ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Capital Maritime & Trading, συμφερόντων του Ευάγγελου Μαρινάκη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε δύο ακόμη νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη νοτιοκορεατική HD Hyundai Mipo.
Τα δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ είναι χωρητικότητας 2.800 teu και ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering.
Η HD KSOE τοποθετεί την τιμή ναυπήγησης τους στα 156,4 δισεκατομμύρια KRW (114 εκατομμύρια δολάρια) ή 57 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Η παραγγελία των δύο πλοίων της Capital ανεβάζει τον αριθμό των πλοίων Chittagongmax χωρητικότητας 2.800 teu στα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo σε 10, μετά από οκτώ νεότευκτα πλοία που έγιναν τον Απρίλιο με αναφερόμενη τιμή 55 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Η HD Hyundai Mipo έχει προγραμματίσει να παραδώσει τη σειρά των 2.800 teu το 2027.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πέγκυ Κλιάφα: Επιδιώκω ανανοηματοδότηση της πραγματικότητας
- Οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς στη μάχη των οδικών έργων – Ποιοι διεκδικούν συμβάσεις άνω του 1 δισ. ευρώ
- Jackaroo, Pizza Hut, Taco Bell, Mailo’s: Σκληρή μάχη στο νέο «Ελντοράντο» των Fast Food
- BofA και Morgan Stanley «βλέπουν» Ελλάδα και ελληνικές μετοχές στο επίκεντρο για το 2026