ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Black Friday πλησιάζει και το καταναλωτικό κοινό είναι έτοιμο να ξεχυθεί στους δρόμους για τον εντοπισμό μεγάλων ευκαιριών. Παρόλα αυτά θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αγορές μας.
Εν όψει τις 23ης Νοεμβρίου η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή παρέχει επτά χρήσιμες συμβουλές για τους καταναλωτές.
Πιο αναλυτικά:
-Διενεργήστε έρευνα αγοράς από τώρα.
Εντοπίστε τα προϊόντα που πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και σημειώστε την τιμή τους, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να έχετε πραγματική εικόνα του ύψους των εκπτώσεων που θα ανακοινωθούν την Black Friday.
-Μην κάνετε βιαστικές αγορές.
Αγοράστε αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Κάντε προσεκτική έρευνα αγοράς, συγκρίνοντας τιμές και ποιότητες προϊόντων.
-Μην αγοράσετε ένα προϊόν, απλά επειδή είναι σε προσφορά.
Μελετήστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις σας. Αναζητήστε κριτικές (reviews) για την ποιότητα του προϊόντος. Αξιολογήστε την τελική τιμή, όχι την έκπτωση.
-Αξιοποιήστε το διαδίκτυο.
Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο, όχι μόνο για πραγματοποίηση αγορών, αλλά και για να εντοπίσετε εναλλακτικά προϊόντα, κριτικές για το προϊόν που σας ενδιαφέρει, καθώς και την τιμή πώλησης του προϊόντος από άλλους προμηθευτές.
-Η τιμή δεν πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο.
Ιδιαίτερα αν σκοπεύετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν αξίας (πχ. κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή), είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την αξιοπιστία και την ποιότητα εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου πωλητή. Ρωτήστε άλλους καταναλωτές για τις εμπειρίες τους, όπως για παράδειγμα η ανταπόκριση του πωλητή σε θέματα εγγυήσεων.
-Καθορίστε τον προϋπολογισμό σας από πριν.
Είναι προφανές ότι την ημέρα του Black Friday θα υπάρξουν αρκετές προσφορές και θα είναι εύκολο να παρασυρθείτε. Καθορίστε από πριν τι χρειάζεστε και το μέγιστο ποσό που θέλετε να διαθέσετε, έχοντας υπόψη τις οικονομικές σας δυνατότητες.
-Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών του καταστήματος, πριν προβείτε σε αγορά.
Να θυμάστε ότι σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, για αγορές από κατάστημα δεν υπάρχει νομική υποχρέωση και επαφίεται στην πολιτική του κάθε καταστήματος αν θα αποδεχτεί επιστροφές ή αλλαγές. Αυτό προφανώς και δεν ισχύει για αγορές μέσω διαδικτύου, όπου οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι και 14 ημέρες μετά την παραλαβή του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Black Friday 2018: Πότε θα γίνει η μεγάλη «κατάρρευση» των τιμών – Ποια καταστήματα θα συμμετέχουν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αrogi.gov: Άνοιξε η πλατφόρμα για τους πληγέντες από τις πρόσφατες πλημμύρες
- Τσίπρας: Δεν πρέπει να μένεις βουβός, όταν αποσύρεσαι από την πρώτη γραμμή
- Στυλιανίδης: Έχουμε βρει 300 εκατομμύρια και ξεκινάμε ν’ αναπτύξουμε λιμενικές υποδομές
- Δένδιας: Προχωρούμε με δημιουργική προσέγγιση στα εξοπλιστικά προγράμματα και αλλαγές στη στρατιωτική θητεία