• media_Sonia

    Media

    Οι oscar-ικές συμμαχίες των 3, γιατί φεύγουν όλοι απο το OPEN και τον Σαββίδη, η συντριβή της Αναστασοπούλου και το τέλος του πολέμου Κουτσαυτάκη-Δασκαλοπούλου

    • Σόνια Χαϊμαντά

    OSCAR: Οι νέες business Μαρινάκη και Κυριακού – Μπαίνει ο Σαββίδης; 

    Δύο ευθέως ανταγωνιστικά «εργοστάσια» παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων αναδύονται στο τοπίο της αγοράς, με τον έναν πόλο να συσπειρώνει τη United Media (Nova) και τα κανάλια του ομίλου Βαρδινογιάννη και το αντίπαλο δέος να βρίσκεται στα σκαριά μετά από συμφωνία των Βαγγέλη Μαρινάκη (Alter Ego Media) και Θοδωρή Κυριακού (ΑΝΤΕΝΝΑ group) που σίγουρα δεν πέταξαν από τη χαρά τους μετά τη νομοθετική απελευθέρωση, λίγους μήνες πριν από τις εκλογές, της δυνατότητας μιας υπηρεσίας συνδρομητικής TV να έχει… πόδι και στην ελεύθερη τηλεόραση.

    Η Oscar Productions ήταν μονόδρομος που και προκαλεί ήδη domino effect με τη μετακίνηση του Αντώνη Μάτσου (διευθυντή παραγωγής Mega) στο «τιμόνι» του νέου εγχειρήματος στο οποίο σταδιακά θα μεταφερθεί το προσωπικό που εργάζεται στην ΑΝΤΕΝΝΑ Studios και στην εταιρεία παραγωγής RED Productions.

    Είναι προφανής η άμεση αποδέσμευση υψηλόβαθμων στελεχών των δύο επιμέρους εταιρειών και η συσπείρωση των δυνάμεων των δύο τηλεοπτικών οργανισμών προκειμένου να παραχθούν οικονομίες κλίμακας.

    Ήδη ο Μιχάλης Ίσκας αποχωρεί από τη θέση του CEO της εταιρείας τηλεοπτικών προγραμμάτων του Ομίλου, ΑΝΤΕΝΝΑ Studios και τα καθήκοντά του αναλαμβάνει ο Αντώνης Μάτσος.

    Στο νέο σχήμα, θα επιχειρηθεί η αξιοποίηση της ομάδας της Vice Greece που θα παράγει περιεχόμενο λύνοντας το «υπαρξιακό της ζήτημα» μετά τους κλυδωνισμούς με την πτώχευση και το πωλητήριο της μητρικής εταιρείας στις ΗΠΑ. Παράλληλα οι συζητήσεις περιλαμβάνουν τους πάντες, πλην φυσικά των αντιπάλων που συνθέτουν τον ανταγωνισμό:

    Εννοείται ότι στο «άρμα» της Oscar θα δεθεί το TV Μακεδονία, κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας συμφερόντων Θοδωρή Κυριακού αλλά και ο περιφερειακός σταθμός One Channel του Διονύση Παναγιωτάκη στον οποίο μεταβίβασε τον τίτλο του καναλιού ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

    Η συμμετοχή του Διονύση Παναγιωτάκη θεωρείται καθοριστική καθώς διαθέτει τεχνογνωσία από τη δραστηριοποίησή του σε μεγάλες παραγωγές μέσω εταιρειών του με μεγαλύτερη τη Prima Visione.

    Ένας άλλος partner-στόχος είναι το Open του Ιβάν Σαββίδη και ήδη ο νέος πρόεδρος, Αρτούρ Νταβιντιάν, πραγματοποιεί συζητήσεις αν όχι για επιχειρηματική σύμπραξη τουλάχιστον για ανάθεση outsourcing ορισμένων παραγωγών του.

    Στο νέο πόλο είναι πιθανό να ενταχθούν ως πελάτες ή ως partners, περιφερειακά κανάλια της Αττικής ή εταιρείες παραγωγής, αντίστοιχα, ενώ οι πληροφορίες ότι και η Cosmote TV βολιδοσκοπείται για συστράτευση, ελέγχονται ως πιθανές.


    Αρτούρ Νταβιντιάν: Aναρωτιέται «τι έχουν τα έρημα και παν(ε);» 

    Μια πληκτική και οξύμωρη εκδοχή του παιχνιδιού «Μουσικές καρέκλες» παίζεται στο Open καθώς σε κρίσιμη περίοδο προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν αποχωρούν το ένα μετά το άλλο τα στελέχη τα οποία καλύπτονται εκ των ενόντων.

    Πλην της Εύας Αντωνοπούλου που είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

    Προχθές την πόρτα του καναλιού έκλεισε αποχωρώντας, ο έμπειρος τεχνικός διευθυντής του σταθμού Σπύρος Στουφής, με τη θέση να καλύπτεται εσωτερικά.

    Μια ημέρα μετά αποχώρησε και το «δεξί χέρι» της πρώην Διευθύντριας προγράμματος του Open, η οποία προϋπήρχε στο κανάλι, η Νίκη Καρνασιώτη η οποία θα ακολουθήσει τη Χρύσα Μασούρου στο νέο της επαγγελματικό βήμα στον ΑΝΤ1 (σύμβουλος προγράμματος).

    Οι εργαζόμενοι δεν προλαβαίνουν να αποχαιρετούν συναδέλφους και στελέχη.

    Αποχαιρέτησαν τον πρόεδρο Γιάννη Λάτσιο, που δεν έκατσε στο κανάλι ούτε 1,5 χρόνο, αλλά και τη Χρύσα Μασούρου, διευθύντρια Προγράμματος, που ήδη σήκωσε τα μανίκια στον ΑΝΤ1.

    Αν το κανάλι είχε αφιερώσει έναν τοίχο του στους celebrities της αγοράς, που πέρασαν από τo Κορωπί, σίγουρα θα φιγουράριζαν πορτρέτα του Τζώνυ Καλημέρη, πρώτος πρόεδρος του σταθμού, της Άλκηστης Μαραγκουδάκη στο Πρόγραμμα, του Δημήτρη Μιχαλέλη πρώην επικεφαλής του ενημερωτικού τομέα, της παρουσιάστριας Έλλης Στάη, αλλά και της Νίκης Λυμπεράκη και της Πόπης Τσαπανίδου, της πρώην  γενικής διευθύντριας Κικής Σιλβεστριάδου, που μετακινήθηκε στη Nova το 2021 ως διευθύνουσα σύμβουλος, της Λιουντμίλα Μποροντίνα επίσης πρώην προέδρου αλλά και του εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη που διετέλεσε μη εκτελεστικό μέλος, ο οποίος στη συνέχεια αποχώρησε.


    Η συντριβή της Μαρίας Αναστασοπούλου

    Με τα… τσουβάλια έριξαν όσο περισσότερη ψιλή άμμο μπορούσαν οι συντελεστές της νέας εκπομπής της Μαρίας Αναστασοπούλου, παρτενέρ επίσης του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, προκειμένου το τηλεοπτικό της ντεμπούτο ως εκπομπάρχισσας να θυμίζει πραγματική «αρένα», στίβο ανελέητων ταυρομαχιών και αδυσώπητη μάχη μέχρι θανάτου μονομάχων με άγρια θηρία.

    Η Μαρία Αναστασοπούλου πράγματι, πήρε την πρόκληση, ως moderator μιας μάλλον σκηνοθετημένης «βαβελικής» οχλαγωγίας σε ένα hot θέμα που κάνει τζιζ (για την «Κιβωτό του Κόσμου» και τις καταγγελίες για σεξουαλικές πράξεις, κακοποιητικές και προσβλητικές συμπεριφορές).

    Ωστόσο έπεσε η ίδια θύμα μιας μεγαλύτερης «αρένας», της τηλεοπτικής ζώνης που προβαλλόταν η εκπομπή της, με τα «θηρία» των δημοφιλών σήριαλ και του «Survivor» να την κατασπαράσσουν στο «κολοσσαίο» της τηλεθέασης καθώς κατέκτησε μόλις 4,5% στο σύνολο του κοινού, κάτω και από αυτήν την ταινία που μετέδιδε το… καταϊδρωμένο συνήθως Open.

    Το πρόβλημα δεν είναι εκεί, γιατί στόχος της εκπομπής δεν είναι το performance  στην τηλεθέαση, αλλά η αγωνία να υπηρετήσει η παρουσιάστρια τον τίτλο της εκπομπής της (ΑΡΕΝΑ), που από «τροχονόμος» της τάξης έγινε η ίδια ενοσχηστρώτρια του χάους.

    Σώνει και καλά να γίνει η εκπομπή «αρένα» από το πρώτο έως το τελευταίο λεπτό.

    Και σοβαρή δημοσιογραφική έρευνα και «μπάχαλο» και εκκωφαντικά ντεσιμπέλ των καλεσμένων, όλα μαζί, όλα μέσα;

    Ή να αλλάξει ο τίτλος ή το concept.

    Γιατί η προσπάθεια είναι πολύ θετική και τα θέματα πολύ σοβαρά για να συζητούνται σε συνθήκες καφενείου!

     

    Λένα Φλυτζάνη: Τα πήγε καλά 

    Δεν πρόλαβε καλά – καλά να «κρυώσει» η καρέκλα της Εύας Αντωνοπούλου στο ΣΚΑΙ που αποχώρησε για τη «ζεστή αγκαλιά» του Open και η Θεσσαλονικιά Λένα Φλυτζάνη που εγκατέλειψε την καριέρα στα νομικά γιατί προτιμά την αδρεναλίνη της δημοσιογραφίας, έκατσε στο «τιμόνι» της παρουσίασης του μεσημεριανού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ.

    Στο ντεμπούτο της έπιασε ένα καλό μέσο όρο 17,8% στο γενικό σύνολο και 9% στο δυναμικό κοινό.

    Η αίσθηση που άφησε ήταν αρκετά καλή και σίγουρα αναμένεται να ξεκλειδώσει κι άλλο τις δυνάμεις της με κεκτημένη εμπειρία από τη συμπαρουσίαση εκπομπής με τον Δημήτρη Υποφάντη (που τώρα βρίσκεται στο Action24) ενώ και στη συνέχεια με τον Δημήτρη Καμπουράκη στην εκπομπή «Σαββατοκύριακο Παρέα».


    Εύα Αντωνοπούλου: Το στοίχημα της ωραίας Εύας

    Στη μέτρηση της τηλεθέασης δεν υπάρχουν κανόνες, κάθε κανάλι μπορεί να μετρά την επίδοσή του όπως και όποτε θέλει, ανά εξάμηνο, ανά μήνα, ανά 3μηνο.

    Έτσι και το «ρηγμένο» από τους δείκτες της Nielsen, Open, και προσωπικά ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης Χρήστος Παναγιωτόπουλος, παίρνει τη ρεβάνς ανακοινώνοντας αύξηση κατά 40% για το κεντρικό δελτίο Ειδήσεων το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαϊου 2023 με τη Ματίνα Παπαδέα τις καθημερινές και τον Νίκο Στραβελάκη τα Σαββατοκύριακα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

    Ειδικότερα τις καθημερινές (Δευτέρα-Παρασκευή) από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Μαϊου, τις ειδήσεις του Open παρακολουθούσαν κατά μέσο όρο 310.000 τηλεθεατές (80.000 περισσότεροι από πέρυσι). Το ποσοστό ανέβηκε στο 9,6% από 6,8%.

    Στους άνδρες 45-64 ετών το ποσοστό αυξήθηκε στο 11,8% και στις γυναίκες ανάλογων ηλικιών στο 10,9%. Στο κοινό άνω των 65 ετών στο 10,9%.

    Σε αυτό το «στοίχημα» πρέπει να ποντάρει – θέλει δεν θέλει – η ωραία Εύα Αντωνοπούλου που ήδη έχει ξεκινήσει να παίρνει τον δρόμο προς την Παιανία.


    Τέλος στον ανταρτοπόλεμο Κουτσαυτάκη-Δασκαλοπούλου

    Ό,τι πήρε πήραν οι δύο εταιρείες Frontstage Entairtnment (Μελωδία 99.2, HiT 88.9, En Lefko 87.7, RED 96.3 και Kids Radio 88.6) και όμιλος ΣΚΑΙ (ΣΚΑΙ, bwinΣπορ FM 94,6, Μέντα 88 και Pepper 96,6) η μια από την άλλη και τώρα ο πόλεμος μεταφέρεται στο πραγματικό «μέτωπο» της ακροαματικότητας και στα «χαρακώματα» της μάχης στήθος με στήθος για την κατάκτηση του ενδιαφέροντος του κοινού.

    Ο ΣΚΑΙ δεν φαίνεται να τσίμπησε μεγαλύτερο ποσοστό την προεκλογική περίοδο και αυτό προβληματίζει ιδιαίτερα τη «σιδηρά κυρία» του ΣΚΑΙ,  Εύη Κουτσαυτάκη.

    Τουναντίον ευνοήθηκε το ψυχαγωγικό ραδιόφωνο.

    Η εταιρεία του Φαλήρου ρίχνει στη μάχη τον Χρήστο Παπαδά, «λάφυρο» από τον πόλεμο με τη Fronstage (Red 96,3) της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου, o οποίος εκτός από επικεφαλής των μουσικών ραδιοσταθμών του ΣΚΑΪ ξεκίνησε εκπομπές στον Pepper 96.6, στο δίωρο όπου βρισκόταν και στον ροκ σταθμό της Frontstage, κάθε απόγευμα 6 με 8 μ.μ.

    Κώστας Σούσουλας (Mega): Τι ψάχνει για τη βαθιά νύχτα;

    Ένα δυνατό light night με πρόσωπο του καναλιού θέλει να λανσάρει ο Κώστας Σούσουλας, Chief Content Officer του Mega (διευθυντής προγράμματος) που ήδη βολιδοσκοπεί και οργανώνει casting για την ανεύρεσή του. Η προοπτική της ένταξης του προγράμματος στη βραδινή ζώνη δεν θα επηρεάσει την τύχη του «Night Out» με τον Θεοχάρη Ιωαννίδη που προβάλλεται κάθε Πέμπτη.

     

    Κωνσταντίνος Ζούλας: Ακριβός στα τηλεπαιχνίδια και τα μουσικά ραδιόφωνα και φθηνός στην ενημέρωση

    Ένα μάλλον καλύτερο αφήγημα έχει να επιδείξει ο μια φορά δημοσιογράφος – για πάντα δημοσιογράφος πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας στην ψυχαγωγία, εντάσσοντας ανταγωνιστικά προγράμματα στην ΕΡΤ1 και δημιουργώντας 5 διαδικτυακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, αφήνοντας ολίγον παραμελημένη την ενημέρωση που έτσι κι αλλιώς είναι «αχάριστη» και δεν ξεκολλάει από τα παγωμένα μονοψήφια νούμερα.

    Έτσι ρίχνει τη νέα σεζόν νέο τηλεπαιχνίδι που προορίζεται να πάρει τη θέση του «Αδύναμου κρίκου» στη ζώνη 19.00-20.00 του καθημερινού προγράμματος.

    Πρόκειται για τηλεπαιχνίδι μαγειρικής, στο οποίο οι παίκτες που συμμετέχουν είναι ανδρόγυνα και ζευγάρια, παντρεμένα ή μη, που θα περνούν από διάφορες δοκιμασίες. Το ενδιαφέρον είναι ότι την παρουσίαση θα αναλάβει ζευγάρι παρουσιαστών  καθώς, σύμφωνα με το αρχικό format, προβλέπεται ντουέτο.

     

    AlphaMega, οι νικητές της σεζόν

    Οδεύοντας προς το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν, τα κανάλια κάνουν τον απολογισμό τους, άλλα κόβουν πρώτα το νήμα και πανηγυρίζουν και άλλα κρατούν χαμηλό προφίλ για να μην τους πιάσει και πολύ το «ραντάρ» των διαφημιστών. Που έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα.

    Πάντως, πρώτο στο σύνολο ημέρας με 14,1% σε όλες τις ηλικίες και 13,3% στο 18-54, από το ξεκίνημα της σεζόν (19/09/2022-31/05/2023) έρχεται ο Alpha. Την απόλυτη πρωτιά μοιράζεται όμως με το Mega που κάνει και αυτό ένα 14,1% στο σύνολο ημέρας, σε όλες τις ηλικίες και 19,2% στο prime time, σε όλες τις ηλικίες.

    Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων έρχεται επίσης πρώτο με 13,6% στο σύνολο, πρώτο με 13,8% στο 18-54 ετών και 435.000 χιλιάδες τηλεθεατές μέσο όρο.

    Γιατί η Νικολούλη δεν κλείνει ποτέ το φως; (στο τούνελ)

    Μια πετυχημένη μανιέρα έχει βρει η Ελληνίδα τηλεοπτική «Σάρα Πάρετσκυ» καταφέρνοντας να κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού και διαρκώς ανοικτό το «Φως στο Τούνελ». Η εκπομπή έρευνας του Mega με την Αγγελική Νικολούλη διατήρησε για έναν ακόμα μήνα την κυριαρχία της έναντι του ανταγωνισμού, καταγράφοντας μάλιστα άνοδο στα ποσοστά της.

    Η επιτυχία πέραν της ικανότητας της Νικολούλη έλκει και την εξήγησή της από το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός δεν ρισκάρει να επενδύσει στη συγκεκριμένη ζώνη κάτι πολύ δυνατό και ακριβό.

    Το «Φως στο Τούνελ» κέρδισε ανενόχλητο λοιπόν την πρωτιά με μέσο όρο 19,6% στο σύνολο του πληθυσμού και την κάλυψη να αγγίζει τους 1.394.000 τηλεθεατές. Στη ζώνη μετάδοσής της, η εκπομπή άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με 7 μονάδες.

    Στο ίδιο διάστημα, το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο και στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών με μέσο όρο 15,7%, ενώ σε επιμέρους κοινό έφτασε στο 28%.

     

    Όταν ο Τζακ Ράιαν έφαγε το Survivor

    Αν και το επόμενο επεισόδιο του Survivor κανονικά θα έπρεπε να προβληθεί αύριο Κυριακή (4/6) το πρόγραμμα του ΣΚΑΙ διαμορφώνεται αλλιώς.

    Έτσι την Κυριακή το βράδυ, στις 21:00, οι τηλεθεατές θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν την ταινία ‘Τζακ Ράιαν: Η Πρώτη Αποστολή’ ενώ το επόμενο επεισόδιο του Survivοr θα προβληθεί πλέον τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (5/6) στις 21:00.

    «Ποιος φοβάται την Έλενα Ακρίτα;»

    Με ανάρτησή της στο Facebook η Έλενα Ακρίτα, κοινοποίησε τη «συγγνώμη» του protagon.gr και την ανάκληση δημοσιεύματός του, έπειτα από την εξώδικη διαμαρτυρία της.

    Σε άρθρο του Protagon που δημοσιεύτηκε στις 26/5 με τίτλο «Πολάκης και Ακρίτα στο πλευρό του συλληφθέντα υβριστή του Twitter», αναφερόταν ότι η Έλενα Ακρίτα υπερασπίστηκε τον 37χρονο συλληφθέντα από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων, βιαιοπραγίες ή διχόνοια κατ’ εξακολούθηση, μέσω διαδικτύου. «Αυτό δεν έγινε ποτέ όπως εξηγεί και η ίδια η ιστοσελίδα», η οποία προέβη σε αποκατάσταση της αλήθειας.

    Η Ακρίτα, το όνομα της οποίας αναφέρεται στο κείμενο, με εξώδικό της ζήτησε αποκατάσταση της αλήθειας, στην οποία το Protagon προέβη άμεσα:

    «Αποσύρουμε δημοσίευμά μας, με το οποίο διαδώσαμε αναληθώς ότι η κ. Έλενα Ακρίτα τάχθηκε στο πλευρό συλληφθέντος για φερόμενη δημόσια υποκίνηση βίας που τυχαίνει να είναι το ίδιο πρόσωπο που είχε ξεκινήσει το γνωστό υβριστικό σύνθημα κατά του πρώην πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη.

    Το αληθές είναι ότι η κ. Ακρίτα κατήγγειλε απερίφραστα το συγκεκριμένο πρόσωπο, ενώ παράλληλα άσκησε έντονη κριτική στις Αρχές για την ανεξήγητη σπουδή που επέδειξαν για την σύλληψη ενός προσώπου που χρησιμοποιούσε υβριστικό σύνθημα κατά του επικεφαλής της προηγούμενης κυβέρνησης, σε αναντιστοιχία με την απάθειά τους σε άλλες, βαρύτερες περιστάσεις, χωρίς βέβαια να ασχοληθεί με τον ακριβή νομικό χαρακτηρισμό της πράξης, αφού δεν είχε τέτοιο στόχο».

    Πολ Ευμορφίδης: Τις παντόφλες του και σε άλλη παραλία – Nα ετοιμάζεται ο Δημήτρης Φιντιρίκος;

    Χωρίς τον Mr Cocomat, Πολ Ευμορφίδη, θα συνεχίσει την επόμενη σεζόν το τηλεοπτικό show επενδύσεων και επιχειρηματικότητας «Dragons’ Den» καθώς ο επιχειρηματίας αποχωρεί διαφωνώντας επί σοβαρών θεμάτων που αφορούν τους κανόνες του παιχνιδιού.

    Για τη θέση που αφήνει πίσω του βολιδοσκοπείται ο Δημήτρης Φιντιρίκος, γιος του Πειραιώτη  Κοσμά Φιντιρίκου και της Ειρήνης Χριστίδου (Οδοντίατρος, Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών).

    Μόλις από τα 17 του χρόνια άρχισε τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, επενδύοντας σε κατασκευαστικές σε Ελλάδα και Ρουμανία. Είναι ιδιοκτήτης δύο ξενοδοχείων στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και γνωστής εταιρείας αυτοκινήτων. Το 2014 ασχολήθηκε και με τον χώρο της Ναυτιλίας, διατηρώντας εταιρεία με σκάφη αναψυχής, ενώ είναι ιδιοκτήτης της 3ης μεγαλύτερης εταιρείας κλωστοϋφαντουργίας στη Βουλγαρία.

    Ταυτόχρονα, δραστηριοποιείται και στον χώρο της εστίασης, όντας μέτοχος σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους του χώρου, τη Momentum Group.

    Ο Γιώργος Λεβέντης – Managing DirectorANT1 TV, MAK TV & Antenna Studios: Ποιο είναι το νέο του στοίχημα;

    «Οι Προδότες» που ξεκινούν αυτή την Τετάρτη 7 Ιουνίου και θα προβάλλονται κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21:00, είναι το νέο «στοίχημα» του Γιώργου Λεβέντη – Managing Director – ANT1 TV, MAK TV & Antenna Studios. Παρουσιαστής της εκπομπής του ΑΝΤ1 είναι ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.  «Οι Προδότες», αποτελούν διεθνές format που ξεχωρίζει για τα μυστικά και τις συνωμοσίες του πρόσφατα κέρδισε δύο βραβεία BAFTA.

    H αειθαλής Κάτια Δανδουλάκη: Στους «Πανθέους» τη δεκαετία του 70, στους Πανθέους και σήμερα!

    Οριστικοποιήθηκε η συμμετοχή της Κάτιας Δανδουλάκη στους «Πανθέους» (όχι ως Μάρμω αλλά ως Χρυσοστόμη Πανθέου), καθώς πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τη σειρά που θα βγει την επόμενη σεζόν στον ΣΚΑΪ. Η Κάτια Δανδουλάκη, ως γνωστόν, είχε πρωταγωνιστήσει και στην πρώτη εκδοχή των «Πανθέων» (1977 έως το 1979).

    Ένας ακόμη ηθοποιός που ετοιμάζεται για τη σειρά είναι ο Αιμίλιος Χειλάκης που θα ενσαρκώσει τον Ανδρέα Πάνθεο.

    Χατζίδου-Παύλου: Ένα ανακουφιστικό «ουφ»

    Η Ελένη Χατζίδου και o Ετεοκλής Παύλου ανακοίνωσαν ότι ανανεώθηκε το συμβόλαιό τους για την επόμενη σεζόν στο πρωινό του Star.

     

    Διαβάστε επίσης

    Υπό εκκαθάριση η Kitchen Lab του Άκη Πετρετζίκη

    Συνεχίζει κανονικά το Vice στην Ελλάδα παρά την πτώχευση του αμερικάνικου ομίλου

    Νόνικα Γαληνέα. Η αναχώρηση μιας κυρίας που έζησε στα πλούτη και λάτρεψε το θέατρο

    ──────────────────