ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Lidl Ελλάς, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, διοργάνωσε ένα μοναδικό press trip στις εγκαταστάσεις της Εβροφάρμα, στρατηγικού της συνεργάτη επί 22 χρόνια, στο Διδυμότειχο.
Στην αποστολή συμμετείχαν συνολικά 30 δημοσιογράφοι από την Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και συνεργάτες από το #teamLidl, σε μία εμπειρία που ανέδειξε τη σύνδεση των ποιοτικών προϊόντων με τον τόπο και τους ανθρώπους της παραγωγής.
Η εμπειρία του press trip ξεκίνησε με μία συμβολική επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Δέλτα του Έβρου, έναν από τους σημαντικότερους υδροβιότοπους της χώρας. Αναδεικνύοντας τον δεσμό ανάμεσα στο φυσικό περιβάλλον και την αγροδιατροφή, η εταιρεία επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της απέναντι στην τοπική κοινωνία και το περιβάλλον, μέσα από ουσιαστικές δράσεις, όπως η αναδάσωση που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στις πυρόπληκτες περιοχές του Έβρου σε συνεργασία με τη We4All.
Στη συνέχεια, κατά την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Εβροφάρμα, οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στους χώρους παραγωγής και ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες μεθόδους που εφαρμόζονται σε όλα τα στάδια της διαδικασίας: από τη συλλογή του γάλακτος έως την τελική συσκευασία και διανομή.
Στο πλαίσιο αυτής της επίσκεψης πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις από τον κ. Γιάννη Καρανάτσιο, Chief Merchandising Officer και Μέλος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς και τον κ. Δημήτρη Μήτιο, Senior Purchasing Manager, Fresh & Frozen Food της Lidl Ελλάς.
Οι ομιλίες επικεντρώθηκαν στην ιστορία του brand ΓΑΛΠΟ, το πρόσφατο rebranding και τη στρατηγική συνεργασία με την Εβροφάρμα, η οποία ξεκίνησε το 2003 και εξελίσσεται δυναμικά μέχρι σήμερα. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αξία της συνεργασίας η οποία στηρίζει τη βιομηχανική ανάπτυξη της Θράκης και προωθεί την εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων μέσω του διεθνούς δικτύου της Lidl.
Ακολούθησε παρουσίαση από τον κ. Χρήστο Παπαζηλάκη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εβροφάρμα, ο οποίος αναφέρθηκε στη μακρόχρονη πορεία και την επιτυχημένη ανάπτυξη της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια των ομιλιών ανακοινώθηκε και η κυκλοφορία δύο νέων γεύσεων κεφίρ ΓΑΛΠΟ: κεφίρ με ροδάκινο-βερίκοκο και κεφίρ με κακάο το αμέσως επόμενο διάστημα, εμπλουτίζοντας ακόμα περισσότερο την προϊοντική γκάμα που μπορούν να βρουν οι πελάτες στα καταστήματά της, πάντα σε τιμές Lidl.
Η ξενάγηση ολοκληρώθηκε με γευσιγνωσία των προϊόντων ΓΑΛΠΟ και ένα απολαυστικό γεύμα στον φιλόξενο χώρο της εταιρείας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ποιότητας και γεύσης.
Η Lidl Ελλάς, υποστηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική παραγωγή, συνεργάζεται με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως τα γαλακτοκομικά και τα τυροκομικά προϊόντα προέρχονται από 36 Έλληνες προμηθευτές, εκ των οποίων οι 17 παράγουν τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ και Νώμα.
Τέλος, την Κυριακή 1η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα στην Πλατεία Συντάγματος (Αθήνα) και στο Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Νέα Παραλία (Θεσσαλονίκη), από τις 09:00 έως τις 15:00, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ και να ενημερωθεί για τα οφέλη του γάλακτος στη διατροφή. Η Lidl Ελλάς προσκαλεί όλους να συμμετάσχουν σε αυτήν τη γιορτή γεύσης και ποιότητας.
Διαβάστε επίσης
Η ICONIC INTER CARS EXPO 2025 επιστρέφει για να γράψει ιστορία!
ΕΟΤ: Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική προωθούνται δυναμικά στην βρετανική αγορά
IWG: Ανοίγει δωρεάν τους χώρους της και αναδεικνύει τα οφέλη της υβριδικής εργασίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μερτς: Συνάντηση με τον Τραμπ την Πέμπτη στην Ουάσινγκτον
- Κοντογεώργης: Έχουμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα των πολιτικών μας στην Κοζάνη
- Αττική: Εντοπίσθηκε εργαστήριο νόθευσης και επανατυποποίησης κοκαΐνης – Συνελήφθη 39χρονος
- Χαράλαμπος Φείδας μετα την απόφαση του ΣτΕ: Στόχος ήταν το ΑΠΘ να βελτιώσει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο
