ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στρατηγική συμφωνία της SCYTALYS με την Ινδονησιακή PTDI για την ανάπτυξη του αεροσκάφους Ναυτικής Επιτήρησης Ν219 MSA
Τον πάγο «δείχνουν» ως υπεύθυνο για την τραγωδία με το αεροσκάφος Αντόνοφ τα πρώτα στοιχεία των ερευνών που διενήργησαν ειδικοί για τα αίτια της τραγωδίας. Συγκεκριμένα τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι υπήρξε βλάβη στο αντιπαγωτικό σύστημα, έπιασε πάγο ο κινητήρας και εξερράγη λίγο μετά την απογείωση του αεροπλάνου, παρασύροντας στον θάνατο 71 άτομα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο πιλότος πριν από τη στιγμή της συντριβής δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου, ούτε ανέφερε βλάβη. Παράλληλα, υποστηρίζεται από τους ειδικούς της υπόθεσης ότι ο πιλότος αντιλήφθηκε πως κάτι πήγαινε στραβά και οδήγησε το μοιραίο αεροσκάφος σε ανοιχτή περιοχή για να κάνει αναγκαστική προσγείωση.
Το βίντεο-ντοκουμέντο από την πτώση του Αντόνοφ:
https://www.youtube.com/watch?v=Vo7HFEDfLv8
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Προκαλεί η Τουρκία για Κύπρο: «Την καλούμε να συμμορφωθεί…»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τουρκικές απειλές: Μπορούμε ταυτόχρονες στρατιωτικές επιχειρήσεις σε Αιγαίο και Συρία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα Ναυπηγεία και ποιοι ερίζουν για τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ελευσίνας
- Σίδνεϊ: Μουσουλμάνος φοιτητής από το Πακιστάν ο ένας δράστης του αιματοκυλίσματος – Η στιγμή που πολίτης τον αφοπλίζει
- Χρυσοχοΐδης: Ψευδείς οι καταγγελίες για αστυνομική βία στα αγροτικά μπλόκα
- Το νέο σχέδιο εξωστρέφειας της Ελλάδας: 760 δράσεις σε 70 χώρες