• Οικονομία

    Ο πιο αγαπημένος CEO του κόσμου δίνει μια σημαντική συμβουλή

    linkedin - jeff weiner


    Με βαθμολογία 97% στην αποδοχή εργαζομένων του Glassdoor, ο Jeff Weiner, ο οποίος είναι CEO του Linkedin, έχει δημιουργήσει μια πολύ καλή φήμη στη δουλειά του και θεωρείται ως ένας από τους πιο αγαπημένους CEOs στον κόσμο.

    Ο Weiner μοιράστηκε πρόσφατα τις συμβουλές του για το τι χρειάζεται κανείς ώστε να προσεγγίσει τους υπαλλήλους σε ένα βαθύτερο επίπεδο:

    “Εμπνεύστε, ενδυναμώστε, ακούστε και εκτιμήστε. Η άσκηση οποιουδήποτε από αυτά μπορεί να βελτιώσει την εμπλοκή των εργαζομένων, καθώς και η εξάσκηση και των τεσσάρων μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι”.

    Φυσικά, οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν ότι αυτές οι τέσσερις ιδιότητες θα ήταν επωφελείς για την ηγεσία οποιασδήποτε επιχείρησης. Αλλά πώς αναπτύσσετε και ασκείτε αυτές τις ιδιότητες στην καθημερινή ζωή;

    Ακολουθούν ορισμένα πρακτικά βήματα:

    Ενδυνάμωση
    Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενδυναμώσετε τους υπαλλήλους σας, με το να τους παρέχετε: την ευελιξία να εργάζονται εξ αποστάσεως, τα εργαλεία που χρειάζονται για να κάνουν την καλύτερη δουλειά τους, την ελευθερία και την ψυχολογική ασφάλεια που απαιτούνται για να εξερευνήσουν νέες ιδέες, να πειραματιστούν και να εκφράσουν αποκλίνουσες απόψεις. Φυσικά, η καλή ηγεσία συνεπάγεται τη διατήρηση του ενδιαφέροντος για το έργο των ανθρώπων σας και την παροχή χρήσιμων συμβουλών όταν είναι απαραίτητο.

    Ακρόαση
    Οι αποτελεσματικοί ηγέτες γνωρίζουν ότι η καλή ακρόαση είναι τέχνη. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δώσετε πλήρη προσοχή στο άλλο άτομο. Αντισταθείτε στην ανάγκη να διακόψετε. Επίσης, αποφύγετε να προσπαθήσετε να λύσετε το πρόβλημα. Αντ ‘αυτού, προσπαθήστε να καταλάβετε πώς η σκέψη του άλλου ατόμου είναι παρόμοια ή διαφορετική από τη δική σας και εστιάστε στη μάθηση από την οπτική γωνία του άλλου ατόμου. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτά τα μαθήματα για να βελτιώσετε την κατανόησή σας για τους άλλους και τις καταστάσεις τους, να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας και να διευρύνετε τη συνολική σας σκέψη.

    Εκτίμηση
    Η εκτίμηση προς τους ανθρώπους σας είναι κάτι περισσότερο από το να λέτε σε κάποιον: “Καλή δουλειά”. Δεν πρόκειται για κολακεία ή έπαινο. Η αληθινή εκτίμηση ψάχνει για το καλό στους άλλους, βλέπει τα δυναμικά τους στοιχεία. Θα πρέπει να ενισχύσετε θετικά την καλή συμπεριφορά των υπαλλήλων σας όταν τη βλέπετε και να τους ενθαρρύνετε να συνεχίσουν. Κάθε ένας από τους ανθρώπους σας είναι ταλαντούχος με διαφορετικούς τρόπους. Με το να μαθαίνεις να αναγνωρίζεις το ταλέντο αυτό, μόνο καλά αποτελέσματα θα έχεις.

    Έμπνευση
    Ο Weiner θεωρεί πως τα προηγούμενα τρία χαρακτηριστικά θα σας βοηθήσουν να δώσετε έμπνευση. Αν πραγματικά θέλετε να εμπνεύσετε, μην προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε τους άλλους με το σχολείο στο οποίο πήγατε ή τις σπουδές που κάνατε. Τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία για τους ανθρώπους που ηγείστε αυτή τη στιγμή. Αντ ‘αυτού, να είστε πρόθυμοι να: αφαιρείτε χρόνο από το πολυάσχολο πρόγραμμά σας για να τους βοηθήσετε με ένα πρόβλημα, να τους δείξετε ότι παραμένετε κοντά τους ακόμα και όταν κάνουν λάθη, να ορίσετε το παράδειγμα και να τους δείξετε τον δρόμο.

    Οι ηγέτες που αναγνωρίζουν τη σημασία της ταπεινότητας και της συναισθηματικής νοημοσύνης είναι εκείνοι που είναι σε θέση να εμπνεύσουν.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τέσσερις CEOs αποκαλύπτουν το πρώτο πράγμα που κάνουν μόλις φτάσουν στη δουλειά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κορυφαίοι CEO’s σας συμβουλεύουν πώς να χτίσετε λαμπρή καριέρα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποια είναι η καθημερινότητα του CEO της Google;



    ΣΧΟΛΙΑ