Αύξηση 0,3% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, με τον τζίρο να κινείται ανοδικά στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε φαρμακευτικά-καλλυντικά (9,9%), βιβλία-χαρτικά-λοιπά είδη (5,2%), ένδυση-υπόδηση (1,4%), καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (0,5%) και έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (0,1%). Αντίθετα, μειώθηκαν σε πολυκαταστήματα (2%), τρόφιμα-ποτά-καπνό (0,6%) και μεγάλα καταστήματα τροφίμων (0,5%).

1

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 0,3% τον Μάρτιο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2024, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2025 σημείωσε αύξηση 2%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,4% τον Μάρτιο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2025.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 1,2% τον Μάρτιο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2024, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2025 σημείωσε αύξηση 5%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,7% τον Μάρτιο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2025.

Αναλυτικά τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ εδώ

Διαβάστε επίσης:

Η JTI υποστηρικτής του Φεστιβάλ Natsu Matsuri για 4η συνεχόμενη χρονιά

Lidl Ελλάς: Αναδεικνύει την αξία της συνεργασίας με την Εβροφάρμα σε ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής

Ανεργία: Στο 8,3% υποχώρησε τον Απρίλιο – Κεραμέως: Η χαμηλότερη των τελευταίων 17 ετών