Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα φέρνει η ΔΕΗ, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της, Γιώργο Στάσση να εγκαινιάζει το ΔΕΗ blue

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9