Έπειτα από 81 χρόνια παραγωγής, ο θρυλικός σκαραβαίος της Volkswagen, που έχει πουλήσει συνολικά 23 εκατομμύρια κομμάτια, έκλεισε τον κύκλο του με το τελευταίο αυτοκίνητο να κατασκευάζεται στην πόλη Πουέμπλα του Μεξικού.
Μάλιστα, οι τελευταίοι 65 σκαραβαίοι της Ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των 21.000 δολαρίων (περίπου 18.500 ευρώ).
Αυτή η «τελική εκδοχή» πάντως δεν έχει τίποτα το κοινό με τον πρόγονό του, το «αυτοκίνητο του λαού» που εμπνεύστηκε προπολεμικά ο Αδόλφος Χίτλερ και γέννησε η ιδιοφυΐα του Φερντινάντ Πόρσε.
Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει το 1938. Δεν έχει, όμως, καμία σχέση με το όχημα που προτιμούσαν οι νέοι τις δεκαετίες του 1960 και ’70, το οποίο ενσάρκωνε τη δίψα της γενιάς εκείνης για «Ειρήνη και Αγάπη» και το οποίο συχνά ήταν πολύχρωμο, καλυμμένο με σχέδια και αμέτρητα λουλούδια.
Είναι, όμως, αυτό το οριστικό τέλος;
Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen America, Scott Keogh, στο Business Insider, «Ποτέ μη λες, ποτέ!».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης: Η διεθνής απήχηση του kidsWallet, οι επενδύσεις στην Παιδεία, το 1566 στην Υγεία και το πρόγραμμα «ΑΙΓΙΣ»
- Ο μυστικός κόσμος της γυναίκας στην αρχαιότητα Μουσείο Μπενάκη: Γράφει ο δρ Γιώργης Μαγγίνης
- Οι επενδυτικοί παράλληλοι βίοι Σκλαβενίτη- Παντελιάδη
- ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής: Μόνο ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι αντίθετος στην ανεξαρτησία της δικαιοσύνης από το Υπουργικό Συμβούλιο — Κάτι ξέρει

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Τα αλλάζει όλα ο Πιερρακάκης σε ενοίκια, Airbnb, μεγάλους ελέγχους, λαθρεμπόριο έως και καθημερινές πληρωμές
Tο Δικαστήριο του Λονδίνου έδωσε το πράσινο φως για να αποκτήσει o Χάρης Καρώνης το 48,5% της Viva από την JPMorgan
