• Η ώρα της ανακρίτριας για τον Τζώρτζη και την “αγία οικογένεια” και ποιο supercar αναπαύεται στο γκαράζ του Λεντούδη

    Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος εντοπίστηκε πριν την πανδημία ένα από τα πιο ειδικά μοντέλα της McLaren

    the wise man
    image
    the wise man

    Το remote «τρώει» το ωράριο

    Η στήλη τυγχάνει αυτές τις ημέρες να συνομιλεί με αρκετά τραπεζικά αλλά και επιχειρηματικά στελέχη λόγω κορονοϊού. Κοινός τόπος όλων και μιλάμε για στελέχη που εργάζονταν πριν την πρωτοφανή κρίση άπειρες ώρες είναι ότι η τηλεργασία δεν έχει ωράριο!

    «Τελικά, η δουλειά από το σπίτι δεν τελειώνει εύκολα, παρά μόνο πολύ-πολύ αργά το βράδυ», μου μετέφεραν και πρόκειται για κοινή διαπίστωση όλων. Και όπως μου τόνισε ένας εξ αυτών: «Φαντάσου ότι η μάχη από τις τράπεζες μόλις ξεκινά»…

    Τουρισμός Ι: Στόχος το 10% που έρχεται οδικώς

    Ακούγοντας τις προάλλες τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Γιάννη Ρέτσο συγκράτησα ότι το 10% των τουριστών προς την χώρα μας έρχονται οδικώς και αυτοί αποτελούν τον πρώτο στόχο για φέτος.

    Στο ίδιο ύφος κινήθηκαν και οι δηλώσεις 2 μεγαλοξενοδόχων δηλαδή της κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη και Φώτη Κοκοτού που είχε εχθές σε ρεπορτάζ το mononews.gr. Η στήλη πληροφορείται ότι το 1/3 των ξενοδοχείων δεν θα ανοίξει φέτος το καλοκαίρι. Η κατανομή θα γίνει σε συνεννόηση μεταξύ των μεγαλοξενοδόχων και της κυβέρνησης. Προσεχώς, περισσότερα…

    Οι απίστευτοι Κουτσολιούτσοι και η «χελώνα» δικαιοσύνη

    Η στήλη σας ενημέρωσε την προηγούμενη εβδομάδα για τις πολυτέλειες όπως σεφ, κηπουρό, προσωπική φρουρά, που απολάμβανε η οικογένεια Κουτσολιούτσου και μετά το ξέσπασμα – τον Μάιο του 2018- του σκανδάλου της Folli Follie.

    Τώρα πληροφορούμαι ότι όλα τα χρόνια της παντοκρατορίας οι πολυτελείς υπηρεσίες παρέχονταν όχι μόνο στον στενό πυρήνα της οικογένειας αλλά και σε συγγενείς πρώτου βαθμού αυτής Τουλάχιστον το πάρτυ με τους συγγενείς τελείωσε αμέσως μετά το ηχηρό μπαμ του σκανδάλου.

    Στο νέο επεισόδιο ο Τζώρτζης και οι γονείς του ζητούν από την ανύπαρκτη Folli Follie να τους επιστρέψουν 44 εκατ ευρώ, εκ των οποίων τα 38 εκατ ευρώ αφορούν δάνειο που έδωσε η οικογένεια προς την εταιρεία και τα υπόλοιπα αφορούν τους μισθούς τους…

    Το ερώτημα που εγείρεται για μια ακόμη φορά – φαντάζει πλέον μονότονο και ίσως βαρετό – από νομικούς κύκλους είναι τι στο καλό κάνει η δικαιοσύνη; Τόσο δύσκολο είναι να πιάσει από το αυτί τους υπευθύνους; Θα αφήσουν την αγία οικογένεια, οι ανακριτές να αλωνίζουν με τις  jaguar;

    Μεθαύριο η πρώτη στήριξη στις επιχειρήσεις

    Λοιπόν, όλα είναι έτοιμα για να τρέξει από την Μεγάλη Τετάρτη η επιδότηση επί 3 μήνες των τόκων των υφιστάμενων δανείων που έχουν οι πληγείσες επιχειρήσεις.

    Η επιδότηση θα γίνει από το δημόσιο και όλα είναι έτοιμα. Οι CEO`s των τραπεζών έχουν ενημερωθεί και όλα είναι καλά σχεδιασμένα…

    Τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες θα υπάρξουν και νέες πιο ριζοσπαστικές δράσεις.

    Δυσαρεστημένος ο Σταϊκούρας

    Πληροφορούμαι ότι ο υπουργός Οικονομικών, ο οποίος δεν έχει Σαββατοκύριακα καθώς πάει στο γραφείο του κανονικά και μετράει και ξαναμετράει τις ζημιές αλλά και τα ευρώ που έχει στο ταμείο, δεν είναι καθόλου μα καθόλου ικανοποιημένος από τις αποφάσεις του Eurogroup.

    Μιλάει για «ψιλολόγια» όταν όπως φέρεται να λέει στους συνεργάτες του όλος ο υπόλοιπος πλανήτης τυπώνει απεριόριστο χρήμα… Τους ξέρει καλά ο υπουργός τους Ευρωπαίους από την εποχή που ήταν ο δεξί χέρι του τότε υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα στο υπουργείο.

    Τότε που όλοι παλεύαμε με τα μνημόνια και τα οποία η Γερμανία σχεδιάζει να μας τα φορέσει – όλων πλέον – και πάλι μετά την κρίση του κορονοϊού. Εξ ου και στο Μέγαρο Μαξίμου εξετάζουν όλες τις άλλες πηγές ρευστότητας εκτός από την προληπτική γραμμή του ESM.

    Στην πόρτα του ΔΝΤ

    Περισσότερες από 70 χώρες – από το σύνολο των 170 και πλέον που έχει τσακίσει ο κορονοϊός – έχουν χτυπήσει ήδη την πόρτα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για δάνειο.

    Εκεί που το Ταμείο ήταν έτοιμο να κατεβάσει τα μολύβια καθώς οι χώρες της ευρωζώνης το ξεπέρασαν και του είχε μείνει η Αργεντινή και κάποιες άλλες ξαναμπαίνει στο παιχνίδι λόγω κορονοϊού. Άνοιξαν οι business της Κρισταλίνας.

    Έχει πάρει φωτιά ο Πιερρακάκης

    Έπρεπε να έρθει ο κορονοϊός για να αποκτήσει ο Έλληνας πολίτης ψηφιακή θυρίδα στα ΚΕΠ και να βρίσκει με ένα κλικ απλά πιστοποιητικά που μέχρι πριν τον covid-19 όφειλε να πάει από την μία υπηρεσία στην άλλη, να κάτσει ώρες στην ουρά και να υποστεί την βάσανο της γραφειοκρατίας.

    Τελικά, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Κυριάκος Πιερρακάκης έχει αποφασίσει να τα κάνει όλα, εδώ και τώρα, ψηφιακά.

    Ο Λεντούδης και το Supercar

    Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος εντοπίστηκε πριν την πανδημία ένα από τα πιο ειδικά μοντέλα της McLaren. Οι εικόνες (δείτε στο τέλος του κειμένου) , που παρά τα προστατευτικά για την αερομεταφορά δείχνουν την σιλουέτα της Senna, αποδεικνύουν πως υπάρχουν άνθρωποι στην χώρα μας οι οποίοι αγαπούν τα supercar.

    Χρειάστηκαν 1.000 ώρες για να δημιουργηθεί κάθε μία από τις McLaren Senna και παράχθηκαν μόνο 500 οι οποίες έχουν πουληθεί όλες με ένα μέρος της τιμής των αυτοκινήτων να ενισχύει το ίδρυμα Senna στην Βραζιλία.

    Η τιμή της στην Βρετανία είχε οριστεί στα 855.000 ευρώ. Μάλιστα η τελευταία της παραγωγής δημοπρατήθηκε πρόσφατα συγκεντρώνοντας το ποσό των 2.200.000 ευρώ.

    Η McL Senna εφαρμόζει μια σειρά από επιπλέον στοιχεία που εγγυώνται την απόλυτη πρόσφυση στην πίστα, όπως είναι τα ενεργά πτερύγια στις εισαγωγές, τα περιμετρικά σπόιλερ, αλλά και η τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή επίσης με την ενεργή πτέρυγα.

    Κάτω τώρα από το αμάξωμα η κορυφαία από τις McLaren διαθέτει ένα carbon πλαίσιο, που είναι μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας της 720S, το οποίο την βοηθά να κρατήσει το βάρος της πολύ χαμηλά, στα 1.198 κιλά.

    Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε και στα φρένα, τα οποία σύμφωνα με τη Αγγλική εταιρία είναι τα πιο εξελιγμένα που έχουν εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητό της, χρησιμοποιώντας carbon κεραμικούς δίσκους με τεχνολογία από τους αγώνες.

    Τα ελαστικά έχουν επίσης εξελιχθεί ειδικά για τη Senna και είναι τα Pirelli P Zero Trofeo R για χρήση σε πίστα, αλλά και με έγκριση για το δρόμο. Στον κινητήρα, ο γνωστός 4λιτρος V8 biturbo της McLaren 720s έχει αυξήσει την απόδοση της ισχύος του στους 789 ίππους και τη ροπή στα 800 Nm.

    Συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, που στέλνει όλη την παραπάνω δύναμη και ροπή στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου. Ολοκληρώνοντας με την καμπίνα, εκεί υπάρχει ένα μάλλον μινιμαλιστικό design στα πρότυπα αγωνιστικών κατασκευών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά ανθρακονήματα.

    Ξεχωρίζουμε το μικρό άνοιγμα των πλαϊνών παραθύρων με σταθερό ένα μεγάλο τμήμα τους, τα carbon λεπτά καθίσματα που θα είναι μοναδικής σχεδίασης για κάθε μια από τις 500 Senna που θα κατασκευαστούν, αλλά και την λεπτή οθόνη μπροστά από τον οδηγό αντί για πίνακα οργάνων.

    Το hypercar ήδη αναπαύεται στο μεγάλο parking, της εφοπλιστικής οικογένειας Λεντούδη… Να σας θυμίσω επίσης ότι το  2013 είχε γίνει γνωστό ότι μια Bugatti Veyron αξίας 1.277.000 ευρώ – το πιο γρήγορο εμπορικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο με τελική ταχύτητα 400 χιλιόμετρα την ώρα (ανατομή του F-16)- βρίσκεται παρκαρισμένη στο υψηλών προδιαγραφών γκαράζ της βίλας του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη στα Βόρεια προάστια.

    Και δεν είναι το μονάκριβο και συλλεκτικό αυτοκίνητο που βρίσκεται στα χέρια του μανιώδη συλλέκτη αυτοκινήτων.

    Ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα «ιστορικής και πραγματικής» αξίας που έχει στην κατοχή του ο εφοπλιστής είναι μια Ferrari F-40 που είχε φτιαχτεί για τον γιο Αννιέλι και μια μαύρη Μερσεντές 300D με την οποία κυκλοφορούσε ο Πάπας Παύλος ο ΣΤ’.

    Κουίζ

    Όταν με το καλό η αγορά μπει και πάλι σε τροχιά θα δούμε μια μεγάλη αλλαγή στην μετοχική σύνθεση μιας επιχείρησης που σήμερα μετράει περίπου 15 χρόνια ζωής και είναι υπερχρεωμένη με βάση τα μεγέθη της.

    Ο τιμονιέρης γνώστης της οικονομίας, βρήκε τρόπο να σώσει το μαγαζί, να μειώσει τον δανεισμό μέσω Λονδίνου αλλά το πράγμα σκάλωσε στον κορονοϊό…

    Είναι όμως ζήτημα μηνών να πάρει εμπρός το σχέδιο ανακούφισης και η τράπεζα έχει δώσει το πράσινο φως…