Επιθετική κίνηση Holterman με AMK στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ, τι θα κάνει ο Ολλανδός με την Εθνική Τράπεζα, που οδηγεί ο Κυριακόπουλος την Μοτοδυναμική και τι συμβαίνει στην MLS

To μεγάλο, πολυτελές και κομψό learjet του επικεφαλής της Reggeborgh, Henry Holterman, προσγειώνεται στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δύο και τρεις φορές την εβδομάδα.

relates to The Global Economy Looks Good for 2018 (Unless Somebody Does Something Dumb)

Χτύπησε πάλι ο Ρομπέν των Δασών της Αράχωβας…

Το ανανεωμένο, ανακαινισμένο και καλά εξοπλισμένο Χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού, γνώρισε μεγάλες στιγμές το περασμένο τετραήμερο.

Υποδεχόταν περισσότερους από 4.500 επισκέπτες ημερησίως, περίπου 2.200 χιονοδρόμοι κι άλλοι τόσοι συγγενείς και φίλοι του χιονιού.

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού δεν ανήκει στην Αράχωβα, αλλά στον Δήμο Δελφών.

Έχει όμως την μεγάλη ατυχία, να πρέπει να συμβιώσει με τον απαράδεκτο και αντικοινωνικό, και όχι ιδιαίτερης ευφυίας, Δήμαρχο Αράχωβας που θεωρεί ότι το βουνό του ανήκει.

Γι’ αυτό ο ανεκδιήγητος δήμαρχος, πρώην πρόεδρος Εργατικού Κέντρου που θεωρεί τον εαυτό του Ρομπέν των Δασών, «αμέλησε» την περασμένη Παρασκευή να εκχιονίσει τους δρόμους που οδηγούσαν στο Χιονοδρομικό Κέντρο.

Πίστευε έτσι ο ανόητος προεστός, ότι όλοι οι επισκέπτες θα μείνουν και ξοδέψουν τα λεφτά τους στις ταβέρνες και τα μπαρ της Αράχωβας .

Ευτυχώς κινητοποιήθηκε εγκαίρως η ΕΤΑΔ.

Ενημέρωσε μέσω Instagram και Facebook τους χιονοδρόμους ότι αφού οι δρόμοι της Αράχοβας είναι κλειστοί, καλό είναι να προτιμήσουν τον δρόμο από το Πολύδροσο και την Αμφίκλεια. Προς όφελος της Αγόριανης φυσικά…

…Έτσι κι έγινε…

Όταν οι Αραχωβίτες συνειδητοποίησαν την απύθμενη ανοησία του δημάρχου, που τους στέρησε επισκέψεις και διαμονές, κινητοποιήθηκαν, τον πίεσαν και τον ανάγκασαν να τρέχει στις 4 το πρωί του Σαββάτου να εκχιονίζει τους δρόμους προς το Χιονοδρομικό…

Ρομπέν των Δασών ή της απόλυτης …Ανοησίας…

 

Μεγάλη αύξηση κεφαλαίου σχεδιάζει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ…

To μεγάλο, πολυτελές και κομψό learjet του επικεφαλής της Reggeborgh, Henry Holterman, προσγειώνεται στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δύο και τρεις φορές την εβδομάδα.

Ο μεγαλομέτοχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ έρχεται συχνά – πυκνά από το Άμστερνταμ για να συναντήσει κυβερνητικούς και οικονομικούς παράγοντες της χώρας μας γιατί – λέει – σχεδιάζει σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα.

Όλοι πια γνωρίζουν τον ενδιαφέρον του να αγοράσει σημαντικό ποσοστό της Εθνικής Τράπεζας από τις μετοχές που θα πουλήσει το ΤΧΣ.

Το πρώτο μεγάλο πρόβλημα που πρέπει να ξεπεράσει ο Holterman είναι το μέλλον του ΕΛΛΑΚΤΩΡΑ.

Η Αττική Οδός είναι το μεγάλο profit center του ΕΛΛΑΚΤΩΡΑ (περίπου 100 εκατ. ευρώ ετησίως) το οποίο δεν πρέπει να χαθεί.

Από την άλλη πλευρά πρέπει να κάνει μια καθοριστική κίνηση για να απαλλαγεί από το εφοπλιστικό δίδυμο των κ.κ. Μπάκου – Καϋμενάκη που αυξάνει συστηματικά τη συμμετοχή του στον ΕΛΛΑΚΤΩΡΑ.

Μια μεγάλη αύξηση κεφαλαίου θα υποχρεώσει όλους τους μετόχους να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη με την προοπτική για να διεκδικήσουν την χρυσοτόκο 25ετή ανανέωση της παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Τα ίδια κεφάλαια της ΕΛΛΑΚΤΩΡ σήμερα ανέρχονται σε 378 εκατ. ευρώ και η χρηματιστηριακή αξία  σε 500 εκατ. ευρώ.

Στην άλλη πλευρά του μετοχολογίου, επικρατεί συναγερμός.

Αλήθεια, πως ανατρέπεται σε μια γενική συνέλευση, μια απόφαση για μεγάλη αύξηση κεφαλαίου;

 

Φουσκοθαλασσιά στα λιμάνια της χώρας…

Οι Αμερικανοί θέλουν το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Το φωνάζουν επίτηδες τόσο δυνατά γιατί θέλουν να αποτρέψουν οποιονδήποτε άλλο διεκδικητή.

Ο Grimaldi χρειάζεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και δεν το κρύβει. Στην Καβάλα η μερική αποκρατικοποίηση του λιμανιού έχει κινητοποιήσει τους ενεργειακούς κολοσσούς. Η διαγωνιστική διαδικασία αφορά την υποπαραχώρηση του δικαιώματος εκμετάλλευσης των λιμενικών δραστηριοτήτων του εμπορικού λιμένα «Φίλιππος Β».

Στην Κρήτη, το ΤΑΙΠΕΔ μετά την ανακοίνωση των εννέα επενδυτικών σχημάτων για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου αξιολογεί προσεκτικά τους φακέλους αναγνωρίζοντας την ισχύ του τοπικού παράγοντα.

Σε δύο βδομάδες από σήμερα, θα ανακοινωθεί η λίστα των επενδυτικών σχημάτων που θα συμμετάσχουν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (δεσμευτικές προσφορές) για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών στο λιμάνι του Ηρακλείου.

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο. Η Κέρκυρα μπορεί να περιμένει…

Τα λιμάνια της χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Θα δούμε μεγάλες ναυμαχίες…

 

Το ταξίδι Βακάρου στην Αμερική και τα χρέη Καματάκη στην MLS

Σε περίπου 40 μέρες από σήμερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της MLS οφείλει να καλέσει τον Γιάννη Καματάκη, να επιστρέψει αμέσως τα 140.000 ευρώ που πήρε, με το κινητό της γυναίκας του Βίκυς, από το ταμείο της εταιρείας ως «επιστροφή ΦΠΑ», με τη βοήθεια του προγράμματος πληρωμών VICKY.

Τα Χριστούγεννα, ο διευθύνων σύμβουλων της MLS Γιώργος Βακάρος έφυγε για τις Η.Π.Α. – όχι για διακοπές στην Νέα Υόρκη με τη σύζυγο του όπως λένε οι κακές γλώσσες – αλλά για να βρει επενδυτές πρόθυμους να βάλουν 10 εκατ. ευρώ στην MLS και να σώσουν την Σαλονικιώτικη εταιρεία πληροφορική που χρωστά σ’ όποιον μιλά Ελληνικά και δυσκολεύεται να πληρώσει τις πάγιες υποχρεώσεις της.

Ο πάντα χαμογελαστός Γιάννης Καματάκης συνεχίζει να μοιράζει εμβόλια αισιοδοξίας, σε όποιον τον συναντά στην οδό  Τσιμισκή διαβεβαιώνοντας ότι «υπάρχει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον» .

Η είδηση είναι ότι ο Γιώργος Βακάρος επέστρεψε από την Αμερική, δεν έμεινε εκεί για να γλυτώσει από το τσουνάμι των εξελίξεων…

 

Που θα δώσει τις μετοχές της Μοτοδυναμικής ο Πάρης Κυριακόπουλος

Διαβάσατε χθες στον wiseman τα έργα και τις μέρες της Μοτοδυναμικής στο Χρηματιστήριο.

Σήμερα η Μοτοδυναμική, του Πάρη Κυριακόπουλου, αξίζει 67,28 εκατ. ευρώ. αφού η μετοχή ΜΟΤΟ 7,92% 2,18 αξίζει 2,3 ευρώ.

Την τελευταία μέρα του 2021, η μετοχή της Μοτοδυναμικής άξιζε μόλις 1,8 ευρώ.

Στο εξομολογητήριο της Μονής μου είπαν ότι ο Πάρης Κυριακόπουλος έχει αποφασίσει να κάνει ένα μεγάλο placement  σε θεσμικά χαρτοφυλάκια του εξωτερικού γι’ αυτό φροντίζει συστηματικά να βελτιώσει την εικόνα και τις αποτιμήσεις της εταιρείας…

 

Οι Ευρωσύμβουλοι ενισχύονται…

Τα μεγάλα έργα χρειάζονται συμβούλους και οι Ευρωσύμβουλοι από τη Θεσσαλονίκη θέλουν να πρωταγωνιστήσουν στο παιχνίδι, κόντρα στην μόδα των «big four» συμβουλευτικών εταιρειών που μονοπωλούν τις αναθέσεις μεγάλων έργων.

Στα 0,42 ευρώ θα γίνει η αύξηση κεφαλαίου των Ευρωσυμβούλων ενώ η μετοχή ΕΣΥΜΒ 1,75% 0,58 έκλεισε στα 0,62 ευρώ.

Θα εκδοθούν 3,7 εκατ. νέες μετοχές με δικαίωμα υπέρ των παλαιών μετόχων και σε περίπτωση πλήρους κάλυψης θα αντληθούν 1,6 εκατ. ευρώ περίπου.

 

Το ίδρυμα της Ασπασίας Λεβέντη

Αφού είμαστε ακόμη στη Θεσσαλονίκη και τα κουτσομπολιά για αυτή την δυσώδη υπόθεση στο ξενοδοχείο ΜΕΤ δίνουν και παίρνουν, καλό είναι να θυμηθούμε όλοι την πραγματική συμβολή της Ασπασίας Λεβέντη στην κοινωνία και τον πολιτισμό της χώρας.

Το INTERNATIONAL FOUNDATION FOR GREECE (IFG) ιδρύθηκε στο Λονδίνο από τους Γιώργο και Ασπασία Λεβέντη, με στόχο την προβολή του Ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό, την προβολή των Ελλήνων της διασποράς που διακρίθηκαν σε όλους τους τομείς καθώς και τη δημιουργία ενός διεθνούς δικτύου στήριξης των ομάδων του πληθυσμού που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας.

Λεβεντης
H Ασπασία Λεβέντη και οι δυο γιοι της Βασίλης και Ευαγόρας

Το Ίδρυμα της Ασπασίας Λεβέντη, έχει αγοράσει ειδικό ιατρικό εξοπλισμό, ασθενοφόρα και οχήματα ταχείας ανταπόκρισης για να τα προσφέρει σε περιοχές της χώρας που έχουν ανάγκη.

Επίσης αγόρασε πετρέλαιο θέρμανσης για σχολεία και ευαγή ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα, κάλυψε το κόστος για τη διάγνωση και θεραπεία γυναικών που πάσχουν από καρκίνο του μαστού, στήριξε πρόσφυγες και χορηγεί σημαντικές υποτροφίες στη Θεσσαλονίκη.

Επίσης έχει χρηματοδοτήσει την εκπόνηση της μελέτης και την κατασκευή του νέου αρχαιολογικού μουσείου της Δήλου.

Αυτά…

 

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.