The Wiseman

Τι θα συμβεί σήμερα στην MIG και ο περίεργος διαγωνισμός της Διεύθυνσης Τελωνείων

the wise man

the wise man


Σήμερα οι ανακοινώσεις για MIG 

Σήμερα αναμένεται η διοίκηση της MIG να απαντήσει στα ερωτήματα που έχει θέσει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Η εταιρία πάντως διαψεύδει ότι έχει ακουστεί τις τελευταίες ημέρες. Και είναι πολλά αυτά. Εν αναμονή λοιπόν. Πάντως η στήλη πληροφορείται ότι η διοίκηση της Πειραιώς έχει εμπιστοσύνη στις κινήσεις της διοίκησης της MIG.

Περίεργος διαγωνισμός

Ένας περίεργος διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη από την Διεύθυνση των Τελωνείων της χώρας για την προμήθεια SCANNER. Όσοι έχουν διαβάσει τους όρους του διαγωνισμού έχουν επικεντρωθεί στην σελίδα 12. Για την ακρίβεια οι ειδικοί λένε ότι φωτογραφίζονται συγκεκριμένες εταιρίες. Μα καλά γίνονται αυτά και επί ΣΥΡΙΖΑ; Προσεχώς η στήλη θα έχει περισσότερες αποκαλύψεις.

Όταν η αξιοκρατία πάει περίπατο

Η νομοθεσία προβλέπει πως η ανεξάρτητη επιτροπή του ΑΣΕΠ θα αξιολογήσει τις δεκάδες υποψηφιότητες που έχουν κατατεθεί για κάθε θέση μόνιμου γενικού γραμματέα υπουργείου. Στη συνέχεια θα υποβάλλει κατάλογο με τρία ονόματα (το ένα θα προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα), στον αρμόδιο υπουργό ο οποίος και θα επιλέξει το μόνιμο γενικό γραμματέα. Το θράσος ορισμένων κυβερνητικών στελεχών περισσεύει, όμως!

Ήδη, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει ο ταπεινός σχολιογράφος σας, οι λίστες με όλους τους υποψηφίους (30 και 40 ονόματα δηλαδή) κυκλοφορούν σε διάφορα υπουργικά γραφεία. Γιατί; Γιατί θέλουν να σιγουρευτούν πως και τα τρία ονόματα που θα στείλει το ΑΣΕΠ θα είναι ελεγχόμενα ώστε να μην αρχίσουν προσφυγές και ενστάσεις.

Ο πλέον θρασύς είναι, όμως, ο διευθυντής υπουργικού γραφείου ο οποίος αφού έφτιαξε φωτογραφικές προκηρύξεις για τις θέσεις γενικών γραμματέων στο υπουργείο του, έχει κατέβει ως υποψήφιος για δύο από τις συγκεκριμένες θέσεις! Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου εμφανίστηκε και σε σύσκεψη για θέματα αρμοδιότητας του ενός εκ των δύο γενικών γραμματέων που θέλει να αντικαταστήσει προκειμένου «να ενημερωθεί»!

Εν τω μεταξύ η αντιπολίτευση κατάλαβε με καθυστέρηση τη φάμπρικα με τους μόνιμους γενικούς γραμματείς. Τώρα που αντέδρασε είναι αργά.

Θέλουν κίνηση με κλειστά ξενοδοχεία!

Μόνο η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) θα έβγαζε ανακοίνωση στην οποία θα μιλούσε για «υποτονική συγκριτικά με πέρυσι και άλλες χρονιές» τουριστική κίνηση το φετινό Πάσχα όταν πολλά μέλη της προτίμησαν να μην ανοίξουν τα ξενοδοχεία τους!

Η διοίκηση της ΠΟΞ παραπονείται για την κάμψη των κρατήσεων όταν πανίσχυρες ξενοδοχειακές αλυσίδες (βλέπε Aldemar και άλλοι) δεν ανοίγουν τα ξενοδοχεία τους επειδή το Πάσχα είναι νωρίς.

Αρκετοί θα τα ανοίξουν μετά τις 15 Απριλίου, όπως κάνουν κάθε χρόνο και μετά διαμαρτύρονται για τη «μικρή τουριστική περίοδο»! Βέβαια έχει βάλει το δάκτυλό της και η ελληνική πολιτεία η οποία «φορτώνει» τα ελληνικά ξενοδοχεία με γραφειοκρατία και δαιδαλώδες εργασιακό καθεστώς.

Έτσι ακόμα και οι τολμηροί που θα ήθελαν να ανοίξουν για το Πάσχα, δεν το σκέφτονται γιατί θα μπλέξουν με διάφορα.

Ομοβροντία «εξυγιάνσεων»!

Το μοντέλο «Βωβός» που επαναλαμβάνεται στην περίπτωση της Pasal θα οδηγήσει στο ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα.

Οι τράπεζες θα πάρουν τα ακίνητα και θα μείνει μια εταιρεία – ζόμπι, όπως έμεινε και η Μπάμπης Βωβός παρά τα λογιστικά κέρδη που δηλώνει.

Παραμονές του Πάσχα έχουμε πάντως σειρά ανακοινώσεων για «σχέδια εξυγίανσης» με αποκορύφωμα το σχέδιο της ΒΙΟΤΕΡ, μιας ιστορικής τεχνικής εταιρείας που πλέον έχει σχεδόν μηδενικό τζίρο.

Η ΒΙΟΤΕΡ βρέθηκε προ ημερών στην επικαιρότητα όταν κάποιος με διάθεση χιούμορ πήγε και έβαλε αγγελία για πρόσληψη προσωπικού στην εταιρεία!

 Η διοίκηση της εισηγμένης έσπευσε να δηλώσει πως «δεν έχει καμία σχέση με την ως άνω ανάρτηση, το περιεχόμενο της οποίας είναι απολύτως  ψευδές και ανυπόστατο».

Οι αριθμοί του Πειραιά

Ο ισολογισμός της PCT, της θυγατρικής της Cosco που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά, περιέχει ενδιαφέροντα στοιχεία. Πρώτον, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε μόλις κατά 2 εκατ. ευρώ το 2017 και έφτασε τα 162,5 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη βυθίστηκαν κατά 10 εκατ. και περιορίστηκαν σε 17,8 εκατ. ευρώ. Από που προέρχεται η αύξηση στα φορτία που διακινεί ο Πειραιάς αφού ο τζίρος της PCT είναι σταθερός;

Σοβαρή υποστήριξη είχε η Cosco από την εκμετάλλευση του προβλήτα Ι τον οποίο διαχειρίζεται ο ΟΛΠ που εξαγοράστηκε από τους Κινέζους. Επίσης τα φορτία μπορεί να αυξάνονται, αλλά τα περιθώρια κέρδους πιέζονται.

 

the wise man
the wise man