ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ με ποιον τρόπο το φαγητό φαίνεται τόσο λαχταριστό στα διαφημιστικά;
Την αποκάλυψη έκανε στο Business Insider ο φωτογράφος φαγητού Steve Giralt, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει συνεργαστεί με εταιρείες-κολοσσούς, όπως Hershey’s, Budweiser, Pepsi και Starbucks.
Όπως υποστήριξε ο ίδιος το εκπληκτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στην τηλεόραση, είναι δημιουργία μίας αρμονικής συμφωνίας ανθρώπων, κάμερας, και… ρομπότ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΒΙΠΕ Πατρών: Ξεκίνησε η τροφοδότηση της Δυτικής Ελλάδας με φυσικό αέριο
- Μερτς για νέο Πάπα: Στην Γερμανία προσβλέπουμε στο ποντιφικάτο σας με εμπιστοσύνη και θετική προσμονή
- ΥΠΑΑΤ: Στις 23 Ιουνίου ξεκινάει το πρόγραμμα ενίσχυσης των θερμοκηπιακών καλλιεργειών ύψους 150 εκατ. ευρώ
- Σάντσεθ για νέο Πάπα: Ελπίζω να συμβάλει στην ενίσχυση του διαλόγου και στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
