Γιατί πήγε στα ΕΛΠΕ και την Μότορ Όιλ ο Άδωνις, τι λένε τραπεζίτες και κατασκευαστές για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή, τα περίεργα του Πατούλη και τι συμβαίνει με την ITALGAS

Μετά τα «αλλεπάλληλα καμπανάκια» από το Μέγαρο Μαξίμου ο Αδωνις Γεωργιάδης  φαίνεται ότι αποφάσισε να πάρει στα «ζεστά» το σοβαρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση, την ακρίβεια…

relates to The Global Economy Looks Good for 2018 (Unless Somebody Does Something Dumb)

Δράση για τις τιμές των καυσίμων ετοιμάζεται να αναλάβει ο Αδωνις Γεωργιάδης

Μετά τα «αλλεπάλληλα καμπανάκια» από το Μέγαρο Μαξίμου ο Άδωνις Γεωργιάδης  φαίνεται ότι αποφάσισε να πάρει στα «ζεστά» το σοβαρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση, την ακρίβεια.

Αντιλαμβάνομαι από τις πληροφορίες που φθάνουν, ότι ετοιμάζεται νομοθετική πρωτοβουλία για να προστατεύσει ι τους καταναλωτές από τις τιμές των καυσίμων οι οποίες εδώ και αρκετό καιρό έχουν πάρει φωτιά.

Απ΄ότι φαίνεται   λοιπόν η  χθεσινή επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων στα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ.

Στον Ασπρόπυργο, και της Motor Oil, στους Αγίους Θεόδωρους,  αυτό το μήνυμα ήθελε να στείλει.

Όπως  θα έχετε ενημερωθεί ήδη,  κλιμάκιο της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), με επικεφαλής τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, και τον διοικητή της ΔΙΜΕΑ, Χαράλαμπο Μελισσινό, μετέβη χθες  στο χώρο των διυλιστηρίων των ΕΛ.ΠΕ.

Στον Ασπρόπυργο Αττικής και της Motor Oil ΜΟΗ -0,55% 18,20 στους Αγίους Θεόδωρους Κορινθίας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν έλεγχοι βάσει των διατάξεων για την καταπολέμηση της αθέμιτης κερδοφορίας.

Από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου  κατέστη και δημοσίως σαφές ότι ο έλεγχος για την πάταξη των φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας θα είναι διαρκής και χωρίς καμία ανοχή, από την εισαγωγή των πετρελαιοειδών, τη διύλιση έως και τη διάθεση τους μέσω των εταιριών εμπορίας στα πρατήρια καυσίμων.

Ταυτόχρονα, όμως η επίσκεψη αυτή η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θέλει να δείξει ότι  κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο.

Μετά τον ντόρο που έχει γίνει για τα υπερκέρδη των παραγωγών ενέργειας και ενώ αναμένεται το πλαφόν στη χονδρεμπορική τιμή ενέργειας να εφαρμοστεί από την 1η Ιουλίου, πολλοί αναρωτιούνται αν θα υπάρξει ανάλογη κίνησης και τους παραγωγούς προϊόντων πετρελαίου.

Εξάλλου και τα δύο διυλιστήρια, ενισχυμένα από τη μεγάλη ζήτηση μετά την πανδημία και τις υψηλές τιμές έχουν σημαντικά περιθώρια κέρδους.

Όπως με ενημέρωσε πηγή από το Υπουργείο, ήδη τα έχουν βάλει κάτω και εξετάζονται οι νομικές δυνατότητες για να γίνει κάποια παρέμβαση στις τιμές, στο πλαίσιο μιας σειρά νομοθετημάτων που προετοιμάζονται μέσα στο καλοκαίρι.

 

Στα «σύννεφα» η Eurobank

H  μετάβαση της στο cloud, την τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας στην αποθήκευση δεδομένων,  υλοποιεί η Eurobank ΕΥΡΩΒ 0% 0,90 , καθώς η καινοτομία αποτελεί βασικό άξονα του εταιρικού μετασχηματισμού της.

Για να γίνω πιο κατανοητός , το cloud – που αποτελεί τάση για το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα- θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο νέος κώδικας για να «τρέχουν» οι τράπεζες όλες  τις βασικές λειτουργίες τους, όπως είναι τα αρχεία πελατών, των πληρωμών, των επενδύσεων, του κινδύνου.

Είναι ο  νέος κώδικας, που εξασφαλίζει ευελιξία για νέες προσφερόμενες υπηρεσίες και με χαμηλότερο κόστος συντήρησης

Οι δυνατότητες του cloud ανοίγουν νέους δρόμους καθώς αυτοματοποιούνται και επιταχύνονται οι διαδικασίες ανάπτυξης εφαρμογών, ενώ εξασφαλίζεται πιο άμεση και γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών.

Στόχος της Eurobank –που ξεκίνησε πιλοτικά να ανιχνεύει τις δυνατότητες και τα οφέλη του cloud από το 2017- είναι μέχρι το 2025 να έχει μεταφέρει στο Public Cloud τα 2/3  των εφαρμογών για την παροχή εξειδικευμένων τραπεζικών υπηρεσιών.

Όπως λοιπόν ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ο θεμέλιος λίθος για τις τράπεζες που θέλουν να έχουν παρουσία στο αύριο, έτσι και το cloud  προσφέρει πρόσβαση σε ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία των λειτουργιών της τράπεζας, και της παρέχουν την δυνατότητα για εξελιγμένες καινοτόμες υπηρεσίες προς τους πελάτες της σε υψηλό επίπεδο ασφαλείας.

 

Eνας οδηγός αποφασίζει για τη διαφήμιση στην Περιφέρεια Αττικής

Ένας οδηγός θα κληθεί να δώσει την τελική έγκριση για τη σύμβαση που αφορά τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής για το πρόγραμμα της ανακύκλωσης  και τη διαχείριση απορριμμάτων.

Όσο και αν ακούγεται οξύμωρο  Πρόεδρος της αρμόδιας  Επιτροπής η οποία  θα εγκρίνει τη σύμβαση , σύμφωνα με την ΔΙΑΥΓΕΙΑ, στο επάγγελμα είναι  οδηγός, είναι δε κατηγορίας D+Ε  δηλαδή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η σύμβαση αφορά στη διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας  που ήδη έχει αναλάβει η The Newtons Laboratory.

Το αντικείμενο μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την παραγωγή διαφημιστικών ταινιών και τη διοργάνωση εκδηλώσεων.

Μερικές φορές, έτσι όπως διαβάζω αποφάσεις στη Διαύγεια πραγματικά εκπλήσσομαι με τις αποφάσεις του ΕΣΔΝΑ (Ειδικός Διαβαθμικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής ), Πρόεδρος του οποίου είναι ο Αντιπεριφερειάρχης Βασίλειος Κόκκαλης.

Να θυμίσουμε εδώ ότι ο ίδιος φορέας δημοπρατεί τις μονάδες απορριμμάτων στο Γραμματικό, τη Φυλή και το Σχιστό συνολικού Προϋπολογισμού 900 εκατ. ευρώ.

Βέβαια, για να μη γίνομαι κακός, ίσως ο Βασίλειος Κόκκαλης να έχει διακρίνει μία καλλιτεχνική φλέβα στο συγκεκριμένο οδηγό ή ίσως να είναι πολύ σινεφίλ και να τον εμπιστεύεται για τη δημιουργία των σποτ της νέας καμπάνιας.

Δεν ξέρω βέβαια και τι λέει ο Γιώργος Πατούλης, ο οποίος έχει αναλάβει προσωπικώς  το ζήτημα των απορριμμάτων στην Περιφέρεια.

 

Τι εκμυστηρεύτηκε ο Πέτρος Σουρέτης για τον υπουργό Υποδομών  

Ο Κώστας Καραμανλής, ο οποίος είναι υποστηρικτής του αρχαιοελληνικού «το προλαμβάνειν κρίττων εστί του θεραπεύειν»,  παρουσίασε χθες στο ΕΒΕΑ τα τρία βήματα του Υπουργείου για να έχουν οι κατασκευές και τα μεγάλα έργα την αξία που τους αρμόζει.

Και πράγματι, το Υπουργείο έχει δημοπρατήσει έργα συνολικής αξίας 8 δισ. ευρώ, ενώ έχουν υπογραφεί και υλοποιούνται έργα αξίας 3,2 δισ. ευρώ.

Οι επιδόσεις αυτές αναμφίβολα συνιστούν ένα πολύ καλό  track record για τον ίδιο τον υπουργό προσωπικώς, κυρίως δε αν αυτό συγκριθεί με το πρόσφατο παρελθόν.

 Τα τελευταία  σε κάτι λιγότερο από τρία χρόνια έχουν δημοπρατηθεί τα τριπλάσια έργα συγκριτικά με την προηγούμενη κυβέρνηση.

Την άποψη αυτή συμμερίζονται από ότι μαθαίνω και οι μεγάλοι κατασκευαστές.

Ο Wiseman  άθελα του έγινε «ωτακουστής» συνομιλίας που είχε προ ημερών στο εστιατόριο Milos γνωστός τραπεζίτης με τον διευθύνοντα σύμβολο της Intrakat,  Πέτρο Σουρέτη.

Απ΄ότι πήρε το αυτί μου ο τραπεζίτης ανέφερε επί λέξη ότι  ο Κώστας Καραμανλής ίσως είναι ο καλύτερος Υπουργός Υποδομών.

Ο Πέτρος Σουρέτης υπερθεμάτισε λέγοντας ότι: «Ο Κώστας Καραμανλής είναι σοβαρός, μετρημένος και ό,τι λέει το κάνει. Την ξέρει την δουλειά και τον σέβονται όλοι.

Ποτέ άλλοτε στην ιστορία της χώρας δεν υπήρχε το καλό κλίμα που υπάρχει σε όλο το σύστημα των κατασκευαστικών εταιρειών».

Πάντως κατά γενική ομολογία ο Κώστας Α. Καραμανλής είναι από τους πιο πετυχημένους υπουργούς της κυβέρνησης.

 

Δύο «μοδάτα» σφυριά και μια νέα είσοδος στην πλατφόρμα πλειστηριασμών

Δεν έχουν τέλος τα ηλεκτρονικά σφυριά για το διαμέρισμα της οικογένειας Raxevsky στο Καστρί.

Έπειτα από πολλές προσπάθειες, το ακίνητο βγαίνει σε πλειστηριασμό, με σκόντο, καθώς η τιμή εκκίνησης έχει πέσει στα 585 χιλ. ευρώ.

Η κατοικία των 340 τ.μ. με υπόγειο 96 τ.μ. ανήκε στον Γιώργο Μουρτζούχο, συνιδρυτή και επικεφαλής της γνωστής εταιρείας γυναικείας ένδυσης καθώς και στον γιο του, Αχιλλέα Μουρτζούχου-Ραξεύσκη και εκπλειστηριάζεται με επισπεύδουσα τη Cepal.

Στο σφυρί βγαίνει και το ξενοδοχείο του Θεόδωρου Κονδυλάτου στη Λευκάδα – ο οποίος έχει διατελέσει και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού –, με τιμή πρώτης προσφοράς τα 1,7 εκατ. και επισπεύδουσα τη Cepal.

Αν σας θυμίζει κάτι το όνομα είναι γιατί ο οφειλέτης είναι ο πατέρας του διάσημου σχεδιαστή κοσμημάτων, Περικλή Κονδυλάτου.

Δυσοίωνο φαίνεται και το μέλλον των εκπαιδευτηρίων Μπουγά, ιδιωτικού σχολείου στην Καλαμάτα.

Το σχολικό συγκρότημα βγαίνει σε πλειστηριασμό από την Poseidon (με διαχειρίστρια τη Cepal) έναντι 1,3 εκατομμυρίων ευρώ.

Το σχολικό συγκρότημα περιλαμβάνει δύο διώροφα σχολικά κτίρια σε επαφή, που αποτελούνται από υπόγειο, ισόγειο και όροφο.

Λόγω ανάπτυξης σχολικού συγκροτήματος – εκπαιδευτηρίου, το ακίνητο έχει άτυπα και λειτουργικά συνενωθεί με όμορη ιδιοκτησία της εταιρεiας στο δυτικό του όριο και συνολικά τα οικόπεδα έχουν έκταση άνω των 8 στρεμμάτων.

 

Τι συμβαίνει με την ΔΕΠΑ και την ITALGAS;

Σύννεφα έχουν εμφανιστεί στον ορίζοντα όπως μαθαίνω, στο θέμα της υπογραφής της πώλησης της ΔΕΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ στην ITALGAS και την καταβολή του τιμήματος.

Ενώ τώρα είναι όλα έτοιμα για να πέσουν οι τζίφρες, μαθαίνω πως από τότε που ξεκίνησε η ενεργειακή κρίση, οι Ιταλοί έχουν βάλει και άλλους όρους που είναι εκτός σύμβασης για να υπογράψουν.

Μου λένε πως ζητούν να υπάρξει επέκταση του χρονικού ορίου εξόφλησης των δόσεων, ενώ και η αύξηση κόστους του χρήματος τους έχει προβληματίσει.

«Μην ανησυχείς, στο τέλος τα νέφη θα διαλυθούν και οι υπογραφές θα έρθουν, μέχρι και σαμπάνιες θα ανοίξουμε, αλλά από τις ιταλικές, τις spumante  που είναι φτηνές, διότι οι φίλοι μας της ITALGAS  παρόλο που διαθέτουν άφθονη ρευστότητα  είναι μάλλον …τσίπηδες αφού πρώτα πλήρωσαν 733 εκατομμύρια για τον Όμιλο της ΔΕΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ και τώρα τσιγκουνεύονται να δανειστούν και να πληρώσουν» μου λέει με δόση χιούμορ στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ που ασχολήθηκε διεξοδικά με το διαγωνισμό και την πώληση.

Το στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ «τα χώνει άγρια» στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) που καθυστέρησε να βγάλει τις απαραίτητες άδειες και «μας έπιασε η κρίση, αλλιώς θα είχαμε ήδη υπογράψει, αλλά η ΡΑΕ βρίσκεται στην …κοσμάρα της» όπως είπε χαρακτηριστικά.

Το ίδιο στέλεχος μου αποκάλυψε πως το νέο, «ιταλικό» αφεντικό όλου του Ομίλου της ΔΕΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, θα είναι επίσης γυναίκα από τη γειτονική χώρα ενώ θα αλλάξουν όλοι (7-8 στον αριθμό συνολικά) οι Έλληνες Πρόεδροι ή διευθύνοντες σύμβουλοι των εταιριών του Ομίλου, αφού μάλιστα σταδιακά θα συγχωνευτούν όλες οι εταιρίες σε μία.

Φαίνεται πως οι Ιταλοί ….«γλυκάθηκαν» από την παρουσία της κας Ρίτα Γκάλλι στο ΔΕΣΦΑ και είπαν να τη μιμηθούν «εκτός και αν πιστεύουν πως μία γυναίκα ίσον οκτώ άνδρες» όπως λένε χαριτολογώντας στο ΤΑΙΠΕΔ.

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως πριν δύο μήνες εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η απόκτηση της ΔΕΠΑ Υποδομών από την ItalGas.

Οι Ιταλοί πληρώνοντας 733 εκατομμύρια αποκτούν τη  «ΔΕΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ» και μέσω αυτής, των θυγατρικών της ήτοι των εταιρειών «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΕ», «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΕ» και «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ ΑΕ».

Σε ερώτησή μου για την «άλλη ΔΕΠΑ», τη  ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, ο άνθρωπός μου στο ΤΑΙΠΕΔ μου απάντησε λιτά: «έλα σε ενάμιση χρόνο να ξανασυζητήσουμε το θέμα».

Άρα στις καλένδες….

 

Οι νέες business του SouthBridge και της Κουταλίδης

Η WebΗotelier και η primalRES ανακοινώνουν την επίτευξη στρατηγικής μετοχικής συνεργασίας με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe Mezzanine II SICAR.

Η WebHotelier, κορυφαία εταιρεία στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για ξενοδόχους, εξοπλίζει περισσότερα από 8.000 συνεργαζόμενα καταλύματα σε Ελλάδα, Κύπρο και 50 ακόμα χώρες με μια σειρά από καινοτόμα εργαλεία και αυτοματισμούς για την αύξηση των απευθείας online κρατήσεων, τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και της

Το SouthBridge Europe Mezzanine II SICAR είναι επενδυτικό κεφάλαιο που υποστηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Επενδυτικό Ταμείο (EIF), την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για την Ανασυγκρότηση και Ανάπτυξη (EBRD) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ).

Νομικός Σύμβουλος του SouthBridge για τη συναλλαγή ήταν η Δικηγορική Εταιρεία Κουταλίδη.

 

Αποποίηση ΕυθύνηςΤο περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές