• Media

    Η πεσμένη αλλά ανθεκτική Σία Κοσιώνη, ο αποφασισμένος Γιάννης Αλαφούζος και η πρόσληψη recruiter για το βαθύ lifting του ΣΚΑΪ

    Κοσιώνη

    Σία Κοσιώνη


    Εκεί ακριβώς που θέλει να χτυπάει η «καρδιά» του καναλιού – στην Ενημέρωση – εντοπίζει ο πρόεδρος του ΣΚΑΪ, Γιάννης Αλαφούζος και η διοίκηση του σταθμού την «καρδιακή» ανεπάρκεια του προγράμματος με την «ναυαρχίδα» του, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που πλέει στα ούτως ή άλλως ρηχά νερά της τηλεθέασης της τυπολογίας, να κινείται με ρυθμούς… μαούνας.

    Τα μονοψήφια ποσοστά του κεντρικού δελτίου από 5-8,8% – την ώρα που το πρώτο Mega κάνει έως και 15% – προβληματίζουν τον καναλάρχη που αναγνωρίζει στη Σία Κοσιώνη ότι καταβάλλει μεν φιλότιμες προσπάθειες από την άλλη διαπιστώνει από τους ψυχρούς αριθμούς ότι το τηλεοπτικό της προϊόν… βλέπει μονίμως τη σκόνη της Ράνιας Τζίμα, του Νίκου Χατζηνικολάου και της Μάρας Ζαχαρέα.

    Τα ποσοστά αποδυναμώνονται έτι περαιτέρω στο λεγόμενο «φιλέτο» των τηλεθεατών, στο δυναμικό κοινό, εκεί που ο ΣΚΑΙ δεν ξεκολλάει από ένα ποσοστό που έχει μπροστά τον αριθμό… 6.

    Άδικο για έναν σταθμό που πρωτοστάτησε για να περάσει στο DNA του την Ενημέρωση, για ένα κανάλι που δεν έκρυβε ποτέ ότι θέλει να γίνει ένα μικρό ενημερωτικό BBC….

    Ένας «κούκος», η συνέντευξη του πρωθυπουργού στη Σία Κοσιώνη από το Μαξίμου, δεν μπορεί να φέρει για τα καλά την Άνοιξη του performance του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στο Φάληρο καθώς στην καλύτερη περίπτωση προσθέτει κάποιες «Αλκυονίδες» …ώρες με +3 ποσοστιαίες μονάδες στο σύνολο και μόλις +2% στο δυναμικό, υποστηρίζοντας με «τεχνητή αναπνοή» το κανάλι που ασθμαίνει για να αναρριχηθεί μεν για μια ημέρα στη 2η θέση, ωστόσο πάντα κάτω από τον πήχη που έχει το Mega και η Ράνια Τζίμα – με ή άνευ Κυριάκου Μητσοτάκη.

    Τα βιτριολογικά σχόλια για τη συγγένεια εξ αγχιστείας

    Οι χρήστες του «Χ» (πρώην Twitter) κυρίως από την αριστερή πτέρυγα δεν εφείσθησαν βιτριολικών σχολίων. Όμως είναι άδικο να αποκαλείται «ανιψιά εξ αγχιστείας» μια δημοσιογράφος που ξεκίνησε στον ΣΚΑΙ τον Μάρτιο του 2006, που το 2016 συμπαρουσίαζε μαζί με τον Αλέξη Παπαχελά, τον Παύλο Τσίμα και τον Τάσο Τέλλογλου την ενημερωτική εκπομπή «Ιστορίες» και που μόλις το 2017, δηλαδή 11 χρόνια μετά την καταξίωσή της, ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της και στις 22 Ιουλίου του ίδιου έτους τον γάμο της με τον Κώστα Μπακογιάννη στο Καρπενήσι.

    Ωστόσο η σχέση αυτή, έχει βγάλει την Κοσιώνη από το απυρόβλητο και τα βέλη αυτή τη φορά ήρθαν και από τον μαινόμενο Αντώνη Κανάκη (Αρβύλα) που θύμισε στο τηλεοπτικό κοινό ότι ο πρωθυπουργός αρνήθηκε να ανταποκριθεί στην πρόσκληση της εκπομπής του για συνέντευξη με τα βέλη του να εξαπολύονται και προς τη Σία Κοσιώνη τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Και το κερασάκι βέβαια στην τούρτα για αυτό το θέμα είναι ότι σήμερα δίνει συνέντευξη στην ανιψιά του για μία ακόμα φορά»!

    Σε αντίθεση με όσα λέγονται και γράφονται ο Γιάννης Αλαφούζος δεν έχει περιέλθει σε αδιέξοδο ούτε οι σκέψεις του στροβιλίζονται σε μια περιδίνηση ιδεών χωρίς προοπτική.

    Γνωρίζοντας καλά το σπορ της τηλεόρασης, κυρίως τα λάθη και τις ατέλειες του δικού του προϊόντος, αναζητεί τρόπο για ένα βαθύ lifting στο πρόγραμμα με στόχο αφενός την τόνωση του ενημερωτικού βραχίονα του ΣΚΑΙ αφετέρου ένα value for money ψυγαγωγικό προϊόν που δεν θα δένεται απαραίτητα στο «άρμα» του Τούρκου παραγωγού Ατζούν Ιλίτζαλι, παρά τη στρατηγική συνεργασία στα ξένα formats.

    Ζώνες ενδιαφέροντος και στο βάθος Ρεβέκκα Πιτσίκα

    Αρχικά o Γ.Αλαφούζος δέχθηκε εισηγήσεις να χαράξει διακριτές ζώνες ενημέρωσης στο πρωϊνό και μεσημεριανό πρόγραμμα, και στη συνέχεια να ρετουσάρει το τηλεοπτικό προϊόν του Σαββατοκύριακου.

    Έτσι σε μια πρωτοφανή για τα ειωθότα της ιδιωτικής τηλεόρασης κίνηση, κάλεσε στη συμβολή των οδών Φαληρέως και Εθνάρχου Μακαρίου την εθνική recruiter, Ρεβέκκα Πιτσίκα, CEO της People for Business (PfB) με πολυετή εμπειρία, η οποία τον περασμένο Ιανουάριο ίδρυσε τη We R Holding, που θα φιλοξενεί πλέον κάτω από την «ομπρέλα» της την People for Business, την N2Growth Greece και την Extra Mile.

    Ο Γιάννης Αλαφούζος δεν εκτίμησε μόνο την εμπειρία της ως στέλεχος στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού με σημαντικές περγαμηνές και αναγνωρίσεις όπως το «Βραβείο Καλύτερου Νέου Επιχειρηματία Στέλιος Χατζηιωάννου, Ελλάδα 2012», ούτε και τις γνωριμίες της από την υλοποίηση του Μητρώου Στελεχών της Νέας Δημοκρατίας. Η κα Πιτσίκα καλείται να είναι ψυχρή και αντικειμενική.

    Αναλαμβάνει λοιπόν κάτι για το οποίο σπάνια έως ποτέ δεν έχει συμβεί στα ελληνικά ΜΜΕ είτε στο στήσιμό τους είτε στην αναμόρφωσή τους (το είχε επιχειρήσει κάποτε μερικώς η Γιάννα Αγγελοπούλου με το στήσιμο του «Ελεύθερου Τύπου» αλλά παραδόξως πως και το ρωσικό Sputnik το 2018 που στη συνέχεια ανέστειλε τη λειτουργία του).

    Στόχος είναι να βρεθεί το κατάλληλο προσωπικό στις κατάλληλες θέσεις, είτε αφορά στην πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου που παρουσίαζε ο Γιώργος Αυτιάς είτε τη late night ζώνη τις καθημερινές για την οποία είχε κάνει ραντεβού και η «ροζ» Αναστασία Γιάμαλη. Το 12 -2 μέχρι νεωτέρας ανήκει στον Άρη Πορτοσάλτε.

    Μια ακόμη σταθερά που έχει προστεθεί είναι οι «Φάκελοι» του Αλέξη Παπαχελά. Στους διαδρόμους του ΣΚΑΙ οι αντιδράσεις είναι ποικίλες, με τους παλιούς να θεωρούν αδιανόητο να καλείται μια εταιρεία διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού να επιλέγει δημοσιογράφους και τους νεότερους να θεωρούν ότι θα έκανε καλό ένας σύμβουλος «απέξω» που θα βλέπει πιο αντικειμενικά τα πράγματα.

    Η πτώση του Ραδιοφώνου και η αυτονόμηση του skai.gr

    Η πτώση της ακροαματικότητας του Ρ/Σ ΣΚΑΙ είναι το κερασάκι στην «πικρή» τούρτα που γεύονται ο Γιάννης Αλαφούζος και η διευθύνουσα σύμβουλος Εύη Κουτσαυτάκη.

    Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις στις επόμενες διμηνιαίες μετρήσεις ακροαματικότητες ο ΣΚΑΪ 100.3 θα έχει πέσει από την κορυφή μετά από πάρα πολύ καιρό. Δεν θα είναι πρώτος και η απόστασή του από τον Real FM θα παρουσιάζεται μειωμένη.

    Στην ουσία ο Ρ/Σ έχει χάσει δύο ποσοστιαίες μονάδες και σχεδόν 1 στους 5 ακροατές του για να βρεθεί στη γενική κατάταξη στην 8η θέση από την 7η στην οποία φιγουράριζε για πολύ καιρό.

    Στον «παράλληλο» κόσμο των ιντερνετικών εκδόσεων του ομίλου, αναζητείται ο τρόπος με τον οποίο το skai.gr θα απογαλακτιστεί από το κανάλι ή τον ραδιοσταθμό, προκειμένου ο ενημερωτικός ιστότοπος να σταματήσει να «μπουσουλάει» στη σκιά των φυσικών του γονιών με έντονα σημάδια κόπωσης.

    Έχει ο καιρός γυρίσματα; Φταίει η «γραμμή», ευθύνονται τα πρόσωπα, κούρασε η μανιέρα του σταθμού; Άλλαξαν οι τάσεις, οι συνήθειες, οι ανάγκες της μηντιακής πελατείας; Μια αλλαγή θα το αποδείξει. Και όπως όλα δείχνουν θα γίνει.

    Διαβάστε επίσης:

    Η «χυλόπιτα» της Βίσση στον Ατζούν, o έξαλλος Λιάγκας, το unfair της Μελέτη, ο μαινόμενος Μάνεσης και το Mega Μ.Μ. (μετά Μενεγάκη)

    Ποια παίρνει τη θέση της Καραφυλλίδου στη Vogue, νέο σήριαλ με την Nielsen, το μικρό «ροκέ» στη σκακιέρα του Μαξίμου, ποιοι δημοσιογράφοι ετοιμάζονται για Βρυξέλλες και οι μεγάλες αλλαγές στην κορυφή του ΑΝΤ1

    Netflix: Νέα σειρά με παραγωγό την Κιμ Καρντάσιαν



    ΣΧΟΛΙΑ