• media Sonia gif

    Media

    Ποια παίρνει τη θέση της Καραφυλλίδου στη Vogue, νέο σήριαλ με την Nielsen, το μικρό «ροκέ» στη σκακιέρα του Μαξίμου, ποιοι δημοσιογράφοι ετοιμάζονται για Βρυξέλλες και οι μεγάλες αλλαγές στην κορυφή του ΑΝΤ1

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Η Θάλεια Καραφυλλίδου φεύγει, η Έλις Κις έρχεται

    Η δοκιμασμένη και σίγουρη λύση της σεμνής και ταπεινής πλην ικανής Έλις Κις προκρίνεται προσώρας για τη θέση της διευθύντριας του περιοδικού «Vogue» στις Καθημερινές Εκδόσεις μετά την αιφνίδια όσο και ηχηρή αποχώρηση της Θάλειας Καραφυλλίδου την περασμένη εβδομάδα έχοντας πρώτα περάσει από το γραφείο του διευθυντή της «Καθημερινής, Αλέξη Παπαχελά που πήρε και την τελική απόφαση της αποπομπής της με την διευθύντρια marketing Αλεξία Κορωναίου να τον σιγοντάρει…

    Η Έλις Κις δεν είναι και χθεσινή, σίγουρα είναι απολύτως αποδεκτή από τη μικρή κοινότητα του περιοδικού και το οικοσύστημα του οργανισμού των Καθημερινών Εκδόσεων.

    Γεννήθηκε στο Εδιμβούργο της Σκωτίας το 1968. Σπούδασε Ευρωπαϊκές Σπουδές και Ιταλικά στο Πανεπιστήμιο του Κεντ στην Αγγλία και πήρε μέρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών Erasmus φοιτώντας στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια στην Ιταλία. Εργάστηκε στην εφημερίδα International Herald Tribune στο Παρίσι (1992-1997) και στη συνέχεια εντάχθηκε στην ομάδα της Kathimerini English Edition, την καθημερινή αγγλόφωνη έκδοση της Καθημερινής, αρχικά ως συντάκτρια και αργότερα ως αρχισυντάκτρια του πολιτιστικού τμήματος (1998-2016).

    Έχει συνεργαστεί με το δορυφορικό κανάλι ERT SAT κάνοντας ρεπορτάζ για την τηλεοπτική εκπομπή Hellenic Weekly.

    Κείμενα της Έλις έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και διεθνή έντυπα, μεταξύ των οποίων η πρώην International Herald Tribune (νυν International New York Times) και η καθημερινή εφημερίδα της βιομηχανίας της μόδας Women’s Wear Daily (WWD).

    Νέους όρους βάζουν στη Nielsen Measurement Μαρινάκης, Βαρδινογιάννης και Κυριακού,  το σκέφτεται η πλευρά Σαββίδη

    Αρχικά στο κόστος και στη συνέχεια στα τεχνικά ζητήματα εστιάζει η σκληρή διαπραγμάτευση των καναλαρχών με την εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen Measurement που πρόσφατα εμφάνισε… αρρυθμίες στις μετρήσεις των καναλιών.

    Το ετήσιο κόστος, μετά και τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Nielsen Measurement και τους καναλάρχες, κυμαίνεται γύρω στις 320.200 ευρώ ανά σταθμό με έξτρα χρέωση μόλις 25.000 ευρώ για το δεύτερο κανάλι κάθε  τηλεοπτικού ομίλου.

    Προσώρας με τη Nielsen φαίνεται να έχουν συμφωνήσει Mega, ΑΝΤ1, Star και Alpha, ενώ σε στάδιο σύνταξης προσυμφώνου βρίσκεται το Open, καθώς θεωρεί υψηλό το τίμημα για τις επιδόσεις του.

    Να επισημάνουμε ότι ανεξάρτητα από το αν ένα κανάλι συνάψει συμφωνία με την εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης, αυτή μετρά τους πάντες απλώς δεν παραδίδει data στους παίκτες της αγοράς με τους οποίους δεν συνεργάζεται.

    Η συζήτηση, πάντως, για τη βελτίωση των τεχνικών προδιαγραφών της μέτρησης δεν έχει κλείσει καθώς είναι δύσκολο να θεραπευθούν οι παθογένειες σε ένα πολύπλοκο οικοσύστημα που μεταδίδει περιεχόμενο με διάφορους τρόπους (επίγεια ψηφιακή μετάδοση, ευρυζωνικά δίκτυα κα).

    Το μικρό «ροκέ» στη σκακιέρα του Μαξίμου, ο Δημήτρης Τσιόδρας που φεύγει και η ηλεκτρική καρέκλα που άφησε πίσω του

    Ένα μικρό ροκέ αναμένεται στη σκακιέρα του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού με τον Δημήτρη Τσιόδρα να διεκδικεί θέση στα έδρανα του Ευρωκοινοβουλίου και τον επί σειρά ετών συνεργάτη του Κυριάκου Μητσοτάκη, Χρήστο Ζωγράφο, να προαλείφεται για τη θέση του.

    Ο Βαρβιτσιώτης, ο Παρκς, ο Λιβάνιος και η «Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει»

    Με την ίδια ομάδα επικοινωνιολόγων και διαφημιστών που χρησιμοποίησε και στις εθνικές εκλογές θα πορευτεί ο πρωθυπουργός και στο δρόμο προς τις ευρωεκλογές.

    Έτσι, εκτός από τον επικοινωνιολόγο Θωμά Βαρβιτσιώτη, τον (νιόπαντρο) ελληνοαμερικανό επικοινωνιολόγο Έρικ Παρκς, τον υφυπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο για τις δημοσκοπήσεις, τη διαφημιστική  καμπάνια της ΝΔ θα «τρέξει» η Frank and Fame που, ως γνωστόν, επιμελήθηκε και τις προηγούμενες εκστρατείες.

    Δημοσιογράφοι έτοιμοι για Βρυξέλλες

    Μια θέση στα έδρανα του Ευρωκοινοβουλίου διεκδικούν αρκετοί δημοσιογράφοι.

    Στη δημοσιογραφική οικογένεια της γαλάζιας παράταξης συμπεριλαμβάνονται εκτός από τους Δημήτρη Τσιόδρα και Γιώργο Αυτιά, η νυν ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη, η Βίκυ Φλέσσα και ο Νίκος Στέφος. Τη δημοσιογραφική γαλάζια οικογένεια των υποψηφίων πλαισιώνει και η Ελεονώρα Μελέτη που την περασμένη Πέμπτη αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές της μέσω skype…λόγω του ΦΕΚ που απαγορεύει πλέον σε υποψήφιους ευρωβουλευτές να εμφανίζονται στις εκπομπές τους. Την εκπομπή παρουσίασε ο Θανάσης Πάτρας, ενώ η Ελεονώρα στη σύνδεσή της ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ένα τεράστιο ευχαριστώ και στον κόσμο για τα τρία αυτά χρόνια που ζήσαμε μαζί, τα οποία αποχαιρετώ στην παρούσα φάση, αλλά δεν έχω νεότερα ως προς την ανανέωση του τηλεοπτικού μας ραντεβού. Και να είχα, δεν θα το έκανα εγώ… Η τηλεόραση θα παραμείνει στη ζωή μου με όποιον τρόπο, απλά υπό διαφορετικές συνθήκες. Αυτά!… Ραντεβού τον Σεπτέμβρη θα πω εγώ!».

    Στον ΣΥΡΙΖΑ από τον κλάδο των δημοσιογράφων την ψήφο των πολιτών διεκδικεί ο Κώστας Αρβανίτης, ο Λάμπρος Παναγιώτου, δημοσιογράφος της ΕΡΤ και Δημήτρης Πανόπουλος ενώ εκτός «αρένας» έχει τεθεί ο Δημήτρης Παπανώτας.

    Στο ΠΑΣΟΚ μόνος δημοσιογράφος υποψήφιος θα είναι ο Σάκης Αρναούτογλου ενώ στις πρώτες υποψηφιότητες της Νέας Αριστεράς θα είναι ο εν ενεργεία ευρωβουλευτής, ο οποίος εξελέγη με τον ΣΥΡΙΖΑ και αποχώρησε, Στέλιος Κούλογλου.

    Ο Μανώλης Αναγνωστάκης θα είναι υποψήφιος με τον Ανδρέα Λοβέρδο και τους «Δημοκράτες».

    Από το ΚΚΕ η Ιωάννα Κολοβού, συνταξιούχος δημοσιογράφος, και οι Νίκος Αγγελίδης και Χριστίνα Παναγιωτακοπούλου.

    Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος θέλει φόρο συνδρομητικής, ο Κώστας Κυρανάκης τον καταργεί – και η αγορά αγωνιά

    Ο πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ) Λεωνίδας Χριστόπουλος δεν θα μπορούσε να ήταν πιο ξεκάθαρος στο Delphi Forum IX. Σε ένα πάνελ, αφιερωμένο στο μέλλον και τις προοπτικές της κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα και ενόψει της συζήτησης του νομοσχεδίου για τη «Δημιουργική Ελλάδα», ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΕΚΟΜΕ, Λεωνίδας Χριστόπουλος, ανέφερε πως «πλέον το 50% των τελών συνδρομητικής τηλεόρασης θα πηγαίνει μέσω του νέου φορέα (μετά τη συγχώνευση ΕΚΟΜΕ με Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου), στη στήριξη της Ελληνικής Κινηματογραφικής τέχνης». Αυτό αποτελεί ένα «πάγιο αίτημα των δημιουργών και των ανθρώπων του χώρου για την αύξηση των πόρων των χρηματοδοτικών εργαλείων που στηρίζουν την κινηματογραφική τέχνη», όπως ανέφερε και η κα Αμάντα Λιβανού, αντιπρόεδρος του ΣΑΠΟΕ.

    Η Κυβέρνηση ωστόσο έχει και άλλη άποψη που εκφράζεται δια στόματος του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνου Κυρανάκη ο οποίος σε άλλο συνέδριο έκανε λόγο για κατάργηση του φόρου συνδρομητικής τηλεόρασης 10%. «Υπάρχει επικοινωνία της ηγεσίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να εξεταστούν τι δημοσιονομικά περιθώρια υπάρχουν για την κατάργησή του», ήταν η αναφορά του αρμόδιου υφυπουργού. Και όλα αυτά στη «σκιά» των διαρροών περί αποδήμησης συγκεκριμένης πλατφόρμας και αλλαγής έδρας της προκειμένου να κάνει by pass τις φορολογικές επιβαρύνσεις όπως άλλωστε κάνει και ο ΑΝΤ1+.

    Στο ταμείο του ΕΚΟΜΕ 100 εκατ. ευρώ

    Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων, πως «ο νέος ενιαίος φορέας, θα έχει καλύτερη πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν και τον κινηματογραφικό τομέα, ώστε να μην υπάρξουν φαινόμενα όπως η απεργία των δημιουργών στο Χόλυγουντ» και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «ο νέος φορέας θα πρέπει να ενσωματώσει τα θετικά των τεχνολογικών εξελίξεων στον κλάδο αλλά και να τον προστατεύσει από τις αρνητικές συνέπειες». Τέλος, ως προς το cash rebate, o κος Χριστόπουλος ανέφερε ότι «θα είναι δημοσιονομικά βιώσιμο, νομικά ασφαλές και προβλέψιμο και για τον φορέα και για τους επενδυτές και θα επικεντρωθεί και στις άλλες μορφές οπτικοακουστικών παραγωγών, όπως το animation και το ψηφιακό παιχνίδι».

    Ο νέος φορέας πάντως έχει εξασφαλίσει το ποσό των 100 εκατ. ευρώ από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης για τη χρηματοδότηση σειρών και ταινιών. Πιο σωστά, το τελικό ποσό που θα φτάσει στο ΕΚΟΜΕ ανέρχεται σε 100.120.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 100.000.000 ευρώ αφορά στη δημόσια δαπάνη και τα 120.000 ευρώ σε ιδιωτική τοποθέτηση. Στα χρήματα αυτά προστίθεται και τα 675.000 ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Και όλα αυτά ωστόσο όταν ο φορέας, καλείται να πληρώσει τις χρηματοδοτήσεις, που ενδεχομένως ανέρχονται σε έως και 150.000.000 ευρώ.

    H «survivor» Κουτσαυτάκη, ο Ατζούν Ιλίτζαλι και το «Exathlon»

    Δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την τύχη του Survivor έχει η Εύη Κουτσαυτάκη, διευθύνουσα σύμβουλος του ΣΚΑΙ, που καλοβλέπει να αντικαταστήσει το «φιλέτο» του prime time του καναλιού με το ριάλιτι «Exatlon», τα δικαιώματα του οποίου έχει και σε αυτήν την περίπτωση ο Τούρκος παραγωγός της Acun Medya, Ατζούν Ιλίτζαλι.

    Στον ΣΚΑΙ η άποψη που επικρατεί και συνδιαμορφώνεται από όλες τις πλευρές, διοίκηση και εμπορικό τμήμα, είναι ότι το «Survivor» μάλλον εμφανίζει- ανησυχητικά- σημάδια κόπωσης. Κονταροχτυπιέται με τις σειρές και βγαίνει ηττημένο ενώ πέφτει συχνά ημι-λιπόθυμο και από τη μάχη με το «Masterchef».

    Έτσι το νέο ριάλιτι που προτείνει ο Τούρκος παραγωγός φαίνεται ως επικρατέστερος διάδοχος καθώς τα έχει όλα χωρίς όμως το στοιχείο της συνύπαρξης, της επιβίωσης και του αλληλοσπαραγμού.

    Τα γυρίσματα του «Exatlon» πραγματοποιούνται επίσης στον Άγιο Δομίνικο, χωρίς όμως οι παίκτες του να πεθαίνουν της πείνας ή να κλέβουν φαγητό και τσιγάρα, αλλά παλεύουν σε πολύ δύσκολα αγωνίσματα. Γι’ αυτό εξάλλου οι παίκτες είναι όλοι πρωταθλητές στα αγωνίσματά τους ή σταρ του θεάματος με έντονα αθλητικά χαρακτηριστικά και τρόπο ζωής. Παρουσιαστής, έτσι κι αλλιώς, θα είναι ο Γιώργος Λιανός, ο οποίος θα βρίσκεται στο Φάληρο για την παρουσίαση του «The voice».

    Πώς ο Β. Μαρινάκης σώζει την τηλεοπτική θρησκευτική «παρτίδα»: Οι Ιερές Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας από το MEGATV.COM και το MEGA Play

    Δεν είναι η πρώτη φορά που το κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη σώζει τη θρησκευτική τηλεοπτική παρτίδα μεταδίδοντας θείες λειτουργίες. Τον περασμένο 15Αύγουστο ενώ κινδύνευσε να μείνει ακάλυπτη τηλεοπτικά η τέλεση της Θείας Λειτουργίας στην Παναγία Σουμελά, καθώς η ΕΡΤ δεν αναλάμβανε το project, το Mega έσωσε την τιμή του ελληνικού μηντιακού οικοσυστήματος ανταποκρινόμενο στην έκκληση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Φέτος η διοίκηση του καναλιού αποφάσισε το Mega να δώσει τη δυνατότητα στους τηλεθεατές, αρχής γενομένης από την ακολουθία του Ακάθιστου Ύμνου, την Παρασκευή 19 Απριλίου, να παρακολουθήσουν τις Ιερές Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας ζωντανά, μέσω του web site megatv.com και της υβριδικής πλατφόρμας του καναλιού, MEGA Play.

    Ειδικότερα, από την Παρασκευή 19 Απριλίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας οι τηλεθεατές θα μπορούν να συντονιστούν και να παρακολουθήσουν ζωντανά τις κατανυκτικές Ιερές Ακολουθίες από τον Καθεδρικό Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος Πειραιώς. Σημειώνεται, ότι τη Μεγάλη Τρίτη η Ακολουθία του Νυμφίου θα μεταδοθεί ζωντανά από τον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς.

    Άκυρη η πώληση των μετοχών του Κωνσταντίνου Παπανικόλα στο Kontra

    Δεν εγκρίθηκε η μεταβίβαση των μετοχών που κατείχε ο αποβιώσας τον περασμένο Μάϊο Κωνσταντίνος Παπανικόλας στο Kontra. Σύμφωνα με την σχετική απόφαση του ΕΣΡ, τον Νοέμβριο του 2021 ο πρώην συνιδιοκτήτης του καναλιού είχε υπογράψει ιδιωτικό συμφωνητικό για την πώληση σε τρίτο πρόσωπο, ονόματι Δημήτρη Σπυρόπουλο, του 25% της «Kontra Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε.» έναντι 60.000 ευρώ. Όμως, όπως αναφέρει το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο η μεταβίβαση «είναι άκυρη, δηλαδή ανίσχυρη και δεν επάγεται τα επιχειρούμενα δι’ αυτής έννομα αποτελέσματα», διαπιστώνοντας ότι «δεν τηρήθηκε ο προβλεπόμενος από το νόμο, κατά το χρόνο της κατάρτισης, συμβολαιογραφικός τύπος».

    Το γεγονός αυτό σημαίνει, στην πράξη, ότι οι μετοχές του Κωνσταντίνου Παπανικόλα στο Kontra θα μείνουν εκτός απροόπτου, ανενεργές. Παρόλα αυτά το κανάλι δεν θα έχει επιπτώσεις στη λειτουργία του, καθώς το 75% των μετοχών του και το ΔΣ του ελέγχονται από την πλευρά του Ανδρέα Κουρή.

    Ο «προφήτης» Ζούλας για το αποτέλεσμα της κριτικής επιτροπής της Eurovision, ο άφωνος πρέσβης και το δημοσίευμα των «Νέων» για προαποφασισμένη χαμηλή βαθμολογία στην Κύπρο

    Προαποφασισμένη χαμηλή βαθμολογία της ΕΡΤ για την Κύπρο στη φετινή Eurovision αποκαλύπτει δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα». Η είδηση που βρίσκεται στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας αφορά επίσημο έγγραφο-ενημέρωση του Σταύρου Αυγουστίδη, Πρέσβη της κυπριακής δημοκρατίας στην Αθήνα, στους επίσημους φορείς της Κύπρου. Με αυτό, ο κ. Αυγουστίδης ενημερώνει για όσα του διαμήνυσε σε πρόσφατη συνάντηση εργασίας στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, ο Πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας. Η  συζήτηση εκτός των άλλων αφορούσε και τον επερχόμενο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, αλλά και τη βαθμολογία που θα δώσει η ελληνική επιτροπή στην Κύπρο.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Πρόεδρος της ΕΡΤ είπε στις 21 Φεβρουαρίου στον Πρέσβη της Κύπρου στην Αθήνα πως η Ελλάδα θα δώσει χαμηλή βαθμολογία στην κυπριακή συμμετοχή στην Eurovision 2024. Προανήγγειλε, δηλαδή, το αποτέλεσμα της ελληνικής κριτικής επιτροπής, η οποία τον Φεβρουάριο δεν είχε καν συσταθεί, για μια ψηφοφορία που θα γινόταν τρεις μήνες αργότερα!!!

    Και όλα αυτά, λίγους μήνες μετά το 4αρι που έδωσε η περσινή κριτική επιτροπή της ΕΡΤ. Ανακοίνωση, με την οποία απαντά στο δημοσίευμα των «Νέων» περί προαποφασισμένης χαμηλής βαθμολογίας της Ελλάδας στην Κύπρο στα πλαίσια της Eurovision, εξέδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας.

    «Η Διοίκηση της ΕΡΤ δεν είχε ούτε και της επιτρέπεται προφανώς να έχει την παραμικρή εμπλοκή στις αξιολογήσεις της ανεξάρτητης επιτροπής που προτείνεται κάθε χρόνο από την Διεύθυνση Επικοινωνίας της ΕΡΤ για τον διαγωνισμό της Eurovision. Ως εκ τούτου ουδεμία εμπλοκή είχε τόσο στην πρώτη θέση που πήρε η Κύπρος από την ανεξάρτητη επιτροπή της ΕΡΤ το 2021, όσο και για την περσινή αξιολόγηση της κυπριακής συμμετοχής ως 7ης καλύτερης ανάμεσα σε 26 χώρες», ανέφερε συμπληρώνοντας:

    «Αυτό εξήγησα στον πρέσβη της Κύπρου στην προ τριμήνου συνάντηση μας, εννοείται στο περιθώριο των πολύ σοβαρότερων θεμάτων που συζητήσαμε, αναφέροντάς του ότι σε όσους εμπλέκονται στην ΕΡΤ με την Eurovision προκάλεσε έκπληξη η απόφαση του ΡΙΚ να εκπροσωπήσει φέτος την Κύπρο ένα από τα τραγούδια που απέρριψε πέρσι η ΕΡΤ».

    Μάρκο Στρίκερ: O έμπιστος και διαχρονικός συνεργάτης του Θ. Κυριακού αναλαμβάνει τη γενική διεύθυνση του τμήματος ΑΝΤ1  Digital… και όχι μόνο

    Ο Μάρκο Στρίκερ, με 25 παρουσία στον ΑΝΤΕΝΝΑ αναλαμβάνει και επίσημα τη γενική διεύθυνση του τμήματος ΑΝΤ1 Digital και προσωρινός διευθυντής του ΑΝΤ1+ στη θέση του Βασίλη Δεληκούρα που αποχώρησε. Μέχρι πρόσφατα ήταν ο Managing Director της VICE MediaSouth Eastern Europe η οποία υπολειτουργεί στη «σκιά» της πτώχευσης που κατέθεσε τον περσινό Μάϊο η μητρική εταιρεία βάσει του άρθρου 11 του αμερικανικού πτωχευτικού κώδικα.

    Ο εξ Αμβούργου ορμώμενος 52χρονος επικεφαλής της Vice Greece που μετακόμισε στην Αθήνα το 1982 και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο American Community Schools of Athens μέχρι το 1991, θα αναλάβει να τρέξει ένα δύσκολο project γνωρίζοντας πολύ καλά τον τρόπο λειτουργίας των φηφιακών πλατφορμών και καλύπτοντας τα κενά που άφησαν τα εσχάτως αποχωρήσαντα κορυφαία στελέχη, Βασίλης Κωστόπουλος, Head of Commercial and Marketing (Ant1+), Γιάννης Δώνος,  Executive Producer του ANT1+ Originals και Βασίλης Δεληκούρας, διευθυντής ΑΝΤ1+. Ο Μάρκο Στρίκερ θα συνεργαστεί στενά με τον Νίκο Χριστοφόρου Chief Content Officer ANT1 Group και να συνεχίσει την πολιτική της συνδρομητικής πλατφόρμας σε τρεις βασικούς πυλώνες: Τις συνέργειες με άλλες πλατφόρμες (Vodafone, Netflix), τα αθλητικά με τη φόρμουλα 1, τα previews που έχουν συνεχώς ανοδική πορεία και τα originals που στα δυο πρώτα χρόνια της λειτουργίας της πλατφόρμας έφτασαν τις 17 νέες παραγωγές.

    Ποιος είναι ο Γιώργος Ράλλης, νέος πρόεδρος της ΑΝΤΕΝΝΑ TV, και γιατί αποχώρησε ο Νίκος Αγγελόπουλος – Αύξηση κεφαλαίου 60 εκατ. ευρώ

    Ο Γιώργος Ράλλης είναι ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. της ΑΝΤΕΝΝΑ TV Μονοπρόσωπη ΑΕ, η θητεία του οποίου παρατάθηκε ως τις 30 Απριλίου 2030 με αλλαγές στη διοικητικό σχήμα. Ο Γ. Ράλλης αντικαθιστά τον Νίκο Αγγελόπουλο ο οποίος και συνταξιοδοτήθηκε και μέλη παραμένουν οι Πολύδωρος Κωνσταντίνος Ξυδιάς και Φωτεινή Ράξη.

    Ο Γιώργος Ράλλης ήταν Οικονομικός Διευθυντής στον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ και έχει 27 χρόνια εμπειρίας σε οικονομικές/διοικητικές θέσεις. Πριν από την ένταξή του στον ΑΝΤΕΝΝΑ, ως Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου το 2020, διετέλεσε Οικονομικός Διευθυντής της WIND Ελλάς. Έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σημαντική λειτουργική ανάκαμψη της εταιρείας και στην ηγεσία μιας σειράς εταιρικών συναλλαγών. Πριν από αυτό, εργάστηκε για τον Όμιλο Cosmote, ως Διευθυντής Οικονομικού Σχεδιασμού. Νωρίτερα στην καριέρα του εργάστηκε για την BT, τον κορυφαίο φορέα τηλεπικοινωνιών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Ο Γιώργος Ράλλης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοικητική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο Lancaster, καθώς και πτυχίου Μαθηματικών από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

    Εντωμεταξύ κατά 60.000.000 ευρώ αυξάνεται το μετοχικό κεφάλαιο της ΑΝΤΕΝΝΑ TV Μονοπρόσωπη, με την καταβολή μετρητών και την  έκδοση 31.088.083 ονομαστικών μετοχών ονομαστικής αξίας 1,93 ευρώ. Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, μετά την αύξηση ανέρχεται σε 73.833.539,6 ευρώ.

    Γιατί το Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου πετάει έξω τους καναλάρχες;

    Και νέα προβλήματα στην εγγραφή των επιχειρήσεων ΜΜΕ στο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου. Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας Ενημέρωσης απέρριψε τις αιτήσεις sites μεγάλων καναλιών, κρίνοντας ότι αποτελούν «παρακολουθήματα» των προγραμμάτων των σταθμών, αλλά μαζί με αυτές και τις αιτήσεις σταθμών που, εκτός από το περιεχόμενο (βίντεο) που παράγουν από το εκπεμπόμενο πρόγραμμα, έχουν και πρωτογενές ειδησεογραφικό υλικό με ρεπορτάζ και φωτογραφίες.

    Από τη ΓΓΕΕ ζητείται να εξετάσει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο των σελίδων των σταθμών, ενώ, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο κατάθεσης τροπολογίας που θα ορίζει πως αυτά τα sites θα δικαιούνται να λαμβάνουν κρατική διαφήμιση, ακόμη και αν δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ΜΗΤ.

    Ο Νίκος Σταθόπουλος, οι χρησμοί και το μαντείο των Δελφών

    Ο Νίκος Σταθόπουλος πρόεδρος της BC Partners,  διέψευσε  από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών τα σενάρια  περί προχωρημένων διαπραγματεύσεων με το CVC για πώληση της Nova, αφού η BC Partners είναι το fund που ελέγχει τη United Group, μητρική του ολοκληρωμένου παρόχου τηλεπικοινωνιών.

    «Η Nova είναι μία επένδυση που έγινε πριν 2,5 χρόνια. Ξεκινήσαμε αγοράζοντας μόνο τη Νova και μετά από ένα χρόνο που βγήκε η Wind προς πώληση την εξαγοράσαμε. Δημιουργήσαμε το δεύτερο μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Είμαστε χαρούμενοι για την εξέλιξη της εταιρείας. Η κερδοφορία έχει αυξηθεί κατά 45% και το λέω διότι όταν εξαγοράσαμε τη Nova δεν το κάναμε ως BC Partners αλλά μέσω της United Group στην οποία επενδύσαμε προ 5ετίας. Η United έχει πάει εξαιρετικά: έχει τετραπλασιάσει τον τζίρο και την κερδοφορία με  EBITDA άνω του 1 δισ. Είναι φυσιολογικό πως μετά από 5 χρόνια κοιτάμε να αποεπενδύσουμε. Η Nova είναι σε αυτή τη διαδικασία» είπε ο Νίκος Σταθόπουλος. Και συμπλήρωσε: «υπάρχουν δύο δρόμοι: η αποεπένδυση μέσω United ή η μερική αποεπένδυση από μερικές χώρες της United».

    Ο επικεφαλής της BC Partners ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία προσφορά απ’ την CVC και από κανέναν άλλο. «’Εάν ενδιαφέρεται η CVC, ας το εκδηλώσει στις τράπεζες ή σε εμένα απευθείας. Διαβάζω κι εγώ τα δημοσιεύματα. Μαθαίνω κι εγώ ποιοι είναι οι αγοραστές και τα τιμήματα. Δεν υπάρχει καμία προσφορά απ’ την CVC, από κανέναν», σημείωσε.

    «Από όλες τις χώρες της United Group που είναι οκτώ, η Ελλάδα είναι η χώρα που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον», τόνισε. Ακόμα δεν είμαστε κοντά σε συμφωνία, δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον από το CVC, ούτε στις τράπεζες που έχουμε βάλει να τρέξουν τη διαδικασία αλλά ούτε και σε εμένα προσωπικά» κατέληξε.

    Το ERTflix θα μπορούσε να ήταν άλλοθι αύξησης του ανταποδοτικού για τον Κωνσταντίνο Ζούλα αλλά παρέμεινε σταθερό

    Οι συζητήσεις στην ΕΡΤ σχετικά με το περιθώριο αύξησης του ανταποδοτικού τέλους από τα 3 ευρώ στα 3,5 ή και στα 4 δεν είχαν τέλος. Το διοικητήριο του Ραδιομεγάρου αναζητούσε μια νομιμοποίηση, μια δικαιολογητική βάση για αύξηση του τέλους κάτι που αρχικά η κυβέρνηση έβλεπε θετικά εξαιτίας του υψηλότερου κόστους λειτουργίας του ERTflix. Ωστόσο η προεκλογική περίοδος δεν επιτρέπει τέτοιου είδους αυξήσεις, κι ας είναι και …peanuts, και επικράτησε η γραμμή της διατήρησης του ποσού στα 3 ευρώ ανά νοικοκυριό. Ως έχει δηλαδή.

    Ο «μαέστρος» Κοκλώνης, η παρουσιάστρια Μαλέσκου, ο διευθυντής Μικρούτσικος και ο Θοδωρής Δρακάκης σε ρόλο καθηγητή

    Πρεμιέρα ετοιμάζεται να κάνει το νέο ριάλιτι του Νίκου Κοκλώνη στο Open, «TV Queen». Στο τιμόνι της παρουσίασης θα βρίσκεται η Ιωάννα Μαλέσκου ενώ σε αυτό του διευθυντή ο Ανδρέας Μικρούτσικος. Η επικρατέστερη ημερομηνία της πρεμιέρας είναι η επόμενη Κυριακή 28/4 ωστόσο το πρόγραμμα θα προβάλλεται καθημερινά μαγνητοσκοπημένα από τις 21:00 έως 23:00 στην prime time ζώνη του Open. Στους καθηγητές που έχουν βολιδοσκοπηθεί περιλαμβάνονται οι εξής: Έλενα Χριστοπούλου, Κατερίνα Γκαγκάκη, Δώρα Παντέλη, Παντελής Τουτουντζής και Θοδωρής Δρακάκης. Το πρώτο ραντεβού διάρκειας δύο ωρών μεταξύ της Ιωάννας Μαλέσκου και του Ανδρέα Μικρούτσικου για το Tv Queen έγινε την περασμένη Πέμπτη στα γραφεία της Barking Well

    Εργασία και χαρά για την Κοσιώνη

    Η Σία Κοσιώνη δεν κρύβει τη χαρά της.

    Ο σύζυγος της, Κώστας Μπακογιάννης άφησε, προφανώς για λίγο, την Αμερική και το Harvard και βρίσκεται στην Ελλάδα.

    Η ανκοργούμαν φωτογράφισε τους δύο άντρες της ζωής της στην Ερμού, γράφοντας στη λεζάντα: Λίγους μήνες έλειψε και πρόλαβε να ψηλώσει! #myman #myboy #myfamily #family #fatherandson #ourson #heisback #backhome

    Πρόστιμα 95.000 ευρώ στον Alpha για εκπομπές της Τατιάνας

    Μεγάλη «καμπάνα» από το ΕΣΡ στον Alpha για τον τρόπο με τον οποίο κάλυψε θέματα του αστυνομικού και δικαστικού ρεπορτάζ η εκπομπή «T-Live» της Τατιάνας Στεφανίδου. Συγκεκριμένα, το κανάλι τιμωρήθηκε με συνολικά πρόστιμα ύψους 95.000 ευρώ για επεισόδια της εκπομπής που ασχολήθηκαν με υποθέσεις βιασμών ανηλίκων, τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο του 2022. Οι ποινές του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου ήταν 30.000 ευρώ για «μη σεβασμό της προσωπικότητας αναφερόμενου σε εκπομπή προσώπου», άλλες 30.000 ευρώ για «ταυτοποίηση ανήλικου θύματος εγκλήματος κατά της γενετήσιας ελευθερίας» και 15.000 ευρώ για «χαμηλή ποιοτική στάθμη προγράμματος» που αφορούν την υπόθεση του βιασμού της 12χρονης από τον Κολωνό, και άλλες 20.000 ευρώ για «δημοσιοποίηση εγγράφων ποινικής διαδικασίας» της υπόθεσης βιασμού ενός 15χρονου στο Ίλιον από συνομηλίκους του.

    Γιάννης Πρετεντέρης: Να επανεφεύρουμε τον επαγγελματισμό μας. Δηλαδή;  

    Στον ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης (1974 – 2024) αναφέρθηκαν οι συμμετέχοντες στη σχετική συζήτηση στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, το οποίο πραγματοποιείται στους Δελφούς 10 – 13 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

    Ο Γιάννης Πρετεντέρης, Εκδότης της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ Η ALTER EGO MEDIA S.A. είπε αρχικά: «Ο τύπος αναπτύχθηκε ως κλάδος της πολιτικής και η πολιτική ως κλάδος του τύπου. Έχουμε αυτή τη σύμμειξη των ειδών που δεν δημιουργεί σαφήνεια. Καμία πλέον αξιολόγηση δεν γίνεται με δημοσιογραφικά κριτήρια, αλλά πολιτικά. Πρέπει να επανεφεύρουμε τον επαγγελματισμό μας».

    Ο κ. Πρετεντέρης πρόσθεσε: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μέσα ενημέρωσης. Δεν λέω ότι δεν επηρεάζουν, αλλά πρέπει να μην μας επηρεάζουν. Κάθε μέρα αφήνουμε στην αίθουσα σύνταξης έναν αριθμό εφημερίδων ώστε να τις παίρνουν δωρεάν οι συνάδελφοι. Είναι απογοητευτικός ο αριθμός των φύλλων που παίρνονται. Και μιλάμε για δημοσιογράφους».

    Το φλερτ της ΕΡΤ με τα ξένα κανάλια

    Η ΕΡΤ ανακοινώνει την ενίσχυση της συνεργασίας της με τον ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό διεθνούς εμβέλειας Deutsche Welle, για την παραχώρηση άνευ τιμήματος στη δημόσια τηλεόραση, της εβδομαδιαίας ειδησεογραφικής εκπομπής για την προβολή ευρωπαϊκών θεμάτων με τίτλο «EUROPEO». Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, το ΕΡΤNEWS, το 24ωρο ενημερωτικό κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης, θα μεταδίδει το «EUROPEO» κάθε Σαββατοκύριακο και σε επανάληψη στις αρχές της εβδομάδας, ενώ η εκπομπή θα είναι διαθέσιμη και στο ERTFLIX. Τη σχετική συμφωνία υπέγραψαν, στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, η διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ Κατερίνα Κασκανιώτη και ο γενικός διευθυντής της Deutsche Welle, Peter Limbourg. Παράλληλα, συμφωνήθηκε και η ένταξη του 24ωρου αγγλόφωνου ενημερωτικού καναλιού DW English στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX, ενδυναμώνοντας με αυτό τον τρόπο το διεθνές ενημερωτικό προφίλ της ψηφιακής πλατφόρμας της ΕΡΤ.

    Άλλαξαν όνομα το παιδικό και το μουσικό κανάλι του ERTflix

    Σε ανανέωση του image αλλά και του προγράμματος των kids.tv και music.tv, των δύο θεματικών καναλιών του ERTflix που μετρούν λίγους μόνο μήνες «ζωής», προχώρησε η ΕΡΤ. Πλέον τα ονόματά τους είναι στα πρότυπα των υπολοίπων καναλιών της δημόσιας τηλεόρασης, δηλαδή ΕΡΤ Kids και ΕΡΤ Music. Το παιδικό κανάλι, μάλιστα, θα επαναλανσαριστεί με νέο πρόγραμμα (φώτο) που θα κάνει πρεμιέρα την άλλη Παρασκευή 26 Απριλίου, ενώ το μουσικό -προς το παρόν- συνεχίζει ως είχε, με προγράμματα από το Αρχείο της ΕΡΤ. Υπενθυμίζουμε, το ΕΡΤ Kids και το ΕΡΤ Music είναι διαθέσιμα μόνο μέσω του ERTflix στις smart τηλεοράσεις και στο internet.

    Σαλπάρει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου

    Μια νέα ταξιδιωτική εκπομπή ετοιμάζει ο ΑΝΤ1 με παρουσιαστή τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, σε παραγωγή της Oscar Productions. Τα γυρίσματα έχουν ξεκινήσει και η προβολή της θα γίνει τη νέα σεζόν από τον ΑΝΤ1.

    Με Μαργαρίτα Μυτιληναίου στο νέο του πρόγραμμα ο Pride 98.6

    Νέο πρωινό ντουέτο εδώ και μερικές ημέρες στον Pride 98.6 του ομίλου Πολίτη, ξεκίνησαν μαζί εκπομπές η (διευθύντρια του σταθμού) Μαργαρίτα Μυτιληναίου και ο Χρήστος Παπαμιχάλης.

    Τέλος οι κοινοί λογαριασμοί στο Disney Plus

    Το τέλος είναι πολύ κοντά πλέον για τους κοινούς λογαριασμούς στο Disney Plus, καθώς μια ακόμη streaming υπηρεσία υιοθετεί το μοντέλο του Netflix, το οποίο προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων.

    Σε συνέντευξή στο CNBC, o CEO της Disney, Bob Iger διαμήνυσε ότι το Disney Plus θα αρχίσει να κυνηγάει την κοινή χρήση λογαριασμών ξεκινώντας από τον ερχόμενο Ιούνιο. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το τέλος της κοινής χρήσης των λογαριασμών θα γίνει τον Ιούνιο αρχικά “σε μόλις μερικές χώρες και μερικές αγορές” αλλά θα επεκταθεί αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο σε όλους τους συνδρομητές παγκοσμίως -κάτι που προφανώς θα αφορά και την Ελλάδα.  Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για να συνεχίσει να χρησιμοποιεί κανείς το προφίλ του εντός ενός λογαριασμού, χωρίς να βρίσκεται στο ίδιο Wi-Fi δίκτυο, θα πρέπει να πληρώσει ένα επιπλέον αντίτιμο -όπως ακριβώς συμβαίνει πλέον με το Netflix. Να σημειωθεί ότι το Netflix χρεώνει τα δύο επιπλέον μέλη σε έναν λογαριασμό με κόστος €7.99. Από την πλευρά της η Disney ακόμη δεν έχει εξακριβώσει πόσο θα χρεώνει τα αντίστοιχα “επιπλέον μέλη” σε ένα προφίλ.

    Η Έκρηξη της Ψηφιακής Διαφήμισης στην Ελλάδα και η Σύγκρουση Εκδοτών με την ΕΕΤΤ

    Η ψηφιακή διαφήμιση στην Ελλάδα εκτοξεύεται, σε αντίθεση με τον παραδοσιακό Τύπο που καταρρέει. Αν και τα ΜΜΕ παράγουν το ειδησεογραφικό περιεχόμενο, η Google καρπώνεται το μεγαλύτερο μερίδιο κερδών, χωρίς να συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία. Η ΕΕΤΤ καλείται να λάβει μια κρίσιμη απόφαση: θα υποχρεώσει την Google να πληρώσει για το περιεχόμενο που εκτοξεύει τα κέρδη της, ή θα οδηγήσει σε μια συμφωνία ωφέλιμη μόνο για την πολυεθνική, θέτοντας σε κίνδυνο την επιβίωση των ΜΜΕ;

    Για να δώσουμε μια τάξη μεγέθους, η μέση ετήσια δαπάνη για διαφήμιση αυξάνεται κατά 15%, φτάνοντας τα 779 εκατομμύρια ευρώ το 2024. Τα banners προσελκύουν το 35% της δαπάνης, ενώ η αναζήτηση πληροφοριών μέσω Google λαμβάνει το 32%.

    Η συνολική αξία της διαφήμισης στην Ελλάδα αγγίζει τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, με το 63% να προέρχεται από την τηλεόραση και το 23% από άλλες μορφές ειδησεογραφικού περιεχομένου. Η Google καρπώνεται το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης, χωρίς να πληρώνει φόρους ή εισφορές στην Ελλάδα. Μάλιστα η ΕΕΤΤ εξετάζει τον συμψηφισμό των οφειλών της Google προς τους εκδότες με την προώθηση των ιστοσελίδων τους, λύση που δεν προβλέπεται από τον νόμο και ωφελεί μόνο την πολυεθνική.

    Οι εκδότες διεκδικούν 40-50 εκατομμύρια ευρώ για την παράνομη χρήση του περιεχομένου τους από την Google.

    Η ΕΝΕΔ μέσω του προέδρου της Θεοχάρη Φιλιππόπουλου απειλεί με νομικές ενέργειες και δημοσιοποίηση των συζητήσεων αν η ΕΕΤΤ επιμείνει στον συμψηφισμό. Η Google απειλεί με αποχώρηση από την Ελλάδα αν πιεστεί και η τελική απόφαση της ΕΕΤΤ θα καθορίσει το μέλλον των ΜΜΕ στην Ελλάδα.

    Τα συνολικά έσοδα της Google στην Ελλάδα αγγίζουν τα 417,8 εκατομμύρια ευρώ. Τα έσοδα από διαφημίσεις (Google Advertising) ανέρχονται στα 331,6 εκατομμύρια ευρώ. Το 72% των εσόδων της Google προέρχεται από αναζητήσεις, 15% από το Google Network και 13% από YouTube Ads.

    ΕΡΤ: Έρχεται 6ημερη απασχόληση από τον Ιούλιο

     Με εργασιακό «μασάζ» η διοίκηση της ΕΡΤ, έχει σχεδιάσει την επιβολή εβδομάδας έξι εργάσιμων ημερών και κατάργηση της αργίας του Σαββάτου, υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων.

    Στο τέλος Μαρτίου σε ενημέρωση των δημοσιογράφων του ραδιοτηλεοπτικού ρεπορτάζ για τον στρατηγικό σχεδιασμό της ΕΡΤ, ο πρόεδρος της, Κωνσταντίνος Ζούλας, όταν ετέθη ερώτημα για τα περί 6ημερης απασχόλησης είχε επιχειρηματολογήσει πως λόγω του καναλιού ΕΡΤNews, το οποίο λειτουργεί ακατάπαυστα και παράγει ενημέρωση, πρέπει να υπάρχει σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα, το απαραίτητο προσωπικό, επίσης ότι το 5ημερο με την αυστηρή έννοια δεν είναι εφικτό να τηρηθεί και πως όποιος εργάζεται σε 6ημερη βάση θα κάθεται με κυλιόμενο (ένα) ρεπό και θα αμείβεται για την επιπλέον ημέρα εργασίας.

    Όμως η ΕΡΤ ανέκαθεν είχε ενημέρωση 24/7 και δεν προέκυψε ζήτημα, τώρα,  λόγω ΕΡΤNews. Πάντα οι εργαζόμενοι είχαν βάρδιες δύο Σαββατοκύριακα το μήνα για να καλύπτονται οι ανάγκες της ενημέρωσης. Όμως όταν εργάζονταν Σαββατοκύριακο, έπαιρναν αντιστοίχως δύο ρεπό μέσα στην επόμενη εβδομάδα (ή και αργότερα). Τονίζεται δε από την πλευρά τους πως ο νόμος απαγορεύει τις προγραμματισμένες υπερωρίες.

    Στο μεταξύ εκδόθηκαν τέσσερις, σχετικές, εγκύκλιοι στην ΕΡΤ με την τελευταία να αναβάλει το μέτρο λόγω αδυναμίας εφαρμογής του στην πλατφόρμα «ΕΡΓΑΝΗ». Κύκλοι περί την ΕΡΤ κάνουν λόγο για κυβερνητικό «φρένο» στις διαθέσεις της διοίκησης της εταιρείας.

    Ακόμα και τώρα η διοίκηση της ΕΡΤ δεν έχει απευθυνθεί στο αρμόδιο υπουργείο (Εργασίας) ώστε να έχει επίσημη ενημέρωση, αν ο νόμος έχει εφαρμογή στον ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό. Ωστόσο η ΕΡΤική διοίκηση σκοπεύει να εφαρμόσει το μέτρο από 1ης Ιουλίου. Εν τω μεταξύ οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και η ΕΣΗΕΑ έχουν  δηλώσει πως σε περίπτωση που η διοίκηση επιμείνει στην διάταξη θα προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

    Διαβάστε επίσης

    Μεγάλη Εβδομάδα: Οι ιερές ακολουθίες ζωντανά από το megatv και το Mega Play

    Ο Αντώνης Ρέμος στο Σπίτι με το MEGA σε μια μαγική βραδιά

    Αποχαιρετώντας τη «Μάγισσα» – Τι κρατάνε από το ταξίδι τους οι ήρωες (video)