Έπειτα από 81 χρόνια παραγωγής, ο θρυλικός σκαραβαίος της Volkswagen, που έχει πουλήσει συνολικά 23 εκατομμύρια κομμάτια, έκλεισε τον κύκλο του με το τελευταίο αυτοκίνητο να κατασκευάζεται στην πόλη Πουέμπλα του Μεξικού.
Μάλιστα, οι τελευταίοι 65 σκαραβαίοι της Ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των 21.000 δολαρίων (περίπου 18.500 ευρώ).
Αυτή η «τελική εκδοχή» πάντως δεν έχει τίποτα το κοινό με τον πρόγονό του, το «αυτοκίνητο του λαού» που εμπνεύστηκε προπολεμικά ο Αδόλφος Χίτλερ και γέννησε η ιδιοφυΐα του Φερντινάντ Πόρσε.
Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει το 1938. Δεν έχει, όμως, καμία σχέση με το όχημα που προτιμούσαν οι νέοι τις δεκαετίες του 1960 και ’70, το οποίο ενσάρκωνε τη δίψα της γενιάς εκείνης για «Ειρήνη και Αγάπη» και το οποίο συχνά ήταν πολύχρωμο, καλυμμένο με σχέδια και αμέτρητα λουλούδια.
Είναι, όμως, αυτό το οριστικό τέλος;
Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen America, Scott Keogh, στο Business Insider, «Ποτέ μη λες, ποτέ!».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κρίσεις πανικού: Πώς εκδηλώνονται, ο κρυφός κίνδυνος – Εξηγεί ο αν. καθ. Ψυχιατρικής Β. Μασδράκης
- Μαρίνα Εφραίμογλου: Πώς η επένδυσή της στον Μυστρά φέρνει την Ελλάδα στο επίκεντρο του παγκόσμιου wellness
- Η Αττική Οδός πυροδοτεί τα κέρδη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Άλμα στα μεγέθη του α’ τριμήνου 2025
- Όλη η αλήθεια για το μπάσκετ και το ΜΜ, τι συμβαίνει σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AKTOR, o γιαπωνέζος (wanna be) πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού, τα 4 νέα πλοία του Πολέμη, και ένα quiz με την άφιξη του Τράμπ στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Η αποτυχία Βρούτση με το μπάσκετ, το Helikon (πιο) δυνατά στην Alpha, το νέο deal του Ψάλτη, το παλτό του Λύκου, τα 6 πλοία της Λούλου Ζειν, η ΑΜΚ του Λάμπρου, και η συγκίνηση της Κεραμέως
