Στο 30% έχει φτάσει η πρόοδος κατασκευής της Υπερυψωμένης Λεωφόρου Ταχείας Κυκλοφορίας Θεσσαλονίκης (Flyover), σύμφωνα με όσα διαπιστώθηκαν κατά την επιθεώρηση του έργου από τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα, τον Υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο και τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο.

Η πολιτική ηγεσία ενημερώθηκε από τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας για την εξέλιξη των εργασιών, οι οποίες προχωρούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

1

Ο κ. Χατζηδάκης χαρακτήρισε το Flyover «εντυπωσιακό» και υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα σύνθετο και δύσκολο έργο που επί χρόνια συζητούνταν αλλά τώρα υλοποιείται. Όπως σημείωσε, στόχος είναι να παραδοθεί τον Μάιο του 2027, ενώ αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, όπως το μετρό, τα νέα νοσοκομεία, το στρατόπεδο Γκόνου, τα μουσεία, η ανάπλαση της ΔΕΘ και η δρομολόγηση του προαστιακού. «Τόσα έργα μαζί η Θεσσαλονίκη είχε να δει πολλές δεκαετίες», τόνισε.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Χρίστος Δήμας επισήμανε πως η Υπερυψωμένη Λεωφόρος αποτελεί «εμβληματικό, καινοτόμο έργο» που θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας. Όπως είπε, η χωρητικότητα αναμένεται να διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 10.000 οχήματα την ώρα. Παράλληλα, σημείωσε ότι το δεύτερο καλούπι θα τεθεί σύντομα σε λειτουργία, επιταχύνοντας την πρόοδο. «Το έργο προχωρά και οι πολίτες βλέπουν την εξέλιξή του μέσα από τα δέκα εργοτάξια που λειτουργούν στον περιφερειακό», ανέφερε, εκτιμώντας πως θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.

Ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος επεσήμανε ότι λόγω της φύσης του εργοταξίου δεν είναι εφικτή η επίσκεψη από πολίτες, όμως όταν ολοκληρωθεί, θα αποτελέσει έναν από τους πιο σύγχρονους οδικούς άξονες της χώρας. «Θα εξασφαλίζει ασφαλή και γρήγορη διέλευση, με υπέρβαση όλων των κόμβων, ώστε η διαδρομή από άκρη σε άκρη να γίνεται σε ελάχιστο χρόνο», ανέφερε. Πρόσθεσε, τέλος, πως ήδη έχει ολοκληρωθεί περίπου το 30% του έργου, ενώ η προσθήκη του δεύτερου καλουπιού θα επιταχύνει την υλοποίηση, διατηρώντας το έργο στον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης.

Διαβάστε επίσης

Κυρανάκης από 89η ΔΕΘ: Τέλος τα «μπαλώματα» στον ΟΣΕ – Από το 2026 μακροχρόνιες συμβάσεις συντήρησης

Μητσοτάκης στη διοίκηση της ΔΕΘ: Σε καμιά άλλη πόλη δεν έχουν δοθεί τόσα κονδύλια, σε ποσοστό του ΑΕΠ, όσα στη Θεσσαλονίκη για έργα

Νίκος Δένδιας: Η Ατζέντα 2030 υπηρετεί τη μετάβαση των ΕΔ στη νέα εποχή