F

LIFE&STYLE

«Πανηγύρι» στα social media με την Άντζελα και τα jumbo

  • NewsRoom


Και εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα, βγαίνει η νέα διαφήμιση των jumbo για να σε διαψεύσει. Με την γιορτινή περίοδο του Πάσχα, φαίνεται να θέλησε να ασχοληθεί η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, με μια επιλογή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του νέου σποτ ταράζοντας για μια ακόμη φορά τα «ήσυχα» νερά της ελληνικής πραγματικότητας. Την αφορμή για τα διάφορα αρνητικά σχόλια σχετικά με την διαφήμιση, πυροδότησε η επιλογή του ρόλου για την «λαίδη» του λαϊκού ρεπερτορίου Άντζελα Δημητρίου.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι διαφημίσεις των jumbo έχουν βρεθεί στο στόχαστρο αρνητικής κριτικής, κυρίως για τις χαμηλού επιπέδου ιδέες διαφημίσεων τους, όπως και για τις αμφιλεγόμενες προσωπικότητες που πρωταγωνιστούν σε αυτές. Τα σενάρια των διαφημίσεων επίσης είναι αυτά που προκαλούν το μεγαλύτερο μένος των περισσότερων θεατών.

Αυτή την φορά η «ευρηματική» ομάδα των jumbo θέλησε να «προσλάβει» για πρωταγωνίστρια του νέου διαφημιστικού της σποτ την τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου, η οποία τα τελευταία χρόνια απασχολεί ιδιαίτερα τα ΜΜΕ, τις περισσότερες φορές με το να την σχολιάζουν αρνητικά. Όπως ήταν φυσικό λοιπόν η επιλογή της κ. Δημητρίου θα έφερνε τα ανάλογα αποτελέσματα.

Από την «κατακραυγή» της νέας διαφήμισης των jumbo, δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά και η ενεργή ομάδα του twitter, στο οποίο οι χρήστες του δεν σταμάτησαν να συντάσσουν τα σχολιαστικά τους tweets, οι οποίες περιείχαν μεγάλες δόσεις χιούμορ.

Τα καυστικά σχόλια των χρηστών του twitter σχολίασαν αρνητικά όλο το σενάριο, το σκηνικό και την πρωταγωνίστρια της διαφήμισης δικαιολογώντας πολλές φορές την «παράκρουση» της διαφημιστικής καμπάνιας των jumbo στο έντονο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας και στις επιπτώσεις της κυβέρνησης Τσίπρα.

Τα αρνητικά σχόλια συνεχίστηκαν και μας θύμισαν ακόμη και τις παλαιότερες αμφιλεγόμενες διαφημίσεις των jumbo, με πρωταγωνίστριες άλλες καλλιτέχνιδες του λαϊκού πενταγράμμου, όπως την συμμετοχή της Κατερίνας Στανίση σε άλλη διαφήμιση τους το 2014 παρουσιάζοντας τα σχολικά τους είδη.

Τελικά «είναι πολλά τα λεφτά Άρη»; Φαίνεται πως η εξαθλιωμένη οικονομική κατάσταση της χώρας μας, μετά από τα εξαντλητικά χρόνια των μνημονίων, έχει φέρει την κατάσταση εκτός ελέγχου. Για μια ακόμη φορά και στον βωμό του εύκολου και γρήγορου χρήματος, φαίνεται να καταλύονται όλες οι αρχές, όπως και οι σημαντικότερες παραδόσεις της χώρας, όπως αυτή του Πάσχα.

Πολλά ήταν επίσης τα tweets που αναφέρθηκαν στην οικονομική ανάγκη της τραγουδίστριας που φαίνεται να την «έριξαν» στην συνεργασία της με τα jumbo.

Απολαύστε εδώ μερικά από τα καλύτερα, τα πιο καυστικά και αστεία Tweets.

https://twitter.com/George_Kats/status/717964466734960641?lang=el

 

https://twitter.com/Pan_Bal/status/717810399580700672?ref_src=twsrc%5Etfw

 

Ένα γνωστό αμερικάνικο ρητό λέει «πως δεν υφίσταται ο όρος αρνητική διαφήμιση», εμείς μπορεί και να συμφωνήσουμε καθώς, όπως φαίνεται η «ασχήμια» των διαφημίσεων των jumbo έκαναν για μια ακόμη φορά την δουλειά τους, καταφέρνοντας να βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο. Ποιος όμως μπορεί να προβλέψει για πόσο ακόμη θα λειτουργεί αυτό το πρότυπο;

Διαβάστε επίσης: 

http://www.mononews.gr/jumbo-salos-me-ti-nea-diafimisi-pou-protagonisti-i-antzela-dimitriou-video/36292


ΣΧΟΛΙΑ