ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην ανάγκη έκτακτης συντήρησης για την γέφυρα Μοράντι της Γένοβας, η οποία, όμως, δεν έγινε ποτέ, αναφέρεται σε δηλώσεις του στην εφημερίδα La Repubblica, o πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φερράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια.
«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.
«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.
Ο Ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τραγωδία στη Γένοβα: Συνεχίζονται οι έρευνες για την ανεύρεση επιζώντων, οι ελπίδες αργοσβήνουν
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τραγωδία στη Γένοβα: Ταχύτατη απόδοση ευθυνών από την κυβέρνηση, ποιοι ευθύνονται, ο ρόλος της Μαφίας (pics)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σπάει καρδιές η επιστολή ενός φανταστικού θύματος της κατάρρευσης της γέφυρας στη Γένοβα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντίμον(JP Morgan): Εφιστά την προσοχή στην ασθενέστερη Αγορά Εργασίας και τον πληθωρισμό
- Ο άργυρος υποχωρεί καθώς η πίεση στην αγορά του Λονδίνου δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης
- Bloomberg: Η Ιταλία πιέζει τις τράπεζες ζητώντας €5 δισ. για τον προϋπολογισμό της
- Χαράλαμπος Σημαντώνης: Να αξιοποιηθούν τα κεφάλαια που συγκεντρώνονται από τον περιβαλλοντικό φόρο και να επανεπενδυθούν στη ναυτιλία
