην κατηγορία των τριών αστέρων, ειδικά όταν πρόκειται για ξενοδοχεία με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχουν τα Moxy.

    Moxy υπάρχουν στη Νέα Υόρκη, τη Νέα Ορλεάνη, το Μόναχο, το Μιλάνο και τη Φρανκφούρτη. Πρόκειται για ένα brand που η Marriott έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τη σουηδική ΙΚΕΑ και αρχικά είχε στόχο να απευθυνθεί στο νεανικό κοινό, γιαυτό και δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνολογία και σε ένα ζωντανό design, με ιδιαίτερους κοινόχρηστους χώρους στη λογική να χρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερο από τους επισκέπτες. Το Moxyτης Πάτρας είναι το πρώτο που έχει πισίνα και roofgarden καθώς και το πρώτο που βρίσκεται κοντά στη θάλασσα.

     



    ΣΧΟΛΙΑ