ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ρωσικό ΥΠΕΞ κάλεσε σήμερα τον πρεσβευτή της Νορβηγίας στη Μόσχα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα «προσβλητικά ρωσοφοβικά σχόλια» της Νορβηγίδας προξένου στην πόλη Μουρμάνσκ.
Πλάνα σε ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμφάνισαν την πρόξενο να λέει: «μισώ τους Ρώσους». Το Reuters δεν μπόρεσε να επαληθεύσει αμέσως την αυθεντικότητα του βίντεο.
«Ο πρεσβευτής επαναδιατύπωσε τη συγγνώμη του νορβηγικού υπουργείου Εξωτερικών και επανέλαβε ότι το σχόλιο της υπαλλήλου του σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει τη νορβηγική πολιτική ή τη νορβηγική στάση απέναντι στη Ρωσία ή τον ρωσικό λαό», ανέφερε το υπουργείο Εξωτερικών στο Όσλο.
Η Νορβηγία τον Ιούνιο έκλεισε προσωρινά το προξενείο της στο Μουρμάνσκ και επί του παρόντος δεν έχει διπλωμάτες στην πόλη.
Διαβάστε επίσης:
Τράπεζα της Αγγλίας: Προχώρησε σε αύξηση των επιτοκίων κατά 50 μ.β
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φωτιά τώρα στη Θεσσαλονίκη – Σηκώθηκαν 3 εναέρια, μήνυμα του 112 για τους καπνούς
- ΕΚΤΑΚΤΟ: Goldman Sachs και Piraeus Securities ξεκίνησε διαδικασία placement για έως 6 εκατ. μετοχές της Cenergy
- Θανατηφόρο τροχαίο στην Αγία Παρασκευή: Πέθανε πεζή που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
- Αβραμόπουλος για το ένταλμα σύλληψης του Βελγίου: Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ πλήρη δικαστική έρευνα
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.