ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Capital Maritime & Trading, συμφερόντων του Ευάγγελου Μαρινάκη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε δύο ακόμη νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη νοτιοκορεατική HD Hyundai Mipo.
Τα δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ είναι χωρητικότητας 2.800 teu και ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering.
Η HD KSOE τοποθετεί την τιμή ναυπήγησης τους στα 156,4 δισεκατομμύρια KRW (114 εκατομμύρια δολάρια) ή 57 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Η παραγγελία των δύο πλοίων της Capital ανεβάζει τον αριθμό των πλοίων Chittagongmax χωρητικότητας 2.800 teu στα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo σε 10, μετά από οκτώ νεότευκτα πλοία που έγιναν τον Απρίλιο με αναφερόμενη τιμή 55 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Η HD Hyundai Mipo έχει προγραμματίσει να παραδώσει τη σειρά των 2.800 teu το 2027.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λήξη shutdown στις ΗΠΑ: Ο Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε νόμο που τερματίζει τη δημοσιονομική παράλυση
- Ανδρέας Σιάμισιης (Helleniq Energy): Μπορούμε να κάνουμε το FSRU- Πώς θα ενισχύσουμε την Enerwave (πρώην Elpedison)
- Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Έρχονται μεγάλες αλλαγές στο έργο- Τι θα φέρει η νέα μελέτη
- Τα «τραπεζώματα» του ΚΜ, το νέο κρίσιμο ταξίδι του Παπασταύρου, ο σκοτωμός στην Κύπρο και γιατί δεν μιλά ο Καραμανλής