• Mononews TV

    Τα σχέδια του Παύλου Μυλωνά για τη νέα Εθνική Τράπεζα και το rebranding – mononewsTV

    • NewsRoom

    Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, την οποία παρακολούθησαν 100 από τους πλέον επιφανείς Έλληνες επιχειρηματίες και εφοπλιστές, η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας παρουσίασε το νέο logo της, από το οποίο έχουν απαλειφθεί  οι λέξεις «της Ελλάδος».

    «Κοιτάμε μπροστά, θέλουμε να μεγαλώσουμε περισσότερο την Εθνική Τράπεζα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO Παύλος Μυλωνάς.

    Η Εθνική –όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές– εξετάζει όλα τα σενάρια προκειμένου να αποκτήσει παρουσία στο εξωτερικό, κυρίως στην Ευρώπη, μέσα από εξαγορά ποσοστού τόσο σε τράπεζα όσο και σε fintech εταιρείες, αλλά και στο εσωτερικό με εξαγορές που θα προσδώσουν αξία, όπως έγινε με την Epsilon Net.

    Προχθές Δευτέρα, η παρουσίαση του rebranding έγινε στο κτίριο του Παλαιού Χρηματιστηρίου, με όλη την αίθουσα περιμετρικά να είναι ένα τεράστιο video wall.

    Και ο Παύλος Μυλωνάς στην ομιλία του έδειξε ακριβώς αυτό το πέρασμα της Εθνικής από το παρελθόν, και τη λογική του Δημοσίου στη νέα εποχή, με την τράπεζα να έχει επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, σημειώνοντας πως:

    «Η αλλαγή στην εταιρική μας εικόνα έρχεται να επισφραγίσει  τις ουσιαστικές αλλαγές  που έχουμε πετύχει τα τελευταία 5 χρόνια».

    Μάλιστα ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: «Δεν τολμούσαμε να κάνουμε το rebranding νωρίτερα, έπρεπε πρώτα να αλλάξουμε την τράπεζα».

    Και αναφέρθηκε στις μεγάλες αλλαγές  στις οποίες προχώρησε η Εθνική σε επίπεδο τεχνολογίας, εξυπηρέτησης της πελατείας, στη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων και φυσικά στη μεγάλη ανταπόκριση της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας στο πρόσφατα placement, όπου το ΤΧΣ διέθεσε το 22% (από το 40%) της συμμετοχής του.

    Η νέα ταυτότητα δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο, αλλά και με έντονο σεβασμό στην ιστορία. Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση, την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και τη δέσμευση να καθοδηγεί εμπνευσμένα.

    Να σημειωθεί ότι σήμερα η Εθνική παρέχει υπηρεσίες σε ένα σημαντικό τμήμα πληθυσμού της Ελλάδος εξυπηρετώντας 5,7 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες, και με 3,9 εκατομμύρια ψηφιακούς χρήστες.

    Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9



    ΣΧΟΛΙΑ