• Οικονομία

    Ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια το πρώτο «πράσινο» λεωφορείο στην Αθήνα – Η αναπάντεχη έκπληξη στον Χρήστο Σταϊκούρα

    • NewsRoom


    Ξεκίνησαν σήμερα τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου στην Αθήνα. Πρόκειται για το πρώτο από τα οχήματα της Yutong, η οποία είναι ανάδοχος εταιρεία σε έναν από τους διαγωνισμούς το υπουργείου υποδομών και μεταφορών για πράσινα λεωφορεία.

    Στο συγκεκριμένο λεωφορείο, επιβιβάστηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου.

    Κατά την επίσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου, ο οδηγός του λεωφορείου, αλλά και η διοίκηση της ΟΣΥ, βρέθηκαν μπροστά σε μια ευχάριστη και αναπάντεχη έκπληξη, όταν ο κ. Σταϊκούρας, παρουσίασε το λεωφορείο στους μαθητές ενός δημοτικού σχολείου, οι οποίοι έτυχε να περνούν από το σημείο εκείνη την ώρα.

    Οι μικροί μαθητές μάλιστα, ανέβηκαν στο νέο όχημα, προκειμένου να παρατηρήσουν τους χώρους και ενημερώθηκαν για τη νέα προσθήκη στον στόλο των ΜΜΜ, προτού το λεωφορείο αποχωρήσει για το προγραμματισμένο δρομολόγιό του.

    Σύμφωνα με το υπουργείο, η ενίσχυση του στόλου αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης αποτελεί δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ενταγμένη στο κυβερνητικό πρόγραμμα.

    Η απόκτηση συνολικά 1.300 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που δρομολογήθηκε, καταδεικνύει από πλευράς της πολιτείας ότι η στροφή στην ηλεκτροκίνηση και στις πράσινες μεταφορές δεν γίνεται μόνο με την αγορά ιδιωτικών επιβατικών οχημάτων, αλλά εφαρμόζεται οριζόντια στα ΜΜΜ.

    Ταυτόχρονα, είναι συμβατή με τον στρατηγικό σχεδιασμό μας για την Ηλεκτροκίνηση και την Οδική Ασφάλεια, τομείς που βρίσκονται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης για αυτήν την τετραετία.

    Υπενθυμίζεται ότι 140 ηλεκτρικά λεωφορεία της Yutong, βρίσκονται ήδη στην Αθήνα και σύντομα θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας, σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου.

    Βάσει της σύμβασης για την προμήθειά τους, θα πρέπει να πραγματοποιήσουν διαδρομές 18 ωρών ημερησίως -χωρίς επιβάτες- μέχρι να συμπληρώσουν 5.000 χιλιόμετρα σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας.

    Αλεξοπούλου: Μέσα στον Μάιο τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

    Πράσινα λεωφορεία: Τον Μάρτιο ο νέος διαγωνισμός για 750 ηλεκτρικά λεωφορεία

    Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Τι λέει για τον διαγωνισμό με τα πράσινα λεωφορεία



    ΣΧΟΛΙΑ