ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που διεξήχθη στα πλαίσια του εξαμηνιαίου Βαρόμετρου της, οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν παραπάνω απ’ ότι πέρσι την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, για την αγορά δώρων και αγαθών για τα εορταστικά τους τραπέζια.
Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές για την αγορά δώρων, είτε προσωπικά είτε για συγγενείς και φίλους, έφθανε στα 151 ευρώ, έναντι 131 ευρώ πέρυσι, ήτοι αύξηση 15,3%. Αύξηση καταγράφηκε, επίσης, στην πρόθεση δαπάνης για εορταστικά τραπέζια: από 115 ευρώ το 2023 ανά νοικοκυριό στα 135 ευρώ φέτος, ήτοι αύξηση 17,4%.
Περίπου σταθερή, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καταγράφηκε η πρόθεση πραγματοποίησης κάποιου ταξιδιού ή εκδρομής κατά τη διάρκεια των εορτών, καθώς φέτος το 10% των καταναλωτών, δήλωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι, σε αντίθεση με πέρσι που ήταν το 9%, εκ του οποίου το 7% θα διάλεγε προορισμό ελληνικό και μόνο το 3% θα πήγαινε εκτός συνόρων.
Επιπλέον, το 15% ανέφεραν ότι θα ταξιδέψουν με διαμονή σε φίλους/συγγενείς ή σε ιδιόκτητο σπίτι (όσο και το 2023), είτε στο εσωτερικό (13%), είτε στο εξωτερικό (2%).
Τέλος, το 72% των καταναλωτών δεν θα πραγματοποιούσε κάποιο ταξίδι κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, ελαφρώς μειωμένο από το περσινό 73%.
Διαβάστε επίσης
Pakistan airlines: Πώς απολογήθηκε για την καμπάνια που θύμισε την 11η Σεπτεμβρίου!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη