• Top Stories

    Οι νέες business του Γαβρηιλίδη στο ΤΑΙΠΕΔ και πως οι Ευρωπαίοι έπιασαν τον Καλογρίτσα για μαϊμουδιές (σε έργο του ΣΥΡΙΖΑ)

    • The Wiseman
    the wise man

    the wise man


    Σαρώνει ο Ανδρέας Γαβριηλίδης της Egon Zehnder: Και το συμβόλαιο για την επιλογή των νέων μελών του διοικητικού συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ ανέλαβε η εταιρεία επιλογής στελεχών Egon Zehnder του Ανδρέα Γαβριηλίδη η οποία δεν αφήνει σύμβαση να πέσει κάτω. Από που να ξεκινήσουμε και που να σταματήσουμε: Από την αξιολόγηση στελεχών της Τράπεζας Πειραιώς, την επιλογή προσωπικού για το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και την κυριαρχία στο head hunting για τις τηλεπικοινωνίες.

    Ο κυριότερος ανταγωνιστής της Egon Zehnder στην Ελλάδα, η αμερικανική Korn Ferry, μάλλον θεωρεί τα συμβόλαια μικρά και με περιορισμένη κερδοφορία. Δεν έχει την ίδια άποψη ο Ανδρ. Γαβριηλίδης.

    Αν, πάντως, έχετε το γερό στομάχι που απαιτεί η θέση στο διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, τώρα που θα βρεθούν στο επίκεντρο και μεγάλες ιδιωτικοποιήσεις ή πωλήσεις ποσοστών – από τη ΔΕΗ μέχρι τη ΔΕΠΑ – επικοινωνήστε με την Egon Zehnder μέχρι τις 4 Ιουλίου. Τότε λήγει η προθεσμία στο διαγωνισμό που προκήρυξε χθες το υπερταμείο, η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ ΑΕ).

    Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου. Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ
    Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου. Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ

    Σημειώστε πως σήμερα στο Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ υπάρχουν μόνο τρία μέλη, ενώ ο ιδρυτικός του νόμος ορίζει πως το διοικητικό συμβούλιο είναι πενταμελές.

    Τη θέση της προέδρου έχει η κα Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου, του διευθύνοντος συμβούλου ο κ. Αντώνης Λεούσης και του μέλος ο κ. Αγγελος Βλάχος (που ήθελε πάντα να γίνει πρόεδρος…). Το ερώτημα είναι αν η Egon Zehnder ψάχνει μόνο για τα δύο πρόσθετα μέλη ή για περισσότερα επειδή θα αντικατασταθούν κάποια από τα σημερινά μέλη του Δ.Σ.

    Παλιός γνώριμος επιστρέφει μέσω Ledra

    Ο Nick Weber, ένας εκ των ιδρυτών της επενδυτικής εταιρείας Henderson Park  που συμμετέχει μαζί με την αμερικανική Hines στο σχήμα που αγόρασε το ακίνητο που φιλοξενούσε το ξενοδοχείο Ledra, ήταν για χρόνια επικεφαλής Ευρώπης στην Mount Kellett.

    Κάτι πρέπει να έχει ακούσει από Ελλάδα αφού η τελευταία ήταν για αρκετό καιρό ένας από τους μεγαλομετόχους της Wind Hellas. Ηταν ένα από τα έξι funds που απέκτησαν την Wind Hellas όταν έφυγε νύχτα ο Αιγύπτιος κροίσος Ναγκίμπ Σαουίρις.

    Ποιος ξεχνάει πως το πρώην αφεντικό του N. Weber, ο γενικός διευθυντής της Mount Kellett Ken Nolan Murphy, είχε στείλει επιστολή στον τότε πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για τα προβλήματα με τις αδειοδοτήσεις κεραιών κινητής τηλεφωνίας; Τα προβλήματα της Mount Kellett και οι επενδυτικές επιλογές κάποιων εκ των άλλων αρχικών μετόχων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας οδήγησαν σε αλλαγή ισορροπιών στη μετοχική σύνθεση. Με βάση το ενημερωτικό δελτίο για το ομολογιακό που εξέδωσε πέρυσι η Wind Hellas, τρία hedge funds κατέχουν το 68,5% της εταιρείας.

    Πρόκειται για τις αμερικανικές Golden Tree Asset Management L.P. η οποία ελέγχει πλέον το 29,5% της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, την Cyrus Capital που κατέχει το 21,3% και την Anchorage Capital που κατέχει το 17,5%.

    Εν τω μεταξύ, κατά σύμπτωση η Henderson Park διαχειρίζεται μεταξύ άλλων και κεφάλαια του Kuwait Investment Authority, συγγενής οργανισμός του οποίου συμμετέχει στο σχήμα που απέκτησε τον Αστέρα Βουλιαγμένης.

    Πως ο Χρ. Καλογρίτσας έμεινε με τις συμβάσεις στα χέρια

    Χρήστος Καλογρίτσας.
    Χρήστος Καλογρίτσας.

    Μια έκθεση του Ευρωπαϊκου Ελεγκτικού Συνεδρίου η οποία αποκαλύπτει πως τόσο το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, όσο και το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη σχεδιάστηκαν ως πανάκριβοι αυτοκινητόδρομοι με “μαϊμού” στοιχεία για την κυκλοφορία, μπορεί να στοιχίσει ακριβά στον Χρ. Καλογρίτσα.

    Ο όμιλος του κ. Καλογρίτσα (Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών) έχει μειοδοτήσει, με τεράστιες εκπτώσεις άνω του 50%, στις τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος. Σε άλλους δύο διαγωνισμούς έχουν μειοδοτήσει μικρότερες εταιρείες, αλλά συμβάσεις δεν υπογράφονται παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη.

    Γιατί δεν υπογράφονται; Γιατί, με βάση και την έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε, οι υπηρεσίες της Κομισιόν δυσκολεύονται να εγκρίνουν τη χρηματοδότηση ενός τεράστιου έργου 550 εκατ. ευρώ με “μαϊμού” στοιχεία κυκλοφορίας.

    Αντί να κάνεις πολυτελή αυτοκινητόδρομο, αναβάθμισε τον υφιστάμενο δρόμο προτείνουν μεταξύ άλλων οι κοινοτικοί. Δηλαδή τζάμπα βρέθηκε ο Χρ. Καλογρίτσας στο στόχαστρο εδώ και τόσους μήνες;

    Οι Κοινοτικοί αδυνατούν επίσης να κατανοήσουν τη συνεχή αύξηση κόστους του οδικού άξονα ο οποίος ξεκίνησε από 400 εκατ., πήγε 480 και τώρα έχει φτάσει τα 550 εκατ. ευρώ.

    Βγαίνουν σκελετοί από το ντουλάπι

    Τώρα που άρχισε η ακροαματική διαδικασία στη δίκη της Siemens αρχίζουν να βγαίνουν διάφοροι σκελετοί από τα ντουλάπια. Και όπως αποδείχθηκε από τη χθεσινή συνεδρίαση, η εξέλιξη θα έχει μεγάλο, με πολύ μεγάλο, ενδιαφέρον. Οχι για την ουσία της υπόθεσης, αλλά για τις σχέσεις διαφόρων ανθρώπων την εποχή του εκσυγχρονισμού.



    ΣΧΟΛΙΑ